AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Stond niets in je PM buiten "???". Jawel aantal stemmen was toen gelijk. Ik gaf karma op je toen laatste post. Dat jij er wat speciaals in zag kan ik niet aan doen. In elke van je posts beschuldig je wel iemand (bedoel ik mee dat ik met karma geven sowieso op post zou zitten waarbij je iemand beschuldigd). Had mss beter geen karma gegeven :roflol:. Enkel kritiek op speelwijze dat je cults makkelijk maakt. Ik ben nu terug dood.

Jezus fitness, heb nog nooit iemand zo slecht zien spelen :roflol:

ik geef toe dat dit niet een van mijn beste potjes was :p

heb buiten die tip met die cijfers ook amper moeite gedaan om hints te ontcijferen :(

Is dit the rise of the dead?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry voor mn inactiviteit mensen :o

Nogal drukke week gehad met lange dagen, had me bij nader inzien misschien beter niet kunnen inschrijven. Maar goed, heb zo goed als kwaad als het kon het spel wel gevolgd en heb wel zeker mn ideeën over wie cults zouden kunnen zijn. Zo vond ik een paar namen die Rob G volgden in de stem op mij wel verdacht omdat ze niet volgden toen er een cult uit werd gestemd.

Verder zijn er trouwens 2 of 3 spelers die even vaak of minder dan ik gepost hebben, dus ik ben zeker niet de enige 'inactieve'

• Like
Waarderingen: kane
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.503
K*t weekend :mad: Chick geregeld.. Stond srs in der slip tattoo's aan me te showen... 2min later zegt ze datze een bvriend heeft terwijl ze me wel op der bek pakt.
K*twijf :mad:

Misschien leuk om te kappen met al dat karma etc. straks winnen we en dan krijgen we gezeur dat we winnen door valsspel en dat gun ik die ratten niet :)

"... Imba fluisterd in zijn huisje met iemand.."

• Like
Dag fking 7…

Het is alweer dag 7.

En zoals gewoonlijk is het weer tijd om iemand op te hangen.. Dat er een hoop doden zijn gevallen is te merken, van het o zo levendige dorpje is vrij weinig over. Mensen zijn in zichzelf gekeerd en sluiten zich af van de buitenwereld.

Daster is daar één van. Deze dorpsbewoners heeft zich opgesloten in z’n huis en durft niet meer naar buiten te komen, bang dat hij of opgehangen wordt of gedood door de wolf.
Hij heeft natuurlijk een punt, want hoewel Daster er zeker van is dat hij goed is, zijn medebewoners schijnen dat niet in te kunnen of niet te willen zien.

Ook sporenonderzoek doen de dorpsbewoners niet meer aan, het is simpelweg een gokspel geworden. “Moeten we niet kijken naar verdacht gedrag ?” vraagt fitness beginner…
“Dat uitgerekend dat jij nou net moet vragen fitness beginer, ik verdacht je al die tijd al, maar nu dat je dit vraagt weet ik het zeker. Jij bent een vuile cultist”

“Nee ik ben geen cultist” zeg fitness beginer.
“Jawel “ zegt Kimi2, “ je bent een vuileleugenaar, je misleid mensen… kijk maar naar je naam, daar mist een n.. dat is enkel en alleen om verwarring te zaaien”
Kimi2 vraagt “Wie is er voor?” en de dorpsbewoners steken bijna allen hun hand op.
En zo makkelijk gaat het tegenwoordig, zonder ook maar wat verder te kijken wordt iemand ter dood veroordeel.. Alsof het niets is.
Fitness beginer loopt nu de weg, die door vele bewandeld is.. De weg naar de galg , de weg naar de dood.

Het meisje kan het niet meer langer aanzien en spreekt de menigte toe :

“Om nog meer dode te voorkomen zal ik de sporen van de wolf, verkregen uit het sporenonderzoek aan jullie tonen om 20.30 uur. In de hoop dat het dorp dan eindelijk bevrijd kan worden.
Mochten wij echter vallen dan geef mijzelf over en bied ik mijn leven aan aan de wolf

Fitnessbeginer is dood hij was burger...

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol: Take it easy Robbie, trek een flesje wijn open:D:D:D

waar is de hint gebleven om 20:30 of kunnen we er dan nu vanuit gaan dat zij haar leven heeft gegeven??

• Like
Ja morgen weer een gok wagen ipv een 100% zekere cult. It has served us well :roflol:

Inderdaad :p

Vrij bizar dat er weer maar wat achter Rob G aangelopen wordt. Die man heeft kennelijk een hoop krediet. Nu weet hij alweer zeker dat het Daster is, dus die zal er morgen wel uitgaan. Burger of niet ...

Op zich snap ik verder wel dat Rob het ook niet weet en dus maar wat doet, maar zo gelukkig zijn zijn gokjes inmiddels niet meer dus misschien verstandig hem niet zomaar meer te volgen. Denk in ieder geval niet dat hij de jager nog nodig heeft, als de wolf iemand in onze groep niet op gaat eten is het wel Rob G. Het beste hulpje dat hij had kunnen wensen.

Ik heb gestemd op fitness beginner omdat hij me uitdaagde op hem te stemmen.
Daarna heb ik niet meer gekeken omdat ik uit was eten.
Wel dom gespeeld van hem, had niet gehoeven.

"... Imba fluisterd in zijn huisje met iemand.."

Ja, met de chick van Unknown DBB. :cool:

En daarna keihard :hornyna: !!!

• Like
  • #2.510
waar is de hint gebleven om 20:30 of kunnen we er dan nu vanuit gaan dat zij haar leven heeft gegeven??

Vanavond om 20.30 worden alle hints die het meisje gekregen heeft vrijgegeven.. Mochten jullie oplossen wie de wolf is hebben jullie gewonnen en anders dus niet :)

• Like
ah oke, nice en de wolf heeft nog iemand gekilled ook vannacht?

lijstje op pagina 1 is niet helemaal correct, lijkt me handig om toch redelijk unaniem een besuit te nemen, wie o wie is de wolf?

3.Quibus

5.IMBAatwork
6.lloydatoni
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner(dood)

11.Biobeast(dood)
12.JoeyC
14.Kimi2

17 Markrot

22.Rob G
23Flippie22
24 Alley Cat
25.Kane
26.Jimbooo(dood)
28.Daster

Als ik er zelf geld op moet zetten lijkt mij de meest gangbare, daster/makrot,new in the game, ga nog even goed naar tips zoeken en oude stemmingen bekijken.

voorlopig zet ik me geld op daster...

Unknown nog niet wakker?

Waar is het verhaal van vannacht dan :)
Ongeduldig :p

• #2.517
Hebben de bad guys dan de overhand, of is het gewoon genoeg geweest? :P

Het laatste..

Kijk t probleem is dat dit de langste game is tot nu toe.. 125 pagina's wat nog gaat lopen terwijl de langste hiervoor 102 pagina's bevatte ofzo.. En wil niet dat de game gaat van epic naar k*t puur en alleen omdat de game te lang duurt en het fanatisme eruit is.
Vandaar dat ik besloten heb om vanavond de hints die het meisje verkregen heeft kenbaar te maken

Duidelijk man.

Zeker 1 van de betere potjes en begrijp je beslissing wel.

Maar is er dan vannacht wel of niet iemand overleden?
Ben benieuwd naar de tips, zal de wolf wel even aanwijzen haha

Het laatste..

Kijk t probleem is dat dit de langste game is tot nu toe.. 125 pagina's wat nog gaat lopen terwijl de langste hiervoor 102 pagina's bevatte ofzo.. En wil niet dat de game gaat van epic naar k*t puur en alleen omdat de game te lang duurt en het fanatisme eruit is.
Vandaar dat ik besloten heb om vanavond de hints die het meisje verkregen heeft kenbaar te maken
Heb nog niet echt het idee dat het fanatisme eruit is. Er wordt minder gepost, maar dat is grotendeels omdat er minder mensen over zijn (waarbij veel fanatiekere posters eruit zijn). Het is ook niet helemaal eerlijk trouwens, de wolf is vooralsnog echt onvindbaar en dus worden de regels aangepast.
Snap je punt overigens wel, het wordt toch minder leuk naarmate er minder mensen over zijn.

Vandaag zal er waarschijnlijk amper worden gepost omdat iedereen gaat wachten op de hints.
Ik kan dat niet doen want ik kan om half negen denk ik niet online komen (verjaardag). Maar het is ook niet echt zinnig om nu te gaan speculeren terwijl je weet dat er om half negen informatie beschikbaar komt.

Terug
Naar boven