- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NGC 4911 is een balkspiraalstelsel in het sterrenbeeld Hoofdhaar.
Hmm, is er hier iemand kaal?

Hmm, ik heb wat teruggelezen en heb inmiddels de identiteit van IMBA ontdekt.
Vrij bizar dat er weer maar wat achter Rob G aangelopen wordt. Die man heeft kennelijk een hoop krediet. Nu weet hij alweer zeker dat het Daster is, dus die zal er morgen wel uitgaan. Burger of niet ...
Op zich snap ik verder wel dat Rob het ook niet weet en dus maar wat doet, maar zo gelukkig zijn zijn gokjes inmiddels niet meer dus misschien verstandig hem niet zomaar meer te volgen. Denk in ieder geval niet dat hij de jager nog nodig heeft, als de wolf iemand in onze groep niet op gaat eten is het wel Rob G. Het beste hulpje dat hij had kunnen wensen.
Ik zal me even verklaren over vandaag:
Ik had de stem op Daster geplaatst en toen kreeg ik een karma van Whami:
Je bent het aan het verkloten. Cults kunnen nu makkelijk evenwicht houden en dan vlak voor stemming wisselen, gaat mogelijk burger dood en dan nog 1 door de wolf en dan is het denk ik over and out.
Toen zat ik een beetje in dubio. Ik voelde me nogal opgelaten. Ik heb het spel tot nu toe doodeerlijk gespeeld. Naja, ik wisselde dus toen van stem weer en iedereen volgde.
Ik vind het dus een ****ing irritante move dat whami me een karmabericht stuurt met game info.
Anders had Daster gewoon gehangen...
---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 22:16 ----------
Zeg niet dat Daster het per see was. En ik had misschien niet moeten reageren op de karma.
Wacht, er is meer. Gewicht van de reep 65 gram, gewicht van Markrot (volgens stats) ... 65 kg.
---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 14:07 ----------
Kan er ook een doos drollen opgestuurd worden naar de slechtste speler?
---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 14:11 ----------
De hint was 491.
4+9+1 = 14 (speler weiger)
post 491 = alleycat
4 * 9 * 1 = 36
Post van Biobeast
Link van 491 naar Markrot?
Trust me, als je de hints daarna ziet...
Trouwens knap van je Alley dat je die reep zo snel linkt aan Markrot. Dat moet hem wel gewoon zijn dan.
Als ik het meisje geweest was was dit spel op dag twee afgelopen geweest. Oh nee wacht, niemand zou me ooit gelooft hebben.
Tenslotte roept iedereen al sinds nacht 1 dat ik cultist ben, omdat Markrot daar ooit over begonnen is.
filmoscar, dus even op imbd lopen zoeken:
http://www.imdb.com/title/tt1546778/
Blood of the Hog, met in de cast jawel: Mark Roth
Het is alweer dag 7.
Vele burgers zijn gesloopt, het lange detective werk begint langzaam zijn tol te eisen. Burgers raken verwarder en verwarder en weten inmiddels niet meer zo goed waar zij het zoeken moeten.
Er is echter één dorpsbewoner zeker van zijn zaak, namelijk Rob G.
Hoewel zijn dag begint met lichtelijke frustratie houdt hij moed op een goede afloop.
Hij weet het zeker : Biobeast is de wolf.
Rob G heeft inmiddels een koninklijke status verkregen en er zijn er weinig die zijn gedachtes in twijfel trekken en dat is niet geheel zonder reden, Rob G heeft het immers een paar keer bij het rechte eind gehad. Desondanks kan een fout desastreuse gevolgen met zich mee brengen.
Maar Rob G kent geen twijfel. Biobeast is de wolf.
Al gauw krijg hij steun van zijn medebewoners. “Biobeast kan het wel eens zijn inderdaadf”
“Ik denk ook dat het Biobeast is. 721222833345573
Biobeast hoort al gauw overal zijn naam klinken op een negatieve manier en kijkt hartverscheurend toe hoe de dorpsbewoners alleen maar volgen en zelf minder nadenken.
“Zo moet Rob P zich dus gevoeld hebben” denkt Biobeast.
Biobeast kan het nog altijd niet geloven…”Is dit een droom?”.. Hij geeft zichzelf een paar tikken op z’n wang en komt tot de conclusie dat dus echt “real life” is.
“Tegenstand heeft geen zin Biobeast… We zijn met meer, werk mee en we zullen je een eervolle dood geven.” Biobeast denkt bij zichzelf “Hoe kan het ter dood veroordeeld worden door je eigen dorpsbewoners nou eervol zijn?” Maar Biobeast werk uiteindelijk toch maar mee en kiest ervoor de dorpsbewoners niet tot last te zijn.
Biobeast wordt begeleidt naar het dorpsplein en zodoende ook begeleidt naar zijn dood.
“Heb je nog wat te zeggen voor je doodgaat? “ ….”ja” antwoord Biobeast, namelijk:
“Als laatste wens heb ik graag dat ik sterf met mijn knuffel in mijn handen”
Er klinkt een hard gelach vanuit de toegestroomde menigte, maar desondanks is er één bewoner die nog enige sympathie kan opbrengen… “Ik ga wel roept” Rob G.
Rob G die het ondanks zijn verdenkingen toch een brok in z’n keel krijgt rent naar het huis van Biobeast om Biobeast zijn wens in vervulling te brengen.
Hij loopt naar de slaapkamer van Biobeast en ziet daar een kleine berenknuffel… Echter heeft de berenknuffel een briefje op zich geplakt gekregen waarop staat:
“Rob G jij bent verantwoordelijk voor de dood van een burger”
Rob G voelt de grond onder zijn voeten verdwijnen, maar voordat hij alles op een rijtje kan zetten wordt hij gestoord door een luid geschreeuw vanaf het dorpsplein wat luidt “JAA, DOOD HEM, DEZE WOLF VERDIENT GEEN SYMPATHIE, HIJ IS VERANTWOORDELIJK VOOR DE DOOD VAN ONZE BROERDERS EN ZAL STERVEN OP ONZE MANIER!!!”
“Het zal toch niet” denkt Rob G..
Met tranen in zijn ogen en een knuffel in zijn hand raast Rob G zich naar het dorpsplein, maar het is al te laat. Aan het touw hangt het levenloze lichaam van Biobeast.
Wanhopige gedachtes raken Rob G die inmiddels volledig het spoor bijster is. Uit onmacht zakt hij door zijn knieën en tranen vallen op de grond
“Wat heb ik gedaan? “
![]()
inb4 roidrage
Heb ook al eerder op hem gestemd. Al ben ik soms later weer veranderd als het geen zin had. Als iedereen ervan overtuigd is dat je cultist bent luistert er nou eenmaal niemand naar je.stem al 2 dagen lang op markrot maar iedereen is not te overtuigd dat ik slecht ben. blijkt toch al dagen dat jullie er burgers uitstemmen.. niet ik
Een spook zegt:Zodra deze afgelopen is en iemand zich vrijwillig opgeeft de game te organiseren![]()
Een spook zegt:
Ik wil eventueel wel een organiseren. Enige mogelijk probleem zou kunnen zijn dat sommigen niet zouden kunnen willen meedoen / chanteren omdat die irritante Whami het organiseert. Zou ook wat willen afwijken van het 'normale' spel, ietwat meer "mysterie" en meer inhoud voor iedereen. Het zou complexer zijn, maar iedere of de meeste spelers zouden meer richting hebben vanaf het begin. Waardoor ieder zn eigen geheime spel en kennis zou hebben bovenop het zichtbare gebeuren. In de hoop dat minder mensen uiteindelijk niet of nauwelijks meespelen.
Ik ben opzettelijk wat vaag.
Nou als er steun voor zou zijn...(geen crybaby's van oh nee Whami...)...dan durf ik mn concept (dat ik nog niet volledig uitgewerkt heb) wel eens voor te stellen aan Markprot en Remi (geheim voor eventuele spelers). En als de receptie positief is...wil ik het wel eens organisaterroriseren.
Zal dit eens opnieuw zagen als deze over is, want jullie mogen je eerst nog wat richten op het huidige spel...