Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.542
Het is nacht 8

Met nog maar in totaal 12 dorpsbewoners van de voorheen 28 dorpsbewoners, is er weinig over van het dorp.

De wolf begint samen met de cultisten langzaam maar zeker de overhand te krijgen en is zoals gewoonlijk ook deze nacht weer op pad om een slachtoffer uit te kiezen.
Hij kiest zijn prooi zorgvuldig uit en weet als enige van het dorp de cultisten te onderscheiden van de burgers. Het blijkt dat het dus niet onmogelijk is.
Het schijnt dat de jager en Rob G ruzie hebben, want ook deze nacht staan er geen laarzen voor de deur van de jager… In plaats daarvan zijn ze vervangen door hakken, schijnbaar heeft de sl*t bedacht om Rob G op te vrolijken en zo te horen geniet Rob G er met volle teugen van..

De wolf hoort het gesteun en gekreun maar gunt Rob G wel zijn leuke avond, hij wilt het niet gaan verstoren.
De wolf besluit iemand anders een bezoekje te brengen, namelijk IMBAatWork.
De man die gister bezoek heeft gehad van de jager, heeft dat deze nacht niet, wat de wolf vrij spel geeft…
De wolf besluit naar binnen te gaan en hoort ook deze keer IMBAatWork tegen iemand praten, wanneer de wolf zijn prooi nadert ziet hij echter hoe vreemd sommige dorpsbewoners zijn. Hij ziet hoe IMBAatwork verkleed is als een theemeisje en zichzelf thee voor schenkt.…Nadat IMBAatWork voor zichzelf thee heeft ingeschonken vervuilt hij zijn plaats, gaat op een andere stoel zitten en vervangt zijn Nederlandse accent voor dat van een Duitse..

http://www.youtube.com/watch?v=D5m33zK6ZlA

IMBAatwork is knettergek en de wolf kan het niet langer aanzien. Hij maakt een eind aan het zielige leven van IMBAatWork..

Dezelfde nacht ziet ook weer het meisje de moord gebeuren. Ze besluit de dorpsbewoners wakker te maken en zal elk uur één van haar sporen vrijgeven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IMBAatWork is dood, hij was de roddelaar

:treuren:

Succes burgers !!

rip jij ouwe roddeltante

Mensen waar ik eigenlijk nog totaal niets van weet:

*quibus
*newinthegame
*kimi2
*daster
*markrot

Al derest heb ik wel zo'n beetje door.
@kane, wat wil je weten :)

R.I.P. imbaa

en wie verdenk jij als wolf zijnde?hoewel het nu beter wachten op tips is denk ik.

• #2.546
De 2e hint zal komen om 14.00.

Ik wil jullie wel benadrukken dat jullie alsnog de wolf eruit moeten stemmen,

Nou jongens. Wat denken jullie van de hint? He? HE VERDOMME MAKEN JULLIE ER DAN WAT VAN :headbang::splat::fire:

:D

Want ja, kijk. Als ik bv eens naar die hint ga kijken dan denk ik bodylab. En als ik in het topic van bodylab kijk, wie posten daar dan heeeeel veel. Tja, Biobeast. Maar dan kan niet. Want Biobeast is niet de wolf. Nee dat is hij dan weer niet. Bio is een brave burger.

K*t Remi :p

pROTein

Sowieso Markrot ...

• #2.554
Hint naar meisje op dag 2 : 9411

de volgende hint wordt bekend gemaakt om 15.30

Haha lekker rob ouwe sl*t :)

Wacht, er is meer. Gewicht van de reep 65 gram, gewicht van Markrot (volgens stats) ... 65 kg.

:roflol::roflol::roflol:

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 14:07 ----------

Kan er ook een doos drollen opgestuurd worden naar de slechtste speler? ;)

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 14:11 ----------

De hint was 491.

4+9+1 = 14 (speler weiger)
post 491 = alleycat
4 * 9 * 1 = 36

Post van Biobeast

Link van 491 naar Markrot?

"Naarmate het spel vordert worden de hints moeilijker"

Dus proteinbar en 9411 is nog easy?

:o

"Naarmate het spel vordert worden de hints moeilijker"

Dus proteinbar en 9411 is nog easy?

:o

Trust me, als je de hints daarna ziet...

Trouwens knap van je Alley dat je die reep zo snel linkt aan Markrot. Dat moet hem wel gewoon zijn dan.

Terug
Naar boven