Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.581
Hint numero 3 :

flix_awards_trophy.jpg

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 15:07 ----------

HINT 1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hint naar meisje op dag 2 : 9411

voor het overzicht

de volgende hint wordt gepresenteerd om 16.30

Hint nummer 3 was:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Remi heeft daarna wel aangegeven dat die hint eigenlijk niet echt te plaatsen was.

Dus die oscar was hint nummer 4. Bij die hint zat ook nog dit plaatje:

verenigde-staten1.jpg

Toen ik Supersized intype op google was de 1e hit:

Supersize me. Een film met oscars, de amerikaanse vlag past daar perfect bij en ook dat kon ik plaatsen met de powerbar.

De 4911 hint en Nederlandse vlag daar kon ik niets mee. Daarom was ik op dat moment zo stellig met Supersized.

filmoscar, dus even op imbd lopen zoeken:

http://www.imdb.com/title/tt1546778/

Blood of the Hog, met in de cast jawel: Mark Roth
Prachtig!

Kwam niet verder dan Mark Wahlberg die dit jaar een oscar uitreikte. Maar Mark Roth is veel beter. Al is het trouwens wel een heel erg onbekende "acteur".

4911 zie ik niet hoor. Paar belachelijke dingen gevonden, maar die zijn te belachelijk om hier uberhaupt neer te zetten.

Vandaar dat ik hem nu dus niet wilde plaatsen aangzn het geen toegevoegde waarde heeft

Nee ok. Maar ik moet mezelf ook wel even recht lullen gezien mensen nu denken dat ik wel erg retarded moet zijn om het niet te hebben gezien.

Jij gaf aan dat die hint eigenlijk te moeilijk was. Dus achteraf is hij wel blijven hangen.

Die hint heb ik destijds nog beetje in mijn achterhoofd gehouden als zijnde dat hij misschien kon passen bij Biobeast gezien zijn politieke voorkeur.

Maar ik was wel van bio afgestapt.

Verder is het ook zo dat als je Biobeast in typt op google de 1e hit die je krijgt is:

Bio Beast - The Thing

En The Thing is een hele bekende Amerikaanse film.

Amerika, (4) 911, protien bar, oskar, iets amerikaans, alley cat twee engelse woorden, damn das te simpel ik denk maar even hardop.

Prachtig!

Kwam niet verder dan Mark Wahlberg die dit jaar een oscar uitreikte. Maar Mark Roth is veel beter. Al is het trouwens wel een heel erg onbekende "acteur".

4911 zie ik niet hoor. Paar belachelijke dingen gevonden, maar die zijn te belachelijk om hier uberhaupt neer te zetten.

Maar dat is het gare: typ in google in Supersized:

3e hit is een link naar de film Supersize Me op IMDB.

Typ in Biobeast en de 1e hit is een link naar de film The Thing.

ik weet het denk ik :P

maar ik ben helaas al dood

Toen ik Supersized intype op google was de 1e hit:

Supersize me. Een film met oscars, de amerikaanse vlag past daar perfect bij en ook dat kon ik plaatsen met de powerbar.

De 4911 hint en Nederlandse vlag daar kon ik niets mee. Daarom was ik op dat moment zo stellig met Supersized.
Dat vind ik een prima redenering. Al is het belachelijk dat Supersize me een oscar gewonnen heeft, maar dat is iets anders.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 15:24 ----------

Maar geen oscarwinnaar. Snap nu ook ineens waarom je gisteren vroeg waar mijn nickname vandaan kwam. En hij komt nog echt uit een film ook, alleen ook dat was niet bepaald een oscarwinnaar ...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.593
vergeet uiteindelijk niet te stemmen he jongens

Nee ok geen oscar. Blood of the Hog ziet er nou ook niet bepaald uit als een film die oscars heeft gewonnen? Toevallig dat er Mark Roth in mee speelt, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Film hoeft ook niet direct een oscar gewonnen te hebben.

Daarom was ik ook zo heilig overtuigd van Supersized. De film en het plaatje van de Amerikaanse vlag. Voor mij moest dat gewoon wel Supersized zijn.

Ik heb de hele game meegelezen en wil het volgende potje wel meedoen! Heb me er speciaal voor aangemeld hier. Benieuwd wie gaat winnen, mijn gok gaat naar Rob G

Omdat Kane zei dat hij had gezocht op filmoscar en Mark Roth zo'n mooie vondst was nam ik zomaar aan dat Blood of the hog een oscar gewonnen had (zo zag hij er niet uit maar er zijn een hoop rare oscars). Is inderdaad niet zo.

Op dit moment vind ik de verklaring van Alley voor de powerbar erg sterk. De andere hints vindt ik nog steeds vrij vaag.

Waar ik tegenaan loop is dat het dus bijna onmogelijk lijkt om meerdere hints aan 1 persoon te linken.

Wacht maar tot jullie de laatste hint zien. Dan zullen jullie snappen waarom ik zo blind op biobeast ging. Na de nederlandse vlag en met name de oscar+amerikaanse vlag was ik namelijk helemaal van Biobeast afgestapt. Later na de volgende hints kon ik deze hints echt wel weer aan Bio linken. Op dat moment zouden voor mij alle hints redelijkerwijs op Biobeast kunnen slaan.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 15:38 ----------

Omdat Kane zei dat hij had gezocht op filmoscar en Mark Roth zo'n mooie vondst was nam ik zomaar aan dat Blood of the hog een oscar gewonnen had (zo zag hij er niet uit maar er zijn een hoop rare oscars). Is inderdaad niet zo.

Nee het is een videofilm uit 2008 die niet eens votes heeft op IMDB.

Dus we hebben nu al deze hints, zo weinig spelers en nog steeds is de powerbar de enige die echt naar een speler kan wijzen.

Laatst bewerkt:
Schrijver van Forrest Gump is Eric Roth, heeft een oscar gewonnen voor dat script. Maar is ver gezocht. Wel leuk om te weten natuurlijk ...
Misschien dat Remi van mening is dat Blood of the hog een oscar had moeten winnen. Het lijkt mij wel een pareltje namelijk.

Mark Wahlberg reikte dit jaar een oscar uit samen met een teddybeer (Ted). Diezelfde teddybeer die Biobeast heel graag wilde hebben in een van de verhalen.

Eerste hint was toch ook de duidelijkste?

Terug
Naar boven