XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Dacht vannacht ineens, "was het niet kane die met die belachelijke film aankwam met Mark Roth erin". En jawel dus. Prachtig!

Ja die film dat die het niet was dat zag ik nog. Maar bizar dat we dan niet ff kane naar een film probeerde te linken.

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 10:42 ----------

Ja toen markrot met die kale beschuldiging kwam toen had ik ook zoiets van: die heeft er duidelijk geen zin meer in oid.

Na die biobeast ronde ben ik zelf ook niet meer zo veel bezig geweest met de hints.

Die karma shit heeft het zeker verdoet voor de cults en achteraf ook erg onnodig.

was helaas de laatste paar dagen goed ziekm vandaar mijn geretardeerde spel van de afgelopen paar dagen, echt een geweldige pot en had toch de cultisten goed. zat doordat ik met maxiamento communiceerde over het spel vrkeerd bij de wolf aan het einde

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 01:39 ----------

gg wp

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 01:40 ----------

gg wp

Ja je moet bij dit spel ook gewoon echt niet met andere mensen praten. Het is gewoon jammer als je beinvloed wordt imo.

Dit was het eerste spelletje waar ik als burger ook actief meespeelde, en vond het wel leuk. Ik moet alleen nog leren wat minder obvious een goede te zijn :D
Het volgende spelletje wil ik ook graag meedoen, als het niet tijdens graspop valt (27-30 juni). Wil niet dezelfde situatie als vorig jaar hebben. Paar dagen voor graspop inschrijven, het spel beginnen als wolf, om me dan te herinneren dat ik naar graspop ga en dan daar ter plaatse op mijn telefoontje tientallen pagina's aan discussies moeten volgen om een beetje een goede keuze te kunnen maken :roflol:

Haha :roflol:

zat dit weekend ook constant op mijn gsm te staren. Bit awkward.

Whaha. Jij was nog behoorlijk inactief Woopy dacht ik zo.

Naja ik ben altijd wat te actief. Maar komt denk ik ook omdat ik nog altijd burger / goodguy ben geweest. En ik was veel thuis deze week en dan krijg je beetje van dat werk ontwijkend gedrag. Maarja vind het ook wel leuk als de spelers actief zijn.

Ik vind dat Remi het super georganiseerd heeft. Misschien zou ik een hint als Orgineel en dan daar achter = cult (quibus hint) de volgende keer beetje achterwege laten. De link naar quibus was echt heel erg lastig en eigenlijk geef je bijna expliciet aan dat orgineel evil was (wat hij dus blijkbaar niet was?). Dat heeft wel echt het hele spel beïnvloed omdat iedereen daarom dacht dat Alley evil was.

Dat is wel een leuke mind**** en kan me voorstellen dat Remi daar wel om heeft moeten lachen. Maar als speler is het een beetje frustrerend.

Dat gezegd hebbende heeft hij het wel perfect gedaan qua afstemming good/evil. Dan nog wel beetje het stomme toeval met die hints die beetje alle kanten op kunnen. Maar dat is ook wat Remi zei, je gaat op een gegeven moment in tunnelvisie aan de haal.

Toch ook een valse hint, tja. Daar zit je dan wel gewoon een tijd mee te klooien. Als sociaal experiment is het super. Als speler is het frustrerend ;)

Godver zit een dag niet te lezen en het is afgelopen :(

In het weekend was ik inderdaad zeer inactief, maar dat had ik op voorhand ook aangegeven aangezien mijn weekend vrij vol zat. Dan ben ik 2 dagen ofzo actief geweest, en toen werd ik opgegeten :p

Vond het ook een leuke pot.
Zag mezelf ook als 'gewoon' burger, omdat ik toch niet roddel.
Maar dat vind ik geen reden om minder actief te zijn.
Je hebt toch alle burgers nodig om de wolf te pakken.
Zeker wanneer de cults goed spelen en de burgers weten te verdelen.

Had wel al vrij snel door dat Rob G het meisje was, waardoor ik het moeilijk vond om niet met hem mee te stemmen.
Dit heb ik 2x toch gedaan terwijl ik wist dat hij het meisje was, die 2x had hij het ook fout. (Damn im good :p)

Sommige hebben deze pot niet al te best gespeeld, maar een pot kan raar lopen.

Super georganiseerd in ieder geval weer door Remi.

Is de volgende pot al in de maak?

Gelukkig was supersized nog wel cult. Mijn stem op bio vond ik wel logisch. Daarna was iedereen het spoor beetje bijster volgens mij.

ik wil dit ook wl eens organiseren, maar moet even goed in de tijd zitten en met een topverhaal komen, whami mag iig eerst.

Het moeilijkste is de balans houden tussen goed en kwaad denk ik. De hints etc. Remi heeft dat wel echt nagenoeg perfect gedaan dit spel.

Roddelaar mag er van mij wel uit. Necrofiel vind ik wel leuk. Die zou dan ook goed of slecht kunnen zijn.

Leugenaar imo geen contact met de cultisten, anders vind ik de slechte te veel macht hebben.

Misschien kan je als je de rollen verdeelt via PM ook een bevestiging vragen. Dus dat mensen bv 12 uur hebben om hun rol te bevestigen en aan te geven dat ze actief mee zullen spelen. Dit filtert de mensen er uit die in het begin zeggen dat ze mee spelen en daarna nooit meer naar het spel kijken. Op dat moment kan je er daarna bv nog voor kiezen om de rollen te herverdelen ofzo als blijkt dat 3 cults niet actief zijn.

Verbaast mij trouwens dat de wolf niet voor Rob G is gegaan na de dood van Rob P... Was het enige karakter nog dat hints over de wolf zou krijgen...

Verbaast mij trouwens dat de wolf niet voor Rob G is gegaan na de dood van Rob P... Was het enige karakter nog dat hints over de wolf zou krijgen...

Mja de wolf heeft ook 6 hints over mij gekregen. Ben wel benieuwd wat die waren Kane.

Had je wel door dat ik het meisje was Kane?

Omdat jij hem altijd beschermde en ik geen zin had om wat klappen te krijgen.

Mja de wolf heeft ook 6 hints over mij gekregen. Ben wel benieuwd wat die waren Kane.

Had je wel door dat ik het meisje was Kane?
Wist dat je goed was, maar pas op het einde had ik pas door dat je het meisje was. Mijn hints over jou waren:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

usa-verenigde-staten-amerika-new-york-08.jpg

Hint : 7619 26: 13 5 9

180957-punk-and-skinhead-culture-punk-by-robertgilbert86.jpg

15

Whahaha :roflol:

Heb je nog wel beetje je best gedaan om uit te zoeken wie het kon zijn?

Vond die kills van je op Suus en SubGenious ook wel behoorlijk knap. Hoe kwam je daar bij dan?

Ik dacht eerst aan newinthegame met dat vrijheidsbeeld en die New Jersey postcard. Toen kwamen die cijfers wat een grote mind**** was. Nog geprobeerd om er letters aan te koppelen enzovoort, maar dat leverde niets op. Die hiphop afbeelding verscheen en toen ging er wel een lichtje branden met G-unit... Al kon dat ook naar die rapper "The Game" verwijzen. Toch was newinthegame nog steeds geen bedreiging, hij was niet echt heel actief. En ik was bang dat hij wel is een cult kon zijn, dus liet die hints maar voor wat het was.

Ronde 1 en 2
De eerste kill op Suus was een gok. Wel fijn dat dit de enigste persoon was dat op jou had gestemd, al de andere personen stemde op Whami of Alleycat. In de tweede ronde was er dan weer 1 persoon die alleen op jou stemde. Ik dacht dit zijn twee vliegen in 1 klap. Een burger eruit 's nachts en overdag Rob G er uit door de burgers. Dat laatste was jammergenoeg niet waar. :D

Ronde 3
Voor orgineel gegaan. Was die dag niet echt actief en had dat hele gebeuren met dat karmabericht niet meegekregen. Was wel een beetje een gok.

Ronde 4
Woopy die een beetje te duidelijk maakte in z'n posts dat hij aan de good side stond.

Ronde 5
Rob P had zich min of meer geprofileerd als cult, en zijn rol als heks werd quasi bekendgemaakt om hem er overdag in te houden. Geluk dat de jager weer bij Rob G was die nacht.

Ronde 6
Jimbooo, beetje zelfde verhaal als in ronde 4

Ronde 7
IMBAatwork had mij al een paar keer als verdachte genoemd. Had to take him out.

Ik dacht eerst aan newinthegame met dat vrijheidsbeeld en die New Jersey postcard. Toen kwamen die cijfers wat een grote mind**** was. Nog geprobeerd om er letters aan te koppelen enzovoort, maar dat leverde niets op. Die hiphop afbeelding verscheen en toen ging er wel een lichtje branden met G-unit... Al kon dat ook naar die rapper "The Game" verwijzen. Toch was newinthegame nog steeds geen bedreiging, hij was niet echt heel actief. En ik was bang dat hij wel is een cult kon zijn, dus liet die hints maar voor wat het was.

Ronde 1 en 2
De eerste kill op Suus was een gok. Wel fijn dat dit de enigste persoon was dat op jou had gestemd, al de andere personen stemde op Whami of Alleycat. In de tweede ronde was er dan weer 1 persoon die alleen op jou stemde. Ik dacht dit zijn twee vliegen in 1 klap. Een burger eruit 's nachts en overdag Rob G er uit door de burgers. Dat laatste was jammergenoeg niet waar. :D

Ronde 3
Voor orgineel gegaan. Was die dag niet echt actief en had dat hele gebeuren met dat karmabericht niet meegekregen. Was wel een beetje een gok.

Ronde 4
Woopy die een beetje te duidelijk maakte in z'n posts dat hij aan de good side stond.

Ronde 5
Rob P had zich min of meer geprofileerd als cult, en zijn rol als heks werd quasi bekendgemaakt om hem er overdag in te houden. Geluk dat de jager weer bij Rob G was die nacht.

Ronde 6

Ronde 7
well played son

Ronde 1 en 2

Ronde 3

Ronde 4

Ronde 5

Ronde 6

Ronde 7

Netjes man. Vooral SubGenius, ik dacht echt dat hij evil was gezien hoe hij speelde. Toen die er uit vloog was ik echt in de overtuiging dat er wat epic skills bij de wolf zaten.

Ja ik had zelf ook iets te veel hoop op die hints. Had wel verwacht er wat mee te kunnen, of iig wat meer. Vandaar dat ik ook in de overtuiging was dat als de jager bij mij zou staan ik het spel relatief snel op zou kunnen lossen.

Natuurlijk is Remi the riddler hardcore in zijn hints.

Grappig hoe het achteraf allemaal op zijn plek valt en je nog bijna je best moet doen om de wolf/meisje er niet in te herkennen.

als de wolf nou eens 1x in de 5 dagen iemand een keertje mocht bijten zodat die ook een wolf zou kunnen worden zou het wel een stukje meer weerwolf folklore in het spel brengen...als compensatie meer goede rollen uitdelen zodat het zoeken naar de wolf of misschien wel 2 wolven wat makkelijker word...

Je zou bijvoorbeeld 1x in de 5 dagen een volle maan in kunnen voegen als een soort van versnelde tijdlijn....

Terug
Naar boven