MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

nou oke omdat quibus wel een mooie horloge naam is stem ik daar op;p

Haha lullo :)

Whahaha, echt niemand weet het.

Tis toch wel frappant, die link die ik poste naar de post van Biobeast. Met een foto van een zelfde horloge en waar hij zegt dat hij die van dat merk ook hebben wil :roflol:

heb even zitten neuzen in die hints, eerst eens gegoogled op markrot aangezien ik hem het meest verdacht vindt. kom bij afbeeldingen een horloge tegen (maar niet bovenaan en het is niet dezelfde?)
deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dacht dan zoek ik eens verder want remi maakt de hints moeilijk en zelfs hint in hint. dus google op "markrot watch". krijg geen relevante hits bij afbeeldingen. bij internet vindt ik de film "house of cards" heeft meerdere awards gewonnen (zit echter geen acteur oid in die markrot heet maar de film komt bij zoeken wel in beeld..)
link awards van deze film: http://www.imdb.com/title/tt0098825/awards?ref_=tt_awd

daarnaast zat ik op het plaatje van remi zn horloge te kijken en zie staan: "citizen" dit betekent "burger" in het eerste verhaal stapte markrot uit de menigte, ik citeer: "Dorpsbewoners kijken elkaar wat verward aan... Vanuit de menigte komt markrot naar voren en vraagt wie de man is" hij stapt hier uit de menigte burgers ofzo?

ik durf de gok wel te nemen.

Stem gaat ook naar markrot

Reden:

*Goede speler in vorige game's, die nu nauwelijks aanwezig was. Past perfect binnen de speelstijl van een wolf.
*Enigste persoon waarnaar de hints mogelijk kunnen verwijzen.

weerwolf is newinthegame

is wat ik uit de hints kan afleiden althans. nog maar een half uur ben benieuwd of er mensen met me meegaan aangezien er voor de rest geen goede aanwijzingen voor markrot gevonden zijn

Ik vind het ook prima. Ik vind het nog steeds wel irritant dat bijna alle hints wel terug te herleiden waren naar biobeast en die naar Markrot niet of nauwelijks. Misschien is het wel iemand helemaal anders, maarja. Nou zou Remi wel kunnen uitleggen hoe de hints zitten. Maar ik vindt wel gewoon dat een meisje na ca. 4 a 5 hints toch echt wel gewoon een keer hints moet krijgen die beetje te herleiden zijn. Dan zit je wel al op 4 a 5 dagen spelen, die je maar moet overleven. Verder veel tijd kwijt met die hints.

Kijk nu is het gewoon dat het spel dood bloedt en we maar een gokje wagen. Zelfs met meerdere mensen zijn de hints gewoon niet thuis te brengen. En dan hebben we 6 hints die direct naar de wolf moeten leiden.

Leg dat dan ook even uit eh gast. Komt altijd wel aanzetten met iets zonder het uit te leggen.

En dan nog die andere knuppel dat op RobG gaat stemmen, tjonge jonge :roflol:

weerwolf is newinthegame

is wat ik uit de hints kan afleiden althans. nog maar een half uur ben benieuwd of er mensen met me meegaan aangezien er voor de rest geen goede aanwijzingen voor markrot gevonden zijn

De heks heeft al gezegd dat het niet newinthegame of alleycat is...

Wel een leuk idee whami. Ik hou wel van een mind**** spel. Zo vond ik starter20's editie de beste tot nu toe.

• Like
Waarderingen: kane
weerwolf is newinthegame

lees jij wel in dit topic of gooi je thuis een stel dobbelstenen :roflol:

newinthegame is al 2 dagen geleden door de heks veilig gezet en heeft zelf ook al ZEER duidelijke hints gegeven voor zijn rol een pagina of 2 terug.

lees jij wel in dit topic of gooi je thuis een stel dobbelstenen :roflol:

newinthegame is al 2 dagen geleden door de heks veilig gezet en heeft zelf ook al ZEER duidelijke hints gegeven voor zijn rol een pagina of 2 terug.

****, hints klopen anders wel goed

Waarom zou Rob P liegen? Hij was de heks. Hij heeft duidelijk gezegd dat Alley en New het niet waren.

Mag er dan toch wel vanuit gaan dat hij die heeft gechecked.

ja das waar.. laat die hints maar zitten lioys

• Like
Waarderingen: kane
Maar boys, het is echt kane hoor. Zijn jullie de hint van het balkspiraalstelsel genaamd Hoofdhaar al weer vergeten?

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 20:54 ----------

Ah aight! Ben zojuist level 2 geworden op dbb. Betekent dit dat ik nu kan veranderen in een super-saiyan weerwolf?

Heb je rol wel door ondertussen hoor.

Hangen moet je!

die jonge is al lang weer weg :roflol:

dat is ook precies de reden dat ik hem niet verdenk van de wolfrol :roflol:

Maar boys, het is echt kane hoor. Zijn jullie de hint van het balkspiraalstelsel genaamd Hoofdhaar al weer vergeten?

ow ja :roflol:

6% vet is bijna niks is beetje kaal aan vet. denk toch dat jij het bent :roflol:

pak m:mad:
86.jpg

Laatst bewerkt:
Naja. quibus

Terug
Naar boven