Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Hey Rob G

Lekkerding, vanavond weer een nachtelijke wandeling maken?

Weet ik niet. Vooralsnog ben jij ook wel erg stil moet ik zeggen. Gelukkig kom je hier wel even een in jouw ogen goede rol benadrukken.

Een rol die ook slecht zou kunnen zijn. Cults kunnen ook een prooi de steeg in leiden zodat het makkelijk slachtvlees voor de wolf zou zijn, ik noem maar wat. Maar die interpretatie wordt door niemand gegeven. Met name niet door z1000, Kimi2 en Rob P. Dat vindt ik op dit moment best verdacht. Maar misschien zie ik het niet goed door wraak gevoelens, niemand vindt het tenslotte fijn om richting de wolf geduwd te worden.

Dus of bepaalde mensen kennen alle slechte rollen (iig de cults en de wolf) en kiezen er voor een in hun ogen zeker goede rol te tippen aan de wolf. Of het zijn erg domme burgers die raar speculeren / rellen. Het is altijd makkelijker de wolf een in jou ogen goede tip te geven dan een hele kudde nietsvermoedende burgers zo ver te krijgen iemand te hangen.

Maarja die wandeling. Misschien kom ik jou dan zelfs wel tegen. Voor jou zal het misschien moeilijk kiezen zijn, niet? Ik bedoel, je hebt Sjors er al uit gewerkt (eventueel). Jij had tenslotte wel een erge hekel aan haar:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-13-new-beginning-339050/index10.html#post7726792

En z1000 was ook niet zo over haar te spreken. Of ben ik nu erg raar met mijn beredenering?

Sjors is gewoon een k*t h**r en heeft niks te maken met dit spel

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 14:14 ----------

srs

Je redenering is inderdaad foutief Rob G. Sjors is gewoon een soort SniperX. Sjors heeft nooit wat gepost in dit topic en ik kan in dit spel dus ook niet in een bepaalde hoedanigheid staan tegenover haar. Hoe je er bij komt dat ik haar er uit gewerkt heb vind ik ook apart. Die posts zijn gedaan voorafgaand aan het spel toen de rollen nog niet bekend waren.

Verder vind ik dat mensen wel heel snel conclusies trekken, als ervaren speler durf ik dat wel te seggen.

Je redenering is inderdaad foutief Rob G. Sjors is gewoon een soort SniperX. Sjors heeft nooit wat gepost in dit topic en ik kan in dit spel dus ook niet in een bepaalde hoedanigheid staan tegenover haar. Hoe je er bij komt dat ik haar er uit gewerkt heb vind ik ook apart. Die posts zijn gedaan voorafgaand aan het spel toen de rollen nog niet bekend waren.

Bij de rollenverdeling kan zomaar 1 van de Sjors haters een evil rol hebben gekregen. Dat kan voor Remi de reden zijn geweest haar in het verhaal te verwerken. We kennen Remi. Niets in zijn verhalen staat er zomaar in. Het kan een grapje zijn. Het kan ook puur toeval zijn.

Nou denk ik niet dat jij per defenitie de wolf bent, dan zou je mij je vraag niet stellen. Maar waarom zou je hem wel stellen? Dat kan toch maar 1 reden hebben?

Bij de rollenverdeling kan zomaar 1 van de Sjors haters een evil rol hebben gekregen. Dat kan voor Remi de reden zijn geweest haar in het verhaal te verwerken. We kennen Remi. Niets in zijn verhalen staat er zomaar in. Het kan een grapje zijn. Het kan ook puur toeval zijn.

Nou denk ik niet dat jij per defenitie de wolf bent, dan zou je mij je vraag niet stellen. Maar waarom zou je hem wel stellen? Dat kan toch maar 1 reden hebben?

De rollen zijn random verdeeld. Dat heeft remi tegen mij gezegd.

Dat weet ik. Dat doet niet af aan mijn redenering. Hij verdeelt de rollen random en pardoes, een van die jongens die zo liep te haten op sjors is toevallig de wolf of cult. Dat kan ik mooi in een verhaaltje verwerken en kan een leuke hint zijn.

Wat is het doel van de cultisten? Burgers hangen en prooi voor de wolf regelen. Dat eerste is niet zo moeilijk in de eerste ronden, dat is slechts een kwestie van bijsturen als het blijkt mis te gaan. En dat 2e is even een paar hintjes plaatsen.

Die komen vooralsnog dus van z1000, kimi2 en Rop P.

Ik stel hem meer om te trollen. Maar als jij mij meteen in negatief daglicht wil zetten :P Be my guest.

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 14:37 ----------

Verder zijn er weer 4 personen ongeveer die nog helemaal niks gezegd hebben in dit spel.

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen is verplicht! Vergeet dus niet je stem uit te brengen.;):D

Stemmen kan tot 22.00

Dat weet ik. Dat doet niet af aan mijn redenering. Hij verdeelt de rollen random en pardoes, een van die jongens die zo liep te haten op sjors is toevallig de wolf of cult. Dat kan ik mooi in een verhaaltje verwerken en kan een leuke hint zijn.

Wat is het doel van de cultisten? Burgers hangen en prooi voor de wolf regelen. Dat eerste is niet zo moeilijk in de eerste ronden, dat is slechts een kwestie van bijsturen als het blijkt mis te gaan. En dat 2e is even een paar hintjes plaatsen.

Die komen vooralsnog dus van z1000, kimi2 en Rop P.

Ik begrijp jouw redenering goed hoor. Maar het klopt niet.
Jij bent in mijn ogen save. Dus ik ga je niet backfiren.

Ik was eerst van mening dat Orgineel evil was, omdat die meteen op mij ging backfiren. Maar misschien is hij wel good.
Suus gedraagt zich tot nu toe als een wolf, als je kijkt na hoe wolfen in andere games zich gedragen.

Verder hebben de onderstaande mensen nog niks gezegd.
2.Woopy
7.NewIntheGame
16.Wieger24
18.Supersized
19Dutchlifter.
21FeanFan23
23Flippie22

woopy en new inthegame warenn vorige spellen wel actieve spelers toch?

Vraag je je niet af trouwens waarom ik je lekkerding noem? Misschien zit daar wat achter ook.

Vraag je je niet af trouwens waarom ik je lekkerding noem? Misschien zit daar wat achter ook.

Lekkerding verwijst naar een vrouwelijke rol. Die zijn allemaal goed toch?

Naja, iedereen moet vandaag verplicht stemmen dus ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Zou wel een gekkenhuis zijn voor 21:00 uur.

goede tactiek trouwens van alle cults om naar aanleiding van zo'n slechte hint iemand op deze manier eruit te stemmen. even noteren in m'n notitieboekje wanneer blijkt dat die arme burger een burger is .

Lekkerding verwijst naar een vrouwelijke rol. Die zijn allemaal goed toch?

Naja, iedereen moet vandaag verplicht stemmen dus ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Zou wel een gekkenhuis zijn voor 21:00 uur.

Misschien ben ik wel van de gay love

De rollen zijn random verdeeld. Dat heeft remi tegen mij gezegd.
Moest het random geweest zijn zou ik de wolf zijn :mad::mad::mad:

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 15:02 ----------

woopy en new inthegame warenn vorige spellen wel actieve spelers toch?
Woopy zei eerder al dat hij weg moest en geen tijd meer zou hebben dit weekend :rolleyes:
Lees je zelfs maar iets in dit topic of zeg je weer wat random?

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 15:03 ----------

Hij is een lekker ding, wat moet er dan achter zitten? Dat je de waarheid zegt en daarom goed bent?

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 15:04 ----------

Ik heb eerlijk gezegd ook slecht gevoel bij Alley Cat. Als er burger dood moet dan liever lloydatoni. Die evengoed evil kan zijn ook.

goede tactiek trouwens van alle cults om naar aanleiding van zo'n slechte hint iemand op deze manier eruit te stemmen. even noteren in m'n notitieboekje wanneer blijkt dat die arme burger een burger is .
:rolleyes: Heb je een betere hint dan? Staat er bij jou iemand op je verdachtenlijstje?

Lekker makkelijk jezelf lafjes afzijdig houden

Ik begrijp jouw redenering goed hoor. Maar het klopt niet.
Jij bent in mijn ogen save. Dus ik ga je niet backfiren.

Ik was eerst van mening dat Orgineel evil was, omdat die meteen op mij ging backfiren. Maar misschien is hij wel good.
Suus gedraagt zich tot nu toe als een wolf, als je kijkt na hoe wolfen in andere games zich gedragen.

Verder hebben de onderstaande mensen nog niks gezegd.
2.Woopy
7.NewIntheGame
16.Wieger24
18.Supersized
19Dutchlifter.
21FeanFan23
23Flippie22

Volgens mij ben jij wel een ervaren speler

Terug
Naar boven