AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Alley, als je goed denkt te zijn, zoek je best dirt tegen iemand anders die jij verdenkt. Wie weet kan je overtuigen...zolang die dan geen burger blijkt te zijn, anders ben je gewoon een dag later dood :roflol:
Volgens mij valt er op dit moment echt niks over te zeggen. Blijkt ook wel uit het feit dat er op mij wordt gestemd op basis van een hint waarvan niemand eigenlijk echt gelooft dat het een hint is.

Komt bij dat ik als ik een cultist zou vinden waarschijnlijk de nacht daarna opgesmuld wordt.

Volgens mij valt er op dit moment echt niks over te zeggen. Blijkt ook wel uit het feit dat er op mij wordt gestemd op basis van een hint waarvan niemand eigenlijk echt gelooft dat het een hint is.

Komt bij dat ik als ik een cultist zou vinden waarschijnlijk de nacht daarna opgesmuld wordt.

Heb je iig nog een nacht te leven.

Er is ook nog een jager die jou kan beschermen.

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 16:51 ----------

even terug lezen

Is er eigenlijk wel gecheckt op 'kloontjes'?..
Ik had srs gehoord dat er wel eens iemand onder 2 namen kon spelen in dit topic :roflol:

Stemmen is verplicht! Vergeet dus niet je stem uit te brengen.;):D

Stemmen kan tot 22.00

Hoe streng gaat deze regel nageleefd worden? In de openingspost staat "Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen.".

Misschien moet wel even duidelijk worden gemaakt dat niet stemmen einde oefening is (of is het dat niet?). anders moeten er iig nog ca. 20 mensen een stem uit brengen, of er vliegen dadelijk direct 10 spelers uit ofzo.

Het is een rustige dag..

De schemering verduistert langzaam het dorpje... schaduwen vallen over huizen en lichten verlichten het dorp.

Rob G is zijn dagelijkse nachtwandeling aan het maken....
waarom doet ie dit? Hint naar rol imo

Rob G en de vrouw komen aan bij een doodlopende steeg. Rob begint vluchtig een uitweg te vinden, tot zijn oog valt op een 2 meter hoog hekje..
Met een donkere schim die versneld dichterbij komt probeert hij over het hek te klimmen totdat de vrouw vanachter gegrepen werd door een paar grote klauwen.. De vrouw schreeuwt om hulp, maar Rob G twijfelt geen moment en laat de hulpeloze vrouw in de steek.. Hij rent naar het dorpsplein om de bel te luiden....
vreemd, hij weet de weg toch wel in z'n dorp? Kwaadaardige rol?

Dorpsbewoners komen uit een huis gerend en vragen wat er is gebeurd. Rob G leidt de dorpsbewoners en leidt hen naar......[\QUOTE]
waarom dubbel melden dat Rob G ze leidt? Hint naar rol van burgemeester?

De verwijzing naar Rob G is in mijn ogen te groot om onbetekenend te zijn.
De verwijzing naar het gebeuren in de steeg lijkt kwaadaardig.
En verwijzing naar een leider/burgemeester.
Daarom denk ik dat Rob G de burgemeester is aan de kant van de wolf en de cults.

Mijn stem gaat naar Rob G

Het is een rustige dag..

De schemering verduistert langzaam het dorpje... schaduwen vallen over huizen en lichten verlichten het dorp.

Rob G en de vrouw komen aan bij een doodlopende steeg. Rob begint vluchtig een uitweg te vinden, tot zijn oog valt op een 2 meter hoog hekje..
Met een donkere schim die versneld dichterbij komt probeert hij over het hek te klimmen totdat de vrouw vanachter gegrepen werd door een paar grote klauwen.. De vrouw schreeuwt om hulp, maar Rob G twijfelt geen moment en laat de hulpeloze vrouw in de steek.. Hij rent naar het dorpsplein om de bel te luiden....

Dorpsbewoners komen uit een huis gerend en vragen wat er is gebeurd. Rob G leidt de dorpsbewoners en leidt hen naar......[\QUOTE]

Daarom denk ik dat Rob G de burgemeester is aan de kant van de wolf en de cults.

verdacht veel hints naar 1 persoon denk ik, niet echt de stijl van de op lijkt me

:roflol:

Het is een rustige dag..

De vrouw zou ook wel de weg weten

Dan ook nog eens de volgens jou burgermeester eruit stemmen? Je weet niet of hij goed of slecht is.

Lekker bezig Suus.

Maar rob zou weleens de leugenaar kunnen zijn.

Stemmen moet imo ook verplicht zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe streng gaat deze regel nageleefd worden? In de openingspost staat "Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen.".

Misschien moet wel even duidelijk worden gemaakt dat niet stemmen einde oefening is (of is het dat niet?). anders moeten er iig nog ca. 20 mensen een stem uit brengen, of er vliegen dadelijk direct 10 spelers uit ofzo.

Dat dat in de openingspost staat komt omdat ik de regels gewoon gecopy paste heb van de vorige spellen.

Daarnaast zal een actieve speler die een keertje niet stemt "gespaard" blijven , maar een inactieve speler die ook niet stem zal idd uit het spel geschreven worden.. Ik heb van tevoren benadrukt dat het spel vraagt om actieve spelers dus lijkt me wel zo redelijk..

Is er eigenlijk wel gecheckt op 'kloontjes'?..
Ik had srs gehoord dat er wel eens iemand onder 2 namen kon spelen in dit topic :roflol:

Zou niet weten hoe ik kan checken of er kloontjes actief zijn?

Dan ook nog eens de volgens jou burgermeester eruit stemmen? Je weet niet of hij goed of slecht is.

Lekker bezig Suus.

Maar rob zou weleens de leugenaar kunnen zijn.

Tis een risico ja
Als ie de burgemeester is, dan ga ik er adhv t verhaal van uit dat hij slecht is en in dat geval kan je m beter kwijt zijn.

Dus. Rob G is misschien wel een dorpbewoner, die elke avond 'op zoek gaat naar de wolf'?
Of een cult, die de dorp bewoners in de gaten houd?

Dat er een wolf in het dorp is, was nog niet duidelijk toen rob zijn gebruikelijke nachtwandeling maakte. Hij kon dus nog niet opzoek gaan naar de wolf.

Quote uit de OP:

De Roddelaar
De Roddelaar mag mij in 't begin van 't spel 4 namen pm'en die hij verkiest als vertrouweling. Diegene krijgen vervolgens een pm van mij en vanaf dan mogen zijn met z'n 5e Pm'en.
Uiteraard mag niemand zijn of haar rol vertellen!!! Speel 't spel eerlijk. Mocht de Roddelaar sterven dan valt de groep uiteen en is 't met elkaar pm'en verboden

Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

Kan iemand mij vertellen wat hier nou de meerwaarde van is? Er wordt toch de heletijd 'geroddeld' onderling, nietwaar?

Terug
Naar boven