XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

volgens mij is whami de dorpsgek, vind het maar vrij irritant aangezien die rol er niet is. lag er anders te dicht op. voor een leesbaar en goed te spelen spel moet hij er maar uit aangezien ik door de trolls de wolf niet meer zie

Mogen vandaag al stemmen toch?
Wie durft?

stelletje lafaards! ik stem op whami

volgens mij is whami de dorpsgek, vind het maar vrij irritant aangezien die rol er niet is. lag er anders te dicht op. voor een leesbaar en goed te spelen spel moet hij er maar uit aangezien ik door de trolls de wolf niet meer zie
:roflol:
Stadsgek :mad:
Dat denk ik ook :roflol:
Voor ik morgen dood ga, ga ik nog leuke laatste boodschap geven :roflol:

Whami

als het morgen maar stemmen is, doe ik het uiteraard morgen maar. als een burger nu een naam zegt hebben de cultisten anderhalve dag tijd om een plannetje op te zetten. laten we eerst maar een dagje wachten tot iemand zich verspreekt of tot er nog zoiets gebeurd zoals tussen orgineel en z1000 ;)

ik laat me inspireren door wat de mensen hier tot nu toe aangeven wie de wolf is dus mijn stem gaat uit naar:

Whami

Ik ga nog ff helemaal op niemand stemmen.
Bepaalde hints zijn te obvious imo om blind te volgen

En Whami legt er zo dik bovenop dat ie de wolf is dat ik t niet geloofwaardig vind.

Kan je het verhaal in de OP zetten Remi?

Wat whami ook is, hij is bloed irritant. Zal hem iig niet missen. Nog tijd genoeg om te kijken wat mensen posten.

:(
Dat is de bedoeling hoor, zodat je niet zou denken dat ik de wolf ben:yes:

Lieve Whami,
Ik hoop dat je dit niet te persoonlijk opvat.
Maar ik geloof niet dat jij zo dom bent om t spel zo te spelen en t vorige spel speelde je precies t zelfde (tot nu toe dan)

Vandaar dat ik jou niet serieus als wolf kan nemen:D

Met vriendelijke groet,

SuuS

Trouwens, trek je niet te veel aan de nachtelijke wandeling van Rob G. Kan goed zijn om ons op het verkeerde been te zetten.

Terug
Naar boven