Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

kan me er wel in vinden opzich.

wil denk whami eruit stemmen aangezien het nu 1 groot vraagteken is om wie wat en hoe de cults en de wolf zijn en het door whami een nog groter giswerk geworden is. weet niet welke rol daar bij hoort maar het is vrij vervelend. tenzij iemand met betere redenen kan aankomen
Dat komt enkel omdat je niet verder kijkt dan je neus lang is :roflol: alsof het door mij moeilijker wordt. Je kan evengoed mn posts niet lezen.
Maar jij bent geen cult want anders zou je niet zo hardcore opvallend tegen me gaan stemmen.

Dat komt enkel omdat je niet verder kijkt dan je neus lang is :roflol: alsof het door mij moeilijker wordt. Je kan evengoed mn posts niet lezen.
Maar jij bent geen cult want anders zou je niet zo hardcore opvallend tegen me gaan stemmen.

Leg uit

niet weer je "ik ben de wolf" verhaal

Het slimst voor de cults om te spelen is afwachten tot wanneer er nu iemand veel stemmen krijgt en die er te laten uitgaan als hij niet tot hen clubje behoort.
Dan kunnen ze lekker makkelijk organiseren dat een deel stemt op degene die er uit gaat en een deel op iemand anders. Hoe ver geraken we dan?
Grote kans dat het nu vooral burgers zijn die elkaar gaan beschuldigen terwijl de cults nog lekker kalm afwachten aan de zijlijn of met minieme invloed. Als er een cult nu al beschuldigd wordt gaan zn vriendjes hem niet beschermen...want als hij er dan uitvliegt zijn ze meteen ook verdacht.

En nu gaat zeker niemand mn post srs nemen omdat het van mij komt :roflol:

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 17:23 ----------

Leg uit

niet weer je "ik ben de wolf" verhaal

En veel uitleg ga ik er niet bij geven. Maar een cult gaat nu in dit stadium niet hardcore tegen iemand goed gaan stemmen want dan wordt hij later al snel zelf verdachter...

Laatst bewerkt:
z1000, een lijstje maken van wie goed is, staat gelijk aan een lijstje maken voor de wolf wie hij moet opeten?

of snap je dit niet?

wat ik doe is: mensen waarvan ik hun rol denk te kennen, doen alsof zij die rol echt hebben. dan voeg ik er alle informatie die ik krijg uit reacties van jullie aan toe, en als ik geen tegenstrijdigheden vind tussen de manier waarop jullie reageren en wat jullie rol zou kunnen zijn, ga ik er vanuit dat het zo is. momenteel ben ik daar nu ook mee bezig. het kan dus lijken dat ik iemand zwaar verdenk al cultist, maar ik kan ook nergens zeker van zijn he.
zeker zijn in deze fase van het spel is het zeer moeilijk. momenteel zijn er ook nog maar enkele mensen die nuttige posts leveren aan dit topic. en als er dan nog mensen bij zitten zoals whami, dan is het helemaal moeilijk.
je moet ook steeds de vraag stellen: 'waarom post hij dat, waarom wil hij me overtuigen van dat standpunt,...'

en dat aftasten ben ik nu aan het doen, want dat is toch het enige wat je momenteel kan doen.

in be4: too long didn't read

epic strategieën zijn epic

z1000, een lijstje maken van wie goed is, staat gelijk aan een lijstje maken voor de wolf wie hij moet opeten?

of snap je dit niet?

wat ik doe is: mensen waarvan ik hun rol denk te kennen, doen alsof zij die rol echt hebben. dan voeg ik er alle informatie die ik krijg uit reacties van jullie aan toe, en als ik geen tegenstrijdigheden vind tussen de manier waarop jullie reageren en wat jullie rol zou kunnen zijn, ga ik er vanuit dat het zo is. momenteel ben ik daar nu ook mee bezig. het kan dus lijken dat ik iemand zwaar verdenk al cultist, maar ik kan ook nergens zeker van zijn he.
zeker zijn in deze fase van het spel is het zeer moeilijk. momenteel zijn er ook nog maar enkele mensen die nuttige posts leveren aan dit topic. en als er dan nog mensen bij zitten zoals whami, dan is het helemaal moeilijk.
je moet ook steeds de vraag stellen: 'waarom post hij dat, waarom wil hij me overtuigen van dat standpunt,...'

en dat aftasten ben ik nu aan het doen, want dat is toch het enige wat je momenteel kan doen.

Je klinkt als een wolf die zoekt naar het veiligst stukje vlees!

of snap je dit niet?

Ik ben een ervaren speler bro

waarom post hij dat, waarom wil hij me overtuigen van dat standpunt,...
Omdat ik dat altijd doe :roflol:

Ik heb wel ook enkele zinvolle posts hoor :p

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 18:03 ----------

Ik ga me ook op het verhaal richten.
Waarom hielp Rob G de vrouw niet eerst over het hek voordat hij er zelf over klom?
Uit het verhaal zou je denken dat hij de vrouw niet kende. Dus Sjors is een moslim niet ui het dorp afkomstig? (ze doet ook niet met het spel mee en staat niet in de lijst, dus mogelijk niet uit het dorp afkomstig).

De vrouw pakt zn hand en ze rennen samen... Maar Rob G komt wel uit het dorp en hij zou de weg dus wel moeten kennen, en dan ook het doodlopende straatje moeten weten zijn met het 2de meter hoge hek. Hij wist dus mogelijk dat hij er over zou raken en de vrouw niet.

Cultist die niet wou dat de wolf zn hapje zou missen?

Goed mogelijk dat ik te ver heb gezocht heb en dat dit helemaal niet is wat Remi wou hinten. Mezelf kennende zou het dit wel heel goed kunnen zijn. Doe hiermee wat je wil.

Ik ben een ervaren speler bro

Daarom juist verdacht dat je een burger in de spotlights zet.
Maar eigenlijk is het enige wat zeker is dat Rob niet de wolf is, kan nog net zo goed een cult zijn.
De wolf weet immers niet wie de cults zijn.

Alleen maar loze argumenten vandaag zoals altijd op de eerste dag :roflol:. Ik stem voorlopig op kimi2 gewoon omdat het kan.

Groetjes

Srs, pls go.

Wtf. Iedereen maakt opmerkingen over elkaar of die gene good of ervil is. Nou noem ik 1 iemand good en dan ga je mij meteen beschuldigen dat ik de wolf help ofzo.

Aparte gedachten son. Imo ben jij een cult, samen rob g en orgineel.
Zou ook kunnen dat je hoopt door iemand goed te noemen (en te beschermen tegen dood gestemd te worden) dat anderen denken dat je goed bent. Omdat cults in je ogen normaal gezien burgers gaan beschuldigen ipv ze te beschermen.

Dit is gewoon iets tegen je. Want dit is pas het begin van het spel, onmogelijk met enige zekerheid als iets te kunnen zeggen.

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 18:59 ----------

kan me er wel in vinden opzich.

wil denk whami eruit stemmen aangezien het nu 1 groot vraagteken is om wie wat en hoe de cults en de wolf zijn en het door whami een nog groter giswerk geworden is. weet niet welke rol daar bij hoort maar het is vrij vervelend. tenzij iemand met betere redenen kan aankomen
ik stem lloydatoni
- Hij gaat mee op de hype tegen me en met 'argument' van iemand anders.
- Kijkt / zoekt niet naar tips.
- "Kan me er wel in vinden" als hij burger is vormt hij meer een gevaar dan dat hij een aan winst is. Hij denkt zelf niet maar volgt anderen en is dus makkelijk beïnvloedbaar door andere cults moest hij burger zijn. Dus als hij gedood wordt maar toch burger blijkt is het niet echt een verlies aangezien de kans groot is dat hij toch meer op burgers gaat stemmen dan op slechten.
- "een groot vraagteken" iedereen is nog een groot vraagteken.
- "Groter giswerk door Bami" Ik verander de tips uit het verhaal niet noch reageer ik niet in anderen hen plaats. Dus eigen blindheid op iemand anders steken.
- Post niet veel, houd low profile en gaat dan mee op stem tegen iemand anders. Wat een goede strategie is voor een cult, zei het niet dat ervaren spelers dit zouden moeten doorzien.

Weet niet hoeveel cults er zijn? Ik geef lloydatoni een net iets grotere kans dan gemiddeld een cult te zijn. De kans is denk ik nog steeds groter dat hij burger is dan dat hij cult is. Maar ik acht het bij hem wel een grotere kans dan voor anderen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Als je dan verder naar mn argumenten kijkt is het denk ik duidelijk waarom ik op hem stem.

Note: zie ook dat ik op hem stem en niet op anderen die op mij willen stemmen.

Laatst bewerkt:
zoals whami en ik via de pm hebben afgesproken om op dezelfde te stemmen, doe ik dat bijdeze: lloydatoni

@whami zit je hier om je postaccount op te krikken?

Mooi Biobeast is er. Hoe denk jij erover?

Mooi Biobeast is er. Hoe denk jij erover?

ik heb t verhaal nu 8x gelezen. Ik zie geen duidelijke hints, mogelijk alleen naar de burgemeester. Die is een getraind meester en kan lijken weer tot leven brengen. "Ze hebben mijn dorp overgenomen". Burgemeester kan alleen wel goed of slecht zijn.

Terug
Naar boven