Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

goede tactiek trouwens van alle cults om naar aanleiding van zo'n slechte hint iemand op deze manier eruit te stemmen. even noteren in m'n notitieboekje wanneer blijkt dat die arme burger een burger is .

Als je in dat boekje van jou kijk zal je zien dat, voordat AlleyCat de zondebrok was, jij samen met Whami bovenaan de shitlist stond. Dus snap niet hoe deze ontwikkeling voor jou problematisch zou zijn.

Als je in dat boekje van jou kijk zal je zien dat, voordat AlleyCat de zondebrok was, jij samen met Whami bovenaan de shitlist stond. Dus snap niet hoe deze ontwikkeling voor jou problematisch zou zijn.

ja daar heb je gelijk in

Idd, hij had al 3 stemmen op zijn naam staan. Waarom ik stemmen kreeg was obvious.
Ik ben nogal dubbel rond AllayCat en uit vorig spel heb ik geleerd meer op gut af te gaan dan anderen te volgen. Ik wil best weer op hem (lloyda) stemmen als er steun voor is...
Al denk ik dat hij ook wel burger zou kunnen zijn, maar hij suckt toch nog meer in dit spel dan mensen mij vinden sucken :roflol:

Jezus ik ga ff strongman training doen en loop 4 pagina's achter :)

Dat denk ik ook eigenlijk ... :)

Ik geloof uberhaupt niet dat er in het verhaal echt duidelijke tips staan naar de wolf of cults. Dat zou het veel te gemakkelijk maken.

Vaak staat er wel in de OP een hint richting een burger en cult... Niet gelijk naar de heel belangrijke rollen.

Is de burgemeester corrupt of aan de goede kant?

Dat weet alleen de burgemeester en Remi.

woopy en new inthegame warenn vorige spellen wel actieve spelers toch?

Woopy was toen hij wolf was niet actief, hij zat toen op een festival :p

Vaak staat er wel in de OP een hint richting een burger en cult... Niet gelijk naar de heel belangrijke rollen.
Agreed

Een grote bloedvlek vervuild de doodlopende straat en een met bloed bekladde muur zegt " SJORS26"
Waarom vervuild?
-> Verwijzing naar wat men over Sjors zei, dus Z1000 wordt enkel omwille van eerdere conversaties genoemd.
-> Vervuilde doodlopende straat -> Alley is vervuild -> cult (te ver gezocht?)

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 16:00 ----------

Over de man met de fakkel. "fel licht" wordt meestal als iets goeds gezien. Kan hoop zijn. Een licht in het donker.
Aan de andere kant fel licht kan verblinden. Dubbele rol van die man? Hij lijkt goed te zijn voor zo ver ik uit het verhaal zou denken. Maar hij probeert on te verblinden? - dorpsbewoners verward - "geen idee hebben wat te doen". Getraind meester. Meester van de wolf? (weer te ver gezocht?)

Voor te stemmen twijfel ik lloydatoni en AlleyCat. 50% zin op lloy te stemmen, 30% zin op Alley, 20% mezelf.

Laatst bewerkt:
Iedereen moet verplicht stemmen vandaag btw. Dus er komen nog zo'n 20 stemmen voor 21:00 uur. Kan nog alle kanten op.

Overzicht tot nu toe. Karma mag je er best voor geven:o:o

Ronde 1
1.Orgineel
2.Woopy
3.Quibus
4.Z1000
5.IMBAatwork Alleycat
6.Illoydatoni whami
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner
9.Buffalo Billy
10.Suus141
11.Biobeast
12.JoeyC
13.Rob P
14.Kimi2 lloydatoni
!5 Whami. Alleycat
16.Wieger24
17 Markrot Alleycat
18.Supersized
19Dutchlifter.
20Daniel20
21FeanFan23
22.Rob G
23Flippie22
24 Alley Cat
25.Kane
26.Jimbooo Whami
27 SubGenius Illoydatoni
28.Daster Alleycat

Overzicht tot nu toe. Karma mag je er best voor geven:o:o

Ronde 1
1.Orgineel
2.Woopy
3.Quibus
4.Z1000
5.IMBAatwork Alleycat
6.Illoydatoni whami
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner
9.Buffalo Billy
10.Suus141
11.Biobeast
12.JoeyC
13.Rob P
14.Kimi2 lloydatoni
!5 Whami. Alleycat
16.Wieger24
17 Markrot Alleycat
18.Supersized
19Dutchlifter.
20Daniel20
21FeanFan23
22.Rob G
23Flippie22
24 Alley Cat
25.Kane
26.Jimbooo Whami
27 SubGenius Illoydatoni
28.Daster Alleycat
Illoydatoni
:trollface:
Staat het mooi gelijk tussen beide

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 16:13 ----------

Denk dat ik een slechterik door heb, maar ga geen steun tegen hem kunnen krijgen, dus dat doe ik ff niet en hou ik voor later. Maar dat zou lloydatoni wel extra kans geven burger te zijn (die nog steeds crappy speelt).

Illoydatoni
:trollface:
Staat het mooi gelijk tussen beide

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 16:13 ----------

Denk dat ik een slechterik door heb, maar ga geen steun tegen hem kunnen krijgen, dus dat doe ik ff niet en hou ik voor later. Maar dat zou lloydatoni wel extra kans geven burger te zijn (die nog steeds crappy speelt).

door whami zn speelstijl heb ik zin mensen open te snijden

door whami zn speelstijl heb ik zin mensen open te snijden
Maar mss dood ik liever een goed iemand die erg crappy speelt dan iemand anders goed te doden :trollface:
Genoeg van jou, ik denk niet dat ik nog op jou ga stemmen vandaag. AlleyCat vrees dat we burger gaan mee hebben maar zie geen alternatief.

alleycat gezien het eigen belang

Alley, als je goed denkt te zijn, zoek je best dirt tegen iemand anders die jij verdenkt. Wie weet kan je overtuigen...zolang die dan geen burger blijkt te zijn, anders ben je gewoon een dag later dood :roflol:

ff bijlezen

haha het is begonnen! Nice.
Eens even kijken wat ik ga doen vandaag. Voor, of -na 21:00

Terug
Naar boven