AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Dit is wel een legendarisch potje.

F5 f5 f5 f5 f5

Rond half twaalf moet ik weg, dan heb ik wellicht 's avonds nog even tijd maar dat weet ik niet zeker. Als het verhaal er straks dus nog niet is kan ik misschien niet stemmen.

Al overweeg ik ernstig mijn telefoon mee te nemen om alsnog alles te volgen (en te stemmen). Ik heb normaliter een hekel aan mensen die steeds op hun telefoon kijken maar ik begin ze te begrijpen.
Heb een voetbaltoernooitje, dus op zich wel mooi om in het veld voortdurend te kijken of er nog ontwikkelingen zijn.

Eventueel nog meer mensen te vinden voor uitstellen?

Gewoon doorgaan, wil niet nog langer op de uitslag wachten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.366
Heb in een dronken bui m'n laptop laten liggen bij een vriend van me en een verhaal typen via de tel, is haast niet te doen.

Jimbooo is dood, hij was burger

Er kan gestemd worden tot 21.00

komt er nog wel wat verhaal?later ofzo want ik moet tips hebben haha.

Wel een leuke avond gehad remi?heb je wel verdient met zon leuk spel, top hoor.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 09:09 ----------

vergeet kane niet en ja zal wel moeten willen we niet ten onder gaan. alley is 100% cult en dus geen wolf

vind fitness de beste keuze voor morgen
En nu is ie dood.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.368

Ja wel een leuke avond gehad :D

Ehmm.. Ja er komt wel nog een verhaal, maar dat zal om 13.00 zijn dan want haal dan m'n laptop op

Jimbooo ook al een dode burger? Damn gewoon op cults vandaag en geen bullshit.
Ik stem op JoeyC.

no problemo, ik maak er toch nooit wat uit op haha.

Misschien moeten we in volgende spellen de jager maar bij de spelleider zetten zodat dit soort fratsen kunnen worden voorkomen.
Je moet er toch niet aan denken dat hem in een dronken bui serieus iets zou overkomen, dan komen we er nooit achter wie die wolf is.

Maar goed, ik stem Markrot. Vertrouw hem al niet meer sinds hij op dag 1 iedereen aanspoorde op mij te stemmen op basis van een waardeloze hint, dit bleef hij daarna bovendien volhouden (al heeft hij uiteindelijk vaak op anderen gestemd).
Daarnaast is hij vrij stil en onopvallend, terwijl hij volgens anderen hier toch een goede en ervaren speler is. Tot slot verdacht Biobeast hem ook en die was, zoals we nu weten, een keurige hardwerkende burger. Daarmee is mijn stem ook een soort van eerbetoon aan een van de weinige zelfstandig denkende burgers die we in ons clubje hadden ...

RIP Jimbooo.

Deze pot is wel zo epic.

Mijn wraak zal zo zoet zijn.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 11:15 ----------

Ik neig nu npg naar Daster, maar ik wil eerst het verhaal zien.

Jimbooo ook al een dode burger? Damn gewoon op cults vandaag en geen bullshit.
Ik stem op JoeyC.
Kan mij hier wel in vinden. Gewoon voor zekerheid gaan deze ronde, want nog eens 2 burgers er uit en 't kan wel eens fout aflopen.

Nog steeds benieuwd naar Alley Cat.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 09:09 ----------

En nu is ie dood.

jimbooo was gevaarlijk, want hij had snel dingen door.

fitness beginner

ik stel voor dat we volgende ronde lloyd of imba eruit stemmen. juist nog wachten tot morgenvroeg

(ik zeg dit nu maar alvast omdat je nooit zeker kunt zijn dat je de volgende morgen nog leeft)
imo 2 goede, althans niet heel verdacht
haha hihi, jimbooo is slim, hij heeft mijn truck om niet op te vallen als cult door, hihi, haha
en meerdere inmiddels

vergeet kane niet en ja zal wel moeten willen we niet ten onder gaan. alley is 100% cult en dus geen wolf

vind fitness de beste keuze voor morgen
zoals gezegd nu is hij door.

fitness beginner

Ja ik ben bereid te volgen. Ga het zo wel ff rustig bekijken.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 12:27 ----------

Als we iedere dag een cult hangen en er wordt een burger gedood, vraag me af hoe lang het dan nog duurt.

zit al vanaf gister te hameren op fitness beginer

Misschien moeten we in volgende spellen de jager maar bij de spelleider zetten zodat dit soort fratsen kunnen worden voorkomen.
Je moet er toch niet aan denken dat hem in een dronken bui serieus iets zou overkomen, dan komen we er nooit achter wie die wolf is.

Maar goed, ik stem Markrot. Vertrouw hem al niet meer sinds hij op dag 1 iedereen aanspoorde op mij te stemmen op basis van een waardeloze hint, dit bleef hij daarna bovendien volhouden (al heeft hij uiteindelijk vaak op anderen gestemd).
Daarnaast is hij vrij stil en onopvallend, terwijl hij volgens anderen hier toch een goede en ervaren speler is. Tot slot verdacht Biobeast hem ook en die was, zoals we nu weten, een keurige hardwerkende burger. Daarmee is mijn stem ook een soort van eerbetoon aan een van de weinige zelfstandig denkende burgers die we in ons clubje hadden ...

Zelfde vraag voor AlleyCat: waar komt jouw nickname vandaan? :)

Naja, **** hints. fitness beginner. Zie het vanavond wel. Back to life.

jullie maken het mij heel moeilijk :s

ik denk dat ik gewoon verdien dood te gaan nu omdat ik het zo slecht gespeeld heb. ik heb mezelf verdacht gemaakt omdat ik op een fout spoor zat. jullie overtuigen nu wordt wel heel moeilijk en een klein zetje van wat cults is genoeg om alle stemmen op mij te krijgen.

ik ga me natuurlijk wel verweren, ben geen gemakkelijk slachtoffer als je dat had gehoopt hoor ;)

quibus zijn redenering snap ik perfect. In lloyd zijn geval, hoewel ik hem spelsgewijs niet goed kan hebben, zou ik juist hetzelfde doen.
enkel markrot vind ik wat raar en het lijkt meer of die een poging doet de vlam te ontsteken richting mij.

voor de cults ben ik een goede speler: ik kan geenenkele burger overtuigen om mij te volgen en als ik een dreig gevaarlijk te zijn stemmen ze mij er met alle gemak uit. misschien ben ik nu wel 'gevaarlijk' en wil markrot me er zo vlug mogelijk uit?

Markrot

Terug
Naar boven