- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Hey Rob G
Lekkerding, vanavond weer een nachtelijke wandeling maken?
Weet ik niet. Vooralsnog ben jij ook wel erg stil moet ik zeggen. Gelukkig kom je hier wel even een in jouw ogen goede rol benadrukken.
Een rol die ook slecht zou kunnen zijn. Cults kunnen ook een prooi de steeg in leiden zodat het makkelijk slachtvlees voor de wolf zou zijn, ik noem maar wat. Maar die interpretatie wordt door niemand gegeven. Met name niet door z1000, Kimi2 en Rob P. Dat vindt ik op dit moment best verdacht. Maar misschien zie ik het niet goed door wraak gevoelens, niemand vindt het tenslotte fijn om richting de wolf geduwd te worden.
Dus of bepaalde mensen kennen alle slechte rollen (iig de cults en de wolf) en kiezen er voor een in hun ogen zeker goede rol te tippen aan de wolf. Of het zijn erg domme burgers die raar speculeren / rellen. Het is altijd makkelijker de wolf een in jou ogen goede tip te geven dan een hele kudde nietsvermoedende burgers zo ver te krijgen iemand te hangen.
Maarja die wandeling. Misschien kom ik jou dan zelfs wel tegen. Voor jou zal het misschien moeilijk kiezen zijn, niet? Ik bedoel, je hebt Sjors er al uit gewerkt (eventueel). Jij had tenslotte wel een erge hekel aan haar:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-13-new-beginning-339050/index10.html#post7726792
En z1000 was ook niet zo over haar te spreken. Of ben ik nu erg raar met mijn beredenering?

Be my guest.