Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

:roflol:

Ja dat was ook al weer zoiets. Zit ik in het roddelgroepje zit die ****ing Bio er ook in en is hij cult. Had hij mij voor zich gewonnen en ik hem maar vertrouwen.

Modderfokker.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 23:01 ----------

Ik moet wel zeggen dat ik nu 5 keer heb gespeeld, en 5x goed ben geweest. Op zich altijd leuk gevonden. De rol als meisje vooral. Maar een keer cult zijn lijkt me ook wel leuk.

:roflol:

Ja dat was ook al weer zoiets. Zit ik in het roddelgroepje zit die ****ing Bio er ook in en is hij cult. Had hij mij voor zich gewonnen en ik hem maar vertrouwen.

Modderfokker.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 23:01 ----------

Ik moet wel zeggen dat ik nu 5 keer heb gespeeld, en 5x goed ben geweest. Op zich altijd leuk gevonden. De rol als meisje vooral. Maar een keer cult zijn lijkt me ook wel leuk.
Iedereen weet nu tot in den treure hoe je als burger speelt. Zal een zware kluif worden voor je denk ik onopvallend cult te spelen ;)

De burgers hadden in dit spel imo alle kans om te winnen. Er waren maar 7 evil mensen van de 30. En daarvan waren er maar 5 actief.

Met die ronde op fitness beginner had ik nog geopperd om JoeyC te pakken, omdat we zeker wisten dat hij cult was.

Biobeast had ook het pecht dat hij én die valse hint had gepost wat hem extra verdacht maakte. De ronde met biobeast had ik al een verhaal geschreven voor het einde van het spel hoe ik mijn geniale spel uitlegde en de hints van Biobeast had gevonden :roflol: Zo overtuigd was ik er van dat hij wolf was.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.769
Toen hij bij mij in de roddelgroep zat in een andere pot was hij cult volgens mij.

ow dacht dat je deze pot bedoelde :)

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 23:16 ----------

Met die ronde op fitness beginner had ik nog geopperd om JoeyC te pakken, omdat we zeker wisten dat hij cult was.

Biobeast had ook het pecht dat hij én die valse hint had gepost wat hem extra verdacht maakte. De ronde met biobeast had ik al een verhaal geschreven voor het einde van het spel hoe ik mijn geniale spel uitlegde en de hints van Biobeast had gevonden :roflol: Zo overtuigd was ik er van dat hij wolf was.

:roflol: ik heb echt enorm gelachen om je pm.

Nou dat jij slecht was kwam vooral dat je tot leven was gewekt door iemand die slecht was. Dus snap ook echt nog steeds niet waarom. Of dat was een geniale actie van de cults. Ook die stemming erna en met die karma berichten. De cults wilde je zooo graag in leven houden dat je wel evil moest zijn.
Ik had in de ronde waarin whami eruit ging volgens mij echt alle cults aan mijn zijde staan. Ze hebben inderdaad hun best gedaan me te redden.
Vraag me ook wel een beetje af waarom ze dat zo graag wilden. Ze waren daarna wel van de burgemeester af en ze hadden een bondgenoot gemaakt, maar weet niet of ze dat allebei wisten.

Kan in het echt ook best leuk zijn :P. In het echt is het wel nog groter gokspel :P. Nadeel van in het echt is dat iedereen nog meer naar steeds de zelfde persoon(nen) luistert en het winnen/verliezen dan bijna volledig afhangt van welke rol, degene die het meeste te zeggen hebben, hebben. Dus in een groep waarin iederen +/- even invloedrijk is, is het het leukst.

Dat is het voordeel aan een forum, iedereen kan makkelijk zijn zegje plaatsen en (bijna) iedereen leest het sowieso en maakt dan wel een impact.
In het echt is het wel moeilijker om inactief te zijn xD.
Kan misschien leuk zijn, maar dat was het toen niet. Moest meer dan de helft van de tijd mijn ogen en mond dicht houden, dat werd me toch wat te saai.

Ik had in de ronde waarin whami eruit ging volgens mij echt alle cults aan mijn zijde staan. Ze hebben inderdaad hun best gedaan me te redden.
Vraag me ook wel een beetje af waarom ze dat zo graag wilden. Ze waren daarna wel van de burgemeester af en ze hadden een bondgenoot gemaakt, maar weet niet of ze dat allebei wisten.

Kan misschien leuk zijn, maar dat was het toen niet. Moest meer dan de helft van de tijd mijn ogen en mond dicht houden, dat werd me toch wat te saai.

Ik moest wel samen met daniel20 optrekken helaas. Tot de 2e ronde waren alleen Joey C, Daniel20 en ik actief als bad guys. We hadden geen andere keus

:roflol: ik heb echt enorm gelachen om je pm.

Je wilt niet weten hoe ik achter mijn PC zat. Ik wist het maar niet met dat horloge. Heel veel dingen geprobeerd. En toen ineens wist ik het. Er is een topic op DBB over horloges, show your watch. Dus ik daar in zoeken en ik zie al best veel posts van Biobeast. En ineens zag ik het daar, het citizen horloge. Ik dacht: dus toch. Ik in het begin al goed, het is gewoon biobeast. Ik wilde het van de daken schreeuwen.

Ik wilde ook niet meer rustig een cult proberen te pakken. Nee mijn genialiteit moest publiekelijk gemaakt worden. Maakt niet uit of ik geen argumenten heb, gewoon volgen.

Maar toen ineens gingen er wel heel veel mensen mee. Toen begon ik wel zo van: ik zal er toch niet naast zitten? Nee dat kan niet.

En toen dat verhaal :roflol: Man, mijn vriendin vroeg nog: wat is er aan de hand Rob. Ik zat voor me uit te staren alsof ik te horen had gekregen dat ik terminaal ziek was haha.

• #2.773
Je wilt niet weten hoe ik achter mijn PC zat. Ik wist het maar niet met dat horloge. Heel veel dingen geprobeerd. En toen ineens wist ik het. Er is een topic op DBB over horloges, show your watch. Dus ik daar in zoeken en ik zie al best veel posts van Biobeast. En ineens zag ik het daar, het citizen horloge. Ik dacht: dus toch. Ik in het begin al goed, het is gewoon biobeast. Ik wilde het van de daken schreeuwen.

Ik wilde ook niet meer rustig een cult proberen te pakken. Nee mijn genialiteit moest publiekelijk gemaakt worden. Maakt niet uit of ik geen argumenten heb, gewoon volgen.

Maar toen ineens gingen er wel heel veel mensen mee. Toen begon ik wel zo van: ik zal er toch niet naast zitten? Nee dat kan niet.

En toen dat verhaal :roflol: Man, mijn vriendin vroeg nog: wat is er aan de hand Rob. Ik zat voor me uit te staren alsof ik te horen had gekregen dat ik terminaal ziek was haha.

:roflol: En vind dat verhaal ook m'n best geschreven verhaal tot nu toe, srs.:) Hoopte eigelijk ook dat het een beetje impact op je zou hebben haha

:roflol::roflol::roflol:

Ik kan me dat zo goed voorstellen, ik was soms ook echt serieus zenuwachtig over wat de persoon die eruit ging was (en een keertje dan of ik of whami eruit was).

Ik moest wel samen met daniel20 optrekken helaas. Tot de 2e ronde waren alleen [Link niet meer beschikbaar] C, Daniel20 en ik actief als bad guys. We hadden geen andere keus.
Anderen hadden wel gestemd toch? Zag net tenminste ook stem van Supersized en quibus op whami.

Ja maar ik heb daarna ook niet meer zo heel erg geprobeerd mensen mee te trekken. Maar mensen volgde en de cults speelde er ook heel slim op in.

Ook wel sneaky van je Remi om achter die reincarnist te zetten dat het een cult was. Sommige hints waren ook wel zo gezet en geplaatst waardoor de cults het wat makkelijker hadden.

Maar stel dat nu ook Markrot er uit was, dan waren de cults toch nog steeds niet in de meerderheid, wel?

• #2.776
Ja maar ik heb daarna ook niet meer zo heel erg geprobeerd mensen mee te trekken. Maar mensen volgde en de cults speelde er ook heel slim op in.

Ook wel sneaky van je Remi om achter die reincarnist te zetten dat het een cult was. Sommige hints waren ook wel zo gezet en geplaatst waardoor de cults het wat makkelijker hadden.

Maar stel dat nu ook Markrot er uit was, dan waren de cults toch nog steeds niet in de meerderheid, wel?

Het was 7 vs 21, mag ook wel toch? :) (Waarbij er ook nog is 1 cult is uitgeschreven en 1 cult non-stop afwezig was (kimi2) )

Nee dan was het 6 vs 4 en dan eet de wolf nog iemand op en dan was het hoogstwaarschijnlijk 5 vs 4 in het voordeel van de burgers.

Die photoshop actie van daniel20 was ook wel geniaal:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Sorry Rob, we wouden je echt helemaal gek maken hahaha:D

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 23:39 ----------

Het was 7 vs 21, mag ook wel toch? :) (Waarbij er ook nog is 1 cult is uitgeschreven en 1 cult non-stop afwezig was (kimi2) )

Nee dan was het 6 vs 4 en dan eet de wolf nog iemand op en dan was het hoogstwaarschijnlijk 5 vs 4 in het voordeel van de burgers.

Ja precies. Ik dacht de 1e ronde, we kunnen het onmogelijk winnen als bad guys

Ja 5 vs 4, dat hadden we dus nog kunnen winnen.

Vraag me wel af of kane nog van plan was me te killen.

Oh en Flippie, bedankt voor alle bescherming baas, ondanks alles haha.

• #2.779
Die photoshop actie van daniel20 was ook wel geniaal:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Oja dat is waar ook,

Volgens de regels had ik hem moeten uitschrijven, maar aangezien daniel20 nogal veel met z1000 optrok en daniel20 dus cult was, was ik bang dat jullie dan z1000 dezelfde dag zouden gaan hangen en dan zouden er gelijk 2 cults minder zijn, wat ik enorm zonde vind en slecht uitkomt voor het spel.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 23:39 ----------

Ja precies. Ik dacht de 1e ronde, we kunnen het onmogelijk winnen als bad guys

Ja maar die photoshop actie was juist dom. Als hij dat niet had gedaan hadden jullie echt veel meer kans gehad.

Op dat moment wist ik wel echt 100% zeker dat jij en daniel evil waren.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 23:43 ----------

Oja dat is waar ook,

Volgens de regels had ik hem moeten uitschrijven, maar aangezien daniel20 nogal veel met z1000 optrok en daniel20 dus cult was, was ik bang dat jullie dan z1000 dezelfde dag zouden gaan hangen en dan zouden er gelijk 2 cults minder zijn, wat ik enorm zonde vind en slecht uitkomt voor het spel.

Op zich wel. Maar ik ben wel een beetje van: tja het is zoals het is. Kijk als burgers wil je ook rechtvaardigheid. Dat het dan snel af is, helaas.

Terug
Naar boven