XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
De 7e nacht is aangebroken.

Een dorpsbewoner is nog behoorlijk aangeslagen en dat is niet zonder reden, hij is tenslotte verantwoordelijk voor de dood van een burger terwijl hij het o zo zeker wist dat de persoon in kwestie dat niet was.
Maar de dorpsbewoners moeten door, zij moeten blijven leven, en als eerbetoon voor Biobeast de wolf weten te vinden en doden, maar vannacht is het echter de beurt aan de wolf om z’n slachtoffer te maken.

De wolf sluipt zoals gewoonlijk door de straten, hij neemt zijn vaste route langs het huis van Rob G. En eenmaal aangekomen bij Rob G z’n huis is het duidelijk hoe het er voor staat met het dorp, want voor het eerst sinds 3 dagen staan de schoenen van de jager niet voor de deur. Zij staan iets verderop bij IMBAatwork. De wolf sluipt naar het huis van IMBAatWork en hoort IMBAatWork tegen iemand praten. De Wolf drukt zijn oor tegen de deur om wat geluid op te vangen, maar helaas voor hem is het nagenoeg onverstaanbaar.

Hij besluit geen tijd meer te verspillen aan nutteloze bezigheden en besluit dat het tijd is om op zoek te gaan naar voedsel. Een aangename geur passeert de neus van de wolf.

“Dat ruikt best lekker” , de wolf besluit de geur te volgen en het leidt naar het huisje van Jimbooo.
Zonder enige aarzeling stormt de wolf naar binnen. Jimbooo bedenkt zich geen moment en maakt een enorme smak op de grond… Jimbooo ligt doodstil op de grond en doet alsof hij dood is in de hoop dat de wolf weer vertrekt.. Stiekem opent Jimbooo z’n oog om te zien of de wolf al vertrokken is, maar de wolf schaterd van het lachen

“Hahaha je denkt toch niet dat ik daar in trap? In tegenstelling tot wat dorpsbewoners denk ik wel na.”
In de vorige verhalen is een directe hint naar de wolf verwerkt, ook is er een hint die slaat op een nog toe onbekende cultist
Jimbooo heeft geen schijn van kans. De wolf bijt in de nek van Jimbooo en hoort het bot verbrijzelen, bloed stroomt uit de wonden en Jimbooo spartelt nog een beetje rond maar verliest al snel de strijd.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Jimbooo is dood, hij was burger

Het is dag tot 21.00

Omdat ik zwaar brak ben en geen zin heb om na te denken Fitness beginer

De wolf denkt wel na. Hij weet wie hij als target moet kiezen.
Ik denk dat fitness beginner, als ervaren speler, best in dit plaatje valt.
Ook proberen alle (of in ieder geval de paar) overgebleven cults tegen te stemmen, wat wel een aanwijzing is voor wanhoop binnen team evil.

Hate to say i told you so... Ik stem weer op markrot. Weinig tijd dus breng mn stem nu vast uit.

Het is 5-3.
Benieuwd of er nog iets van een treintje komt op het eind. Denk dat er naast de 3 obvious exposed evils op dit moment nog 1 extra cult/wolf aanwezig is. Lijkt me niet dat ze nu nog genoeg power hebben om zoiets voor elkaar te krijgen.

Imba, misschien helpt het wel een beetje als je je stem zou switchen naar fitness.

Het is 5-3.
Benieuwd of er nog iets van een treintje komt op het eind. Denk dat er naast de 3 obvious exposed evils op dit moment nog 1 extra cult/wolf aanwezig is. Lijkt me niet dat ze nu nog genoeg power hebben om zoiets voor elkaar te krijgen.

Imba, misschien helpt het wel een beetje als je je stem zou switchen naar fitness.

imba wilt niet switchen. hij weet dat ik burger ben en hij is evil. hij gaat niet op mij stemmen want ik verdenk hem al 2 rondes en als ik burger ben gaan mensen zeggen: kijk hij verdacht imba al twee dagen, imba moet er nu uit ;)

Zijn jullie zo zeker van fitness beginner? Ik zou eerder geneigd zijn om mijn stem uit te brengen naar Alley Cat, aangezien die sowieso evil moet zijn. Als enigste daar op stemmen is natuurlijk nutteloos. Dus:

fitness beginner

Als jullie toch nog naar Alley switchen dan pas ik het wel nog mee aan. Moet nu door, lees het wel op men gsm.

Waarom denk je Alley Cat kane?

Homo's ben wel goed om die zombies weer hun kist in te jagen he?

Kijk, ik verdenk op dit moment Daster als mogelijke Wolf.

Daster als eerbetoon aan Biobeast omdat hij zijn verdenkingen op hem had.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 16:59 ----------

Mocht Daster het zijn vind ik het wel lame, hij heeft 2 rondes achter elkaar niet gestemd.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 17:00 ----------

Degene die in mijn ogen cult zijn proberen nu de stemmen op markrot te brengen.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 17:03 ----------

Markrot, misschien zou het helpen als je nog wat kan zeggen over waarom jij het niet zou zijn.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 17:04 ----------

Wtf doe dan Daster. RobG heeft t gegarandeerd fout nu, jammer genoeg heeft tie t niet door. Volg aub mijn stem, dit gaat serieus nergens over al de hele dag:roflol:

Ben nu echt weg, laat me er in als de goede willen winnen.

Biobeast had het wel altijd bij het juiste eind.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 17:06 ----------

Maarja AlleyCat is dus zeker geen wolf, maar wil slecht.

Laatst bewerkt:
Daster zou wolf kunnen zijn, als dat zo is heb ik zeker wel wat te klagen.

Kijk, ik verdenk op dit moment Alley Cat en Daster als mogelijke Wolf.

Daster als eerbetoon aan Biobeast omdat hij zijn verdenkingen op hem had.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 16:59 ----------

Mocht Daster het zijn vind ik het wel lame, hij heeft 2 rondes achter elkaar niet gestemd.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 17:00 ----------

Degene die in mijn ogen cult zijn proberen nu de stemmen op markrot te brengen.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 17:03 ----------

Markrot, misschien zou het helpen als je nog wat kan zeggen over waarom jij het niet zou zijn.

Ik heb op daniel gestemd tijdens jouw confrontatie met hem, nog voordat jij tegenproof hebt gepost. Ik ben ervan overtuigd dat in zo'n vroege fase er geen 2 cults tegenover elkaar op het verdachtenbankje naar voren geschoven kunnen worden. Daarom ben ik ervan overtuigd dat jij goed bent. Zodoende van stemgedrag afgeleid wie het meest verdacht is sindsdien. Jimbooo vertrouwde ik ook wel vooral omdat hij jou sterk steunde, en ik weet al van eerdere spellen dat hij snel dingen door heeft.

Enige uitzondering is bij de stemming op Bio. Daar heb ik afgehouden, waar jullie doorzetten. Denk omdat ik een simpelere speelstrategie heb en jullie doordenken.

Dus nu simpel houden en eerst die 3 obvious evils eruit stemmen.

Nu had jimbooo gezegd dat Rob P een hint gaf dat JoeyC en Alley sowieso niet de wolf waren, en dus gewone cults. Vandaar de keuze voor fitness beginner.

Ik verzeker jullie dat alley en new geen wolf zijn. Maar ik zie dat dit mijn laatste dagje gaat zijn hier. Kijk vanavond nog wel of er nog verandering in is maar ga verder geen verdediging ophangen. Zie alleen dat niemand ook maar voor mij opkomt wat cults wel zouden doen aangezien ze er al wat kwijt zijn.

Aan alle goeden die op mij stemmen zeg ik alleen dat jullie er finaal naast zitten.

Het was newinthegame en alleycat die zeker geen cult waren. Verder kan ik je redenatie volgen. Ik denk ook zeker niet dat jij de wolf bent.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 17:19 ----------

De rol van IMBA is mij iig ook duidelijk

Alley cat omdat die door orgineel (evil) weer tot leven werd gebracht. Wrs niet de wolf, maar wel cult.

Alley cat omdat die door orgineel (evil) weer tot leven werd gebracht. Wrs niet de wolf, maar wel cult.

heeft remi al bevestiging gegeven dat orgineel de rol van alley cat eigenlijk wel wist.

volgens mij weten de cults enkel wie de andere cults en wolf is, maar niet de andere slechte rollen.

In het verhaal staat wel een redelijk duidelijke hint dat orgineel cult was.

In het verhaal staat wel een redelijk duidelijke hint dat orgineel cult was.

cult of slecht? orgineel was bij mijn weten slecht en reincarnist, maar de cults wisten niet van zijn bestaan denk ik zo?

hij zal het gewoon niet met ons eens geweest zijn om alley eruit te stemmen en hem gereïncarneerd hebben. tenzij hij natuurlijk informatie had over wie de cults waren.

imba wilt niet switchen. hij weet dat ik burger ben en hij is evil. hij gaat niet op mij stemmen want ik verdenk hem al 2 rondes en als ik burger ben gaan mensen zeggen: kijk hij verdacht imba al twee dagen, imba moet er nu uit ;)

:roflol::roflol::roflol:

Bij deze : Fitness Beginner !
Jouw stemmen op mij waren zowiezo nutteloos, ik ben de heilige maria zelf.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 18:08 ----------

Lekker getraint trouwens, en Sjors was best ok :)

Ik vind het ook een beetje lastig. Kijk, JoeyC is voor mij op dit moment ook nog zekerder cult dan fitness beginner, hij heeft iig nog geen enkele ronde goed gestemd.

daster ga weeer met rob mee aangezien ik geen hints kan ontdekken

Terug
Naar boven