AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Ik ben al heel de dag dronken, op wie gaan we stemmen?

leuk whami, goed idee, predator mag alleen meedoen als hij vanaf nu hier niks meer post ok ;)

Vind het wel grappig dat niemand eigenlijk ene zak met die hints kan. Behalve die powerbar die Alley zo goed had.

Kunnen jullie je een beetje voorstellen waarom ik zo gefrustreerd zit te spelen afgelopen dagen. Ook nog eens dat wel alle hints op Biobeast zouden kunnen slaan.

En vooral die Oscar hint + Amerikaanse vlag past gewoon super goed bij Supersized.

Van de spelers die nog over zijn is nergens zo'n goede fit. Alleen de reep op Markrot.

Wat zrgt je gevoel rob, misschien moet je je gevoel volgen ipv die k*thints :)

Ik denk dat rob ons zit te ****en..

RobG

Haha ach doe ik ook wel rob g haha obvious cult is obvious

Vind het wel grappig dat niemand eigenlijk ene zak met die hints kan. Behalve die powerbar die Alley zo goed had.

Kunnen jullie je een beetje voorstellen waarom ik zo gefrustreerd zit te spelen afgelopen dagen. Ook nog eens dat wel alle hints op Biobeast zouden kunnen slaan.

En vooral die Oscar hint + Amerikaanse vlag past gewoon super goed bij Supersized.

Van de spelers die nog over zijn is nergens zo'n goede fit. Alleen de reep op Markrot.

ach ja, spel is afgelopen na vandaag ja.. dus kan wel een hint over mezelf geven..

Ik slaap nooit @ men eigen huis en ik draag geen geweer..

Remi, 20:30 uur is wel echt te laat voor die laatste hint.

ach ja, spel is afgelopen na vandaag ja.. dus kan wel een hint over mezelf geven..

Ik slaap nooit @ men eigen huis en ik draag geen geweer..

Ok, maar stem dan niet op mij man. We zijn nu al zo lang bezig. Laatste uurtje om de wolf te wippen.

Je weet toch dat ik het niet ben. Dat is toch duidelijk na het plaatsen van de hints en de manier waarop Remi tegen me praat.

Zo zeker zou ik daar ook nog niet van zijn. Zoals gezegd is nog steeds maar een hint opgelost en met de rest kan ik nog steeds niks (heb ook nog altijd weinig tijd, maar anderen kunnen er ook niks mee). En afgaan op een hint heeft Rob G ook al twee keer verkeerd doen zitten.

Al is de verdediging van markrot vooralsnog zo'n beetje niet-bestaand.

Ik kan niet beloven dat ik voor negen uur nog online kom dus stem maar alvast op Markrot. Deed ik gisteren ook al en met die ene tip erbij doe ik het vandaag sowieso weer.

nou newinthegame verraad ze rol ook nog effe, als iedereen dat nou doet zeg ik wel wie de wolf is ;)

rob, ik heb getallen opgeteld,afgetrokken,vergeleken met aanmelddatum etc. wortel genomen ingetoetst op tel weet ik veel wat, dus ik ben heel benieuwd wat het wel is.

Ja de hints van Remi zijn iig te moeilijk. Niemand kan een hint, behalve de powerbar, aan een speler linken. Niemand van de goede iig.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 20:06 ----------

Naja ik weet de laatste hint al en kan er echt niets mee. Dus hoop iemand anders. Anders zal het wel een beetje een blinde stem worden en maar hopen op een goede afloop.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.638
Hint numero 6 :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vergeet niet te stemmen! Dit is de laatste kans om het dorp te redden :sad: :sad: en de doos eiwitrepen:D:D

Naja er is ook niemand die iets met de hints kan. Ik stem ook maar Markrot. We zien wel.

Was een leuk maar ook wel erg frustrerend spel imo.

Terug
Naar boven