Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Ik hoop dat het net zo'n succes wordt als de begin edities.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop dat het net zo'n succes wordt als de begin edities.

Ja hoop het ook...

Denk dat Game 1 toch wel het leukst was, voor mij althans... Erg om gelachen toen.

Als de spelers gewoon actief meespelen dat komt het wel goed.

M'n verhalen zijn alleen niet zo goed als die van Markrot en Kwarkvarken.

een goed verhaal schrijven is idd moeilijk, maar met een beetje fantasie lukt dat wel man.
En anders wil ik je wel helpen. (zorg ik ervoor dat ik ronde 1 eruit ga ;))

haha, welke rol ik ook krijg.. ik troll alles bij elkaar (zie vorige edities samen met starter20)

Daniel20

Suicide sid graag, woopy.

Tenzij hij het zegt zodat jij denkt dat het een hint is, maar het eigenlijk geen hint is en hij een onbelangrijke rol krijgt. Wat overigens ook weer een hint is :rolleyes:

Tenzij ik doe alsof ik de hint serieus neem waardoor iedereen denkt dat ik gezellig naief meespeel...;)

Let the mind****/trolling begin:D

Tenzij ik doe alsof ik de hint serieus neem waardoor iedereen denkt dat ik gezellig naief meespeel...;)

Let the mind****/trolling begin:D

Tenzij je alsof doet dat je alsof doet dat je de hints serieus neemt en men dus doorheeft dat je probeert om naief mee te spelen, waardoor zij het vervolgens zelf gaan manipuleren en jij dat gelooft om vervolgens toch naief mee te spelen.
Wut???

Oke even over die doos eiwitrepen..

Dit spel wordt vanaf nu gesupport door Bodylab.nl

De doos eiwitrepen wordt voor mij dus gratis en door hun "betaald" en naar de winnaar verzonden

Oke even over die doos eiwitrepen..

Dit spel wordt vanaf nu gesupport door Bodylab.nl

De doos eiwitrepen wordt voor mij dus gratis en door hun "betaald" en naar de winnaar verzonden

De winnaar? Er zijn toch meerdere winnaars of mis ik nu iets?

Verders wel een goede actie van ze!

Nee er wordt 1 beste speler gekozen..Of dacht je dat ik in eerste instantie van plan was 10 mensen een doos eiwitrepen toe te sturen:p

Ooh okee op die manier.

Nee met zn 10en een doos repen leeg eten!:D

1.jpg

Terug
Naar boven