- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oja dat is waar ook,
Volgens de regels had ik hem moeten uitschrijven, maar aangezien daniel20 nogal veel met z1000 optrok en daniel20 dus cult was, was ik bang dat jullie dan z1000 dezelfde dag zouden gaan hangen en dan zouden er gelijk 2 cults minder zijn, wat ik enorm zonde vind en slecht uitkomt voor het spel.
Ja maar die photoshop actie was juist dom. Als hij dat niet had gedaan hadden jullie echt veel meer kans gehad.
Op dat moment wist ik wel echt 100% zeker dat jij en daniel evil waren.

Zal wel minstens weekje tussen zitten.
Komt er nou een nieuwe pot georganiseerd door Whami?
Ja achteraf wel. Maar op het moment zelf, konden we niet anders.
We waren echt bang dan newinthegame en flippe20 met bewijs kwamen.
Vandaar de actie. En iedereen was ook wel goed door de war ook.![]()
Iedereen die wil mag me datum zeggen dat hen het best lijkt.
Mja kijk het was sowieso heel erg dom om die karmaberichten te sturen. Sowieso, Alley was ook goed, das wat maakte het jullie eigenlijk uit?
Iedereen die wil mag me datum zeggen dat hen het best lijkt.
Wie wil meedoen mag me al PM sturen. Iedereen die me PM stuurt zal PM krijgen wanneer ik dan later het spel opricht. Zal ook wel aankondigingen geven buiten de PM's, maar als je het niet wilt missen is me PM sturen het veiligst.
]
Ik wil liever wachten. Dit spel heeft me echt te veel tijd gekost. Natuurlijk eigen schuld.

Een van de weinige hints die ik heb ontcijferd: op een gegeven moment heb je verwezen naar een verhaal van kwark. Ik behoorde dan niet tot de OG weerwolfspelers, maar ik herkende dat stukje over de schoenen van de jager wel
Wat later dacht ik dat ik toch maar zou teruglezen, omdat ik dacht dat je misschien ook een hint van kwark had overgenomen, maar daar trof ik een hele nieuwe hint aan. Geniaal bedacht!

Ja klopt.. In het wit stond nog 'deja-vu'? Wat sloeg op het overgenomen verhaal idd.. Nice dat je die had opgelost![]()

was helaas de laatste paar dagen goed ziekm vandaar mijn geretardeerde spel van de afgelopen paar dagen, echt een geweldige pot en had toch de cultisten goed. zat doordat ik met maxiamento communiceerde over het spel vrkeerd bij de wolf aan het einde
---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 01:39 ----------
gg wp
---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 01:40 ----------
gg wp
Dacht vannacht ineens, "was het niet kane die met die belachelijke film aankwam met Mark Roth erin". En jawel dus. Prachtig!filmoscar, dus even op imbd lopen zoeken:
http://www.imdb.com/title/tt1546778/
Blood of the Hog, met in de cast jawel: Mark Roth
Ja, klopt. Gewoon geluk gehad dat er toevallig een film bestond met in de titel "Blood..." en waarbij Mark Roth in de cast stond vermeld. Had achteraf wel het gevoel dat ik dat beter niet had gezegd, want de film citizen kane had natuurlijk wel een oscar gewonnen. Ook gaf markrot weinig verweer en ik ging er van uit dat hij de tot nu toe onbekende cult was, die zich maar ging opofferen. Vooral toen hij hier mee af kwam:Dacht vannacht ineens, "was het niet kane die met die belachelijke film aankwam met Mark Roth erin". En jawel dus. Prachtig!
NGC 4911 is een balkspiraalstelsel in het sterrenbeeld Hoofdhaar.
Hmm, is er hier iemand kaal?

Goed gespeeld ook quibus en derest van de cults.Ik vond die karma wel jammer anders was het snel anders gelopen, kimi had een forumpje opgezet zo konden we makkelijk overleggen maar we waren zo snel toen nog maar met drie man haha