Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

En de leugenaar had dus wel contact met de evil guys?

Oja dat is waar ook,

Volgens de regels had ik hem moeten uitschrijven, maar aangezien daniel20 nogal veel met z1000 optrok en daniel20 dus cult was, was ik bang dat jullie dan z1000 dezelfde dag zouden gaan hangen en dan zouden er gelijk 2 cults minder zijn, wat ik enorm zonde vind en slecht uitkomt voor het spel.

Ja maar die photoshop actie was juist dom. Als hij dat niet had gedaan hadden jullie echt veel meer kans gehad.

Op dat moment wist ik wel echt 100% zeker dat jij en daniel evil waren.

Ja achteraf wel. Maar op het moment zelf, konden we niet anders.
We waren echt bang dan newinthegame en flippe20 met bewijs kwamen.

Vandaar de actie. En iedereen was ook wel goed door de war ook.:D

Ja achteraf wel. Maar op het moment zelf, konden we niet anders.
We waren echt bang dan newinthegame en flippe20 met bewijs kwamen.

Vandaar de actie. En iedereen was ook wel goed door de war ook.:D

Mja kijk het was sowieso heel erg dom om die karmaberichten te sturen. Sowieso, Alley was ook goed, das wat maakte het jullie eigenlijk uit?

Ik kan pas na 13 juni meedoen
Iedereen die wil mag me datum zeggen dat hen het best lijkt.
Wie wil meedoen mag me al PM sturen. Iedereen die me PM stuurt zal PM krijgen wanneer ik dan later het spel opricht. Zal ook wel aankondigingen geven buiten de PM's, maar als je het niet wilt missen is me PM sturen het veiligst.

Mja kijk het was sowieso heel erg dom om die karmaberichten te sturen. Sowieso, Alley was ook goed, das wat maakte het jullie eigenlijk uit?

True, ik heb de fout gemaakt. Ik heb met mn dronken kop een lijstje gemaakt in excel. En ik had per ongelijk achter newintegame cult gezet. Vandaar dat ik hem een karma bericht had gestuurd.

De 2e stem ronde, begon ik de aanval op whami. Omdat ik zeker wist dat alley cat goed was. Ik was de eerste die stemde op whami. Toen kwam het bericht van de karma berichtjes. Toen waren alleen Joey C en Daniel actief als cult.
Ik had achteraf, daniel20 niet moeten bijstaan. Maarja toen dacht ik al, dit spelletje wordt kansloos. Er zijn maar 4 bad guys actief. Ik heb remi toen ook gepmd.

Ja dat was het rare. Kijk daniel stuurde ook een bericht, alleen naar een goodguy. Naja kijk ik was er toen ook wel echt klaar mee. Maar toen daniel weer begon met die fotoshop toen kon ik het niet laten weer te gaan bemoeien.

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 00:08 ----------

Iedereen die wil mag me datum zeggen dat hen het best lijkt.
Wie wil meedoen mag me al PM sturen. Iedereen die me PM stuurt zal PM krijgen wanneer ik dan later het spel opricht. Zal ook wel aankondigingen geven buiten de PM's, maar als je het niet wilt missen is me PM sturen het veiligst.

Ik wil liever wachten. Dit spel heeft me echt te veel tijd gekost. Natuurlijk eigen schuld.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.789
Ja zeker dat wel. Ja wel erg jammer dat ik er naast zat op het einde. De kane hints gemist heb. Het zou wel mooi geweest zijn om iig nog te winnen ;)

Een van de weinige hints die ik heb ontcijferd: op een gegeven moment heb je verwezen naar een verhaal van kwark. Ik behoorde dan niet tot de OG weerwolfspelers, maar ik herkende dat stukje over de schoenen van de jager wel :p

Wat later dacht ik dat ik toch maar zou teruglezen, omdat ik dacht dat je misschien ook een hint van kwark had overgenomen, maar daar trof ik een hele nieuwe hint aan. Geniaal bedacht! Stond geloof ik ook nog in het wit in die tekst dat je iets moest teruglezen, maar daar kwam ik pas later achter, hehe.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.792
Een van de weinige hints die ik heb ontcijferd: op een gegeven moment heb je verwezen naar een verhaal van kwark. Ik behoorde dan niet tot de OG weerwolfspelers, maar ik herkende dat stukje over de schoenen van de jager wel :p

Wat later dacht ik dat ik toch maar zou teruglezen, omdat ik dacht dat je misschien ook een hint van kwark had overgenomen, maar daar trof ik een hele nieuwe hint aan. Geniaal bedacht!

Ja klopt.. In het wit stond nog 'deja-vu'? Wat sloeg op het overgenomen verhaal idd.. Nice dat je die had opgelost ;)

Ja klopt.. In het wit stond nog 'deja-vu'? Wat sloeg op het overgenomen verhaal idd.. Nice dat je die had opgelost ;)

Wat ik eerst dacht is dat je misschien een hint die kwark gebruikte precies zou kopieren. Zodat ik vervolgens in de nabeschouwing van kwark kon kijken wat die hint precies was. En vervolgens die hint koppelen aan een persoon in jouw spel. Maar zo kon het ook :p

Wel jammer Mark dat je vandaag geen verdediging meer had ofzo. Ik was zeker wel bereid te wisselen want ik wist het echt niet.

Als iemand nou wat met die hints had kunnen doen. Ook wel jammer dat alleen Alley beetje actief op zoek was. En ook nog die reep naar Markrot verwees.

• Like
Waarderingen: kane
Ik was helaas uit eten, en las pas de laatste 10 min weer mee.
Ook ben ik niet goed genoeg in het vinden van hints.
Wel lag mijn grootste vermoeden bij kane, zoals ik had uitgesproken (ook al is dat makkelijk gezegd achteraf).

Niet vanwege die hint, dat was natuurlijk een grapje. Maar voornamelijk omdat jimbooo hem had aangewezen, en omdat hij veel op de achtergrond bleef, en omdat hij als ervaren speler inderdaad goede keuzes heeft gemaakt als wolf.

was helaas de laatste paar dagen goed ziekm vandaar mijn geretardeerde spel van de afgelopen paar dagen, echt een geweldige pot en had toch de cultisten goed. zat doordat ik met maxiamento communiceerde over het spel vrkeerd bij de wolf aan het einde

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 01:39 ----------

gg wp

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 01:40 ----------

gg wp

was helaas de laatste paar dagen goed ziekm vandaar mijn geretardeerde spel van de afgelopen paar dagen, echt een geweldige pot en had toch de cultisten goed. zat doordat ik met maxiamento communiceerde over het spel vrkeerd bij de wolf aan het einde

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 01:39 ----------

gg wp

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 01:40 ----------

gg wp

Zat hij mee te lezen?

Ik vond die karma wel jammer anders was het snel anders gelopen, kimi had een forumpje opgezet zo konden we makkelijk overleggen maar we waren zo snel toen nog maar met drie man haha

Dacht vannacht ineens, "was het niet kane die met die belachelijke film aankwam met Mark Roth erin". En jawel dus. Prachtig!
Ja, klopt. Gewoon geluk gehad dat er toevallig een film bestond met in de titel "Blood..." en waarbij Mark Roth in de cast stond vermeld. Had achteraf wel het gevoel dat ik dat beter niet had gezegd, want de film citizen kane had natuurlijk wel een oscar gewonnen. Ook gaf markrot weinig verweer en ik ging er van uit dat hij de tot nu toe onbekende cult was, die zich maar ging opofferen. Vooral toen hij hier mee af kwam:

NGC 4911 is een balkspiraalstelsel in het sterrenbeeld Hoofdhaar.

Hmm, is er hier iemand kaal?

Wacht eens even!

KaLE -> kane

kane

Dacht ik dat hij me gewoon liep te trollen. :D

Ik vond die karma wel jammer anders was het snel anders gelopen, kimi had een forumpje opgezet zo konden we makkelijk overleggen maar we waren zo snel toen nog maar met drie man haha
Goed gespeeld ook quibus en derest van de cults.

Terug
Naar boven