IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het laatste..
Kijk t probleem is dat dit de langste game is tot nu toe.. 125 pagina's wat nog gaat lopen terwijl de langste hiervoor 102 pagina's bevatte ofzo.. En wil niet dat de game gaat van epic naar k*t puur en alleen omdat de game te lang duurt en het fanatisme eruit is.
Vandaar dat ik besloten heb om vanavond de hints die het meisje verkregen heeft kenbaar te maken
Kan toch wel vast verklappen wie er opgegeten is vannacht?![]()

mwhahahaha echt he,
maar wat is nu de deal dan remi, vanavond 20:30 komen de hints, vervolgens 9 uur stemmen en klaar?
Maar Remi, waarom post je niet gewoon de kill van de nacht? Post dan ieder uur de hints die je het meisje hebt gegeven. Begin met die van dag 1 enzovoort.
Kijk ik snap dat je het spel af wil hebben. Maar de mensen die er in zitten zijn echt wel flink aan het spelen, ook gisteren weer.

En waarom denk je dat?lijstje op pagina 1 is niet helemaal correct, lijkt me handig om toch redelijk unaniem een besuit te nemen, wie o wie is de wolf?
3.Quibus
5.IMBAatwork
6.lloydatoni
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner(dood)
11.Biobeast(dood)
12.JoeyC
14.Kimi2
17 Markrot
22.Rob G
23Flippie22
24 Alley Cat
25.Kane
26.Jimbooo(dood)
28.Daster
Als ik er zelf geld op moet zetten lijkt mij de meest gangbare, daster/makrot,new in the game, ga nog even goed naar tips zoeken en oude stemmingen bekijken.
voorlopig zet ik me geld op daster...