Ik dacht eerst aan newinthegame met dat vrijheidsbeeld en die New Jersey postcard. Toen kwamen die cijfers wat een grote mind**** was. Nog geprobeerd om er letters aan te koppelen enzovoort, maar dat leverde niets op. Die hiphop afbeelding verscheen en toen ging er wel een lichtje branden met G-unit... Al kon dat ook naar die rapper "The Game" verwijzen. Toch was newinthegame nog steeds geen bedreiging, hij was niet echt heel actief. En ik was bang dat hij wel is een cult kon zijn, dus liet die hints maar voor wat het was.
Ronde 1 en 2
De eerste kill op Suus was een gok. Wel fijn dat dit de enigste persoon was dat op jou had gestemd, al de andere personen stemde op Whami of Alleycat. In de tweede ronde was er dan weer 1 persoon die alleen op jou stemde. Ik dacht dit zijn twee vliegen in 1 klap. Een burger eruit 's nachts en overdag Rob G er uit door de burgers. Dat laatste was jammergenoeg niet waar.
Ronde 3
Voor orgineel gegaan. Was die dag niet echt actief en had dat hele gebeuren met dat karmabericht niet meegekregen. Was wel een beetje een gok.
Ronde 4
Woopy die een beetje te duidelijk maakte in z'n posts dat hij aan de good side stond.
Ronde 5
Rob P had zich min of meer geprofileerd als cult, en zijn rol als heks werd quasi bekendgemaakt om hem er overdag in te houden. Geluk dat de jager weer bij Rob G was die nacht.
Ronde 6
Jimbooo, beetje zelfde verhaal als in ronde 4
Ronde 7
IMBAatwork had mij al een paar keer als verdachte genoemd. Had to take him out.