Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben al heel de dag dronken, op wie gaan we stemmen?

leuk whami, goed idee, predator mag alleen meedoen als hij vanaf nu hier niks meer post ok![]()
Veel succes met het pakken van de wolf en tot de next game 
Hint numero 4 :
Rob G... nu niet gaan zeggen , dat was niet de 4e hint.. want die hint gebruik ik voor later
Vind het wel grappig dat niemand eigenlijk ene zak met die hints kan. Behalve die powerbar die Alley zo goed had.
Kunnen jullie je een beetje voorstellen waarom ik zo gefrustreerd zit te spelen afgelopen dagen. Ook nog eens dat wel alle hints op Biobeast zouden kunnen slaan.
En vooral die Oscar hint + Amerikaanse vlag past gewoon super goed bij Supersized.
Van de spelers die nog over zijn is nergens zo'n goede fit. Alleen de reep op Markrot.
Remi, 20:30 uur is wel echt te laat voor die laatste hint.
ach ja, spel is afgelopen na vandaag ja.. dus kan wel een hint over mezelf geven..
Ik slaap nooit @ men eigen huis en ik draag geen geweer..
Zo zeker zou ik daar ook nog niet van zijn. Zoals gezegd is nog steeds maar een hint opgelost en met de rest kan ik nog steeds niks (heb ook nog altijd weinig tijd, maar anderen kunnen er ook niks mee). En afgaan op een hint heeft Rob G ook al twee keer verkeerd doen zitten.ach ja, spel is afgelopen na vandaag ja.. dus kan wel een hint over mezelf geven..
Hint numero 6 :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vergeet niet te stemmen! Dit is de laatste kans om het dorp te redden![]()
en de doos eiwitrepen
![]()