XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

als whami niet wolf is is ie de leugenaar....want liegen is zijn beroep weetje nog. Ik geloof niet dat burgers etc zomaar zichzelf mogen voordoen als iets anders, daar zijn die rollen die we toegewezen krijgen voor

Laatst bewerkt:
ik ben nu al confused

als whami niet wolf is is ie de leugenaar....want liegen is ziojn beroep weetje nog. Ik geloof niet dat burgers etc zomaar zichzelf mogen voordoen als iets anders, daar zijn die rollen die we toegewezen krijgen voor

Whami zou weleens een burger kunnen zijn. Niet blij met zijn rol, gaat ie maar achterlijke uitspraken doen.

daarom mijn stem op hem :P

hoe dan ook goed als ie eruit is :D

ja gewoon whami eruit inderdaad, de burgers in het dorp schieten er zo niks mee op met zo'n dorpsgek

als whami niet wolf is is ie de leugenaar....want liegen is ziojn beroep weetje nog. Ik geloof niet dat burgers etc zomaar zichzelf mogen voordoen als iets anders, daar zijn die rollen die we toegewezen krijgen voor
Er is (volgens de OP) geen gek enzo. En leugenaar stemt op iemand anders dan hij zegt dus denk niet ik foute rol kan spelen. En wolf speel ik ook niet want die moet onopvallend zijn :P. Ik heb btw al posts gemaakt die ik noodzakelijk zie voor mn rol en als ik er uit gestemd wordt zal ik dat ook opdragen aan mn rol, op mijn manier ;).
En in deze post zitten geen verborgen hints. Wel in 2 anderen, maar gaat wellicht toch niemand zien.

Trouwens, trek je niet te veel aan de nachtelijke wandeling van Rob G. Kan goed zijn om ons op het verkeerde been te zetten.

Dit maakt jouw imo verdacht. Je probeert Rob wel erg te beschermen..

Bij jouw reddernatie kan je over elke hint gaan dubbe.

de leugenaar mag zich weldegelijk voor doen als iemand anders...lees de regels nog eens

De Leugenaar
Deze achterbakse bber liegt over alles... AAS-gebruik, de 10/10's die hij afgelopen stapavond heeft gepakt, en zelfs op wie hij stemt in de Weerwolf game!!!!! Deze persoon mag zijn stem plaatsen in het topic, maar als hij mij een andere stem PM't, zal die stem zijn vorige stem overriden waardoor hij op iemand kan stemmen zonder in de gaten te vallen. Het kan dus voorkomen dat de telling die jullie maken niet overeenkomt met de persoon die eruit geknikkerd wordt.

Note: Het stemmen naar de spelleider is niet verplicht.
Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.

de leugenaar mag zich weldegelijk voor doen als iemand anders...lees de regels nog eens

De Leugenaar
Deze achterbakse bber liegt over alles... AAS-gebruik, de 10/10's die hij afgelopen stapavond heeft gepakt, en zelfs op wie hij stemt in de Weerwolf game!!!!! Deze persoon mag zijn stem plaatsen in het topic, maar als hij mij een andere stem PM't, zal die stem zijn vorige stem overriden waardoor hij op iemand kan stemmen zonder in de gaten te vallen. Het kan dus voorkomen dat de telling die jullie maken niet overeenkomt met de persoon die eruit geknikkerd wordt.

Note: Het stemmen naar de spelleider is niet verplicht.
Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.
Al goed, zal er op letten.
Was ook niet mn bedoeling regels ofzo te breken.

Dit maakt jouw imo verdacht. Je probeert Rob wel erg te beschermen..

Bij jouw reddernatie kan je over elke hint gaan dubbe.

probeer nou niet bij alles wat orgineel zegt hem terug te pakken omdat je op je tenen bent getrapt door hem. trouwens, ik had ook al gezegd wat ik maakte van die hint van die nachtwandeling...

laat whami toch, wat hij ook is, hij bakt er niets van. ik stem liever eerst iemand weg waar we wat argumenten tegen hebben dan tegen whami die echt elke rol kan hebben

nice fitness en whami beschermen elkaar, 2 cults of 1 wolf en cult :O

probeer nou niet bij alles wat orgineel zegt hem terug te pakken omdat je op je tenen bent getrapt door hem. trouwens, ik had ook al gezegd wat ik maakte van die hint van die nachtwandeling...

laat whami toch, wat hij ook is, hij bakt er niets van. ik stem liever eerst iemand weg waar we wat argumenten tegen hebben dan tegen whami die echt elke rol kan hebben
In de eerste paar rondes is dat nog al moeilijk eh.

Whami schept nu gewoon één en al chaos. Liever kwijt dan rijk, denk ik dan.

De **** bro. Waarom val je mij steeds aan?
Het is duidelijk dat jullie voor elkaar opkomen.

Rob G, Orgineel en Fitness B.

Misschien zit ik er idd ernaast met mijn verdenking van Rob G en zijn jullie gewoon cult fags.

mooie redenering lloydatoni, ik wil gewoon wat meer aandacht vestigen op z1000 en orgineel. 3 mogelijkheden.

zijn beiden burgers die elkaar beschuldigen (hoop dat dit het niet is)
is ofwel 1 cultist en 1 burger waarbij de cultist probeert ons te overtuigen van zijn gelijk
OF het zijn beiden cultisten die nu een toneeltje spelen waarbij ze tonen dat ze duidelijk uitersten zijn. de reden waarom ze dit kunnen doen is omdat whami de gek aan het uithangen is en iedereen toch op whami stemt morgen. hierdoor zijn zij vrij en ze hopen tegen die tijd een ander slachtoffer gevonden te hebben waardoor ze hun zaak in de doofpot kunnen steken, maar er wel op kunnen terugvallen moesten ze beschuldigd worden.

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 17:09 ----------

De **** bro. Waarom val je mij steeds aan?
Het is duidelijk dat jullie voor elkaar opkomen.

Rob G, Orgineel en Fitness B.

Misschien zit ik er idd ernaast met mijn verdenking van Rob G en zijn jullie gewoon cult fags.

als jij loopt te zeggen van: rob G is sowieso burger, wetende dat de wolf dit ook leest, is het toch vrij obvious dat je rob G kwijt wilt?

mooie redenering lloydatoni, ik wil gewoon wat meer aandacht vestigen op z1000 en orgineel. 3 mogelijkheden.

is ofwel 1 cultist en 1 burger waarbij de cultist probeert ons te overtuigen van zijn gelijk
OF het zijn beiden cultisten die nu een toneeltje spelen waarbij ze tonen dat ze duidelijk uitersten zijn. de reden waarom ze dit kunnen doen is omdat whami de gek aan het uithangen is en iedereen toch op whami stemt morgen. hierdoor zijn zij vrij en ze hopen tegen die tijd een ander slachtoffer gevonden te hebben waardoor ze hun zaak in de doofpot kunnen steken, maar er wel op kunnen terugvallen moesten ze beschuldigd worden.

als jij loopt te zeggen van: rob G is sowieso burger, wetende dat de wolf dit ook leest, is het toch vrij obvious dat je rob G kwijt wilt?

kan me er wel in vinden opzich.

wil denk whami eruit stemmen aangezien het nu 1 groot vraagteken is om wie wat en hoe de cults en de wolf zijn en het door whami een nog groter giswerk geworden is. weet niet welke rol daar bij hoort maar het is vrij vervelend. tenzij iemand met betere redenen kan aankomen

Srs, pls go.

Wtf. Iedereen maakt opmerkingen over elkaar of die gene good of ervil is. Nou noem ik 1 iemand good en dan ga je mij meteen beschuldigen dat ik de wolf help ofzo.

Aparte gedachten son. Imo ben jij een cult, samen rob g en orgineel.

Terug
Naar boven