AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Kan toch wel vast verklappen wie er opgegeten is vannacht? :)

Tenzij het het meisje is natuurlijk :roflol:

Het laatste..

Kijk t probleem is dat dit de langste game is tot nu toe.. 125 pagina's wat nog gaat lopen terwijl de langste hiervoor 102 pagina's bevatte ofzo.. En wil niet dat de game gaat van epic naar k*t puur en alleen omdat de game te lang duurt en het fanatisme eruit is.
Vandaar dat ik besloten heb om vanavond de hints die het meisje verkregen heeft kenbaar te maken

Ik vind het juist wel een epic pot. Ook het endgame is wel erg fun, ook al blijven er weinig spelers over, en kunnen er dus minder van genieten.

Mja als om 21:00 uur het spwl af is denk ik dat die hints beter wat eerder online kunnen komen.

Verder denk ik dat er geen kill is geweest oid.

• Like
Waarderingen: kane
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.528
nice...

Maar Remi, waarom post je niet gewoon de kill van de nacht? Post dan ieder uur de hints die je het meisje hebt gegeven. Begin met die van dag 1 enzovoort.

Kijk ik snap dat je het spel af wil hebben. Maar de mensen die er in zitten zijn echt wel flink aan het spelen, ook gisteren weer.

• #2.531
Maar Remi, waarom post je niet gewoon de kill van de nacht? Post dan ieder uur de hints die je het meisje hebt gegeven. Begin met die van dag 1 enzovoort.

Kijk ik snap dat je het spel af wil hebben. Maar de mensen die er in zitten zijn echt wel flink aan het spelen, ook gisteren weer.

doe ik ook;)

Kijk als er iemand uit is geschreven, en we weten zijn rol, geeft dat wil extra info. Verder is het zo dat het spel idd erg lang duurt, maar het is gewoon een epic spel. Vind het van de ene kant wel zonde om het nu zo af te kappen.

Kan je niet gewoon elke keer als er iemand uit wordt gestemd/ dood gaat, gewoon zijn rol vrijgeven.

Heel dat verhaal achterwege laten en ons dit laten uitspelen.

Ja precies. Verhaal hoeft niet. Maar iig gewoon wie er uit is en wat zijn rol was.

• #2.535
moment jongens, moment

F5 f5 f5 f5 f5

lijstje op pagina 1 is niet helemaal correct, lijkt me handig om toch redelijk unaniem een besuit te nemen, wie o wie is de wolf?

3.Quibus

5.IMBAatwork
6.lloydatoni
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner(dood)

11.Biobeast(dood)
12.JoeyC
14.Kimi2

17 Markrot

22.Rob G
23Flippie22
24 Alley Cat
25.Kane
26.Jimbooo(dood)
28.Daster

Als ik er zelf geld op moet zetten lijkt mij de meest gangbare, daster/makrot,new in the game, ga nog even goed naar tips zoeken en oude stemmingen bekijken.

voorlopig zet ik me geld op daster...
En waarom denk je dat?

Er is geen enkele hint naar mij in een verhaal en het enige wat me verder verdacht zou kunnen maken is lichte inactiviteit. Ook niet echt een reden waarvan ik zeg goed doordacht

Ik zal je zeggen, ik zoek niet de cult wolf, maar degene die imo goed zijn, was dus afstrepen en er bleven er drie over, verder is het de bedoeling jou, de rest uit de tent te lokken want zo schiet het niet op.

Mensen waar ik eigenlijk nog totaal niets van weet:

*quibus
*newinthegame
*kimi2
*daster
*markrot

Al derest heb ik wel zo'n beetje door.

• #2.540
Edit

Terug
Naar boven