AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Alleycat gaat eruit dus lijkt

1.Orgineel
2.Woopy
3.Quibus
4.Z1000
5.IMBAatwork ALLEY CAT
6.lloydatoni ALLEY CAT
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner Z1000
9.Buffalo Billy
10.Suus141 ROB G
11.Biobeast
12.JoeyC
13.Rob P
14.Kimi2 LLOYDATONI
!5 Whami. ALLEY CAT
16.Wieger24
17 Markrot ALLEY CAT
18.Supersized
19Dutchlifter.
20Daniel20
21FeanFan23
22.Rob G
23Flippie22 ALLEY CAT
24 Alley Cat
25.Kane
26.Jimbooo WHAMI
27 SubGenius LLOYDATONY
28.Daster ALLEY CAT
Zeker dat dat uitroepteken, en gebrek aan interpunctie bij sommige, nog een betekenis zou kunnen hebben. Remi kennende is dit niet gewoon een typfout.

• Topic Starter Topic Starter
...

Vanavond weer pleite! Tot morgen :)

Whami idd alley cat, my bad.

De lijst stond al in de op voordat de game begin

Zeker dat dat uitroepteken, en gebrek aan interpunctie bij sommige, nog een betekenis zou kunnen hebben. Remi kennende is dit niet gewoon een typfout.

Natuurlijk, Remi maakt geen fouten, dat mag wel duidelijk zijn uit het verleden. Whami speelt al als een mafketel. Zou het de leugenaar zijn?

Natuurlijk, Remi maakt geen fouten, dat mag wel duidelijk zijn uit het verleden. Whami speelt al als een mafketel. Zou het de leugenaar zijn?
Kan, maar toen er hem werd gezegd dat zichzelf voordoen als iemand anders tegen de regels was, begon die zich "normaal" te gedragen. Gewoon wat lopen trollen denkik.

Ik denk niet dat Whami de leugenaar is nee, dan zou hij wel wat minder zijn best doen op "zogenaamd op te vallen".

Hij overdrijft obv. wil gewoon aandacht die jongen. *inb4 geqoute door whami

Lul niet, leugenaar zou hij een leuke rol vinden. Hij is een simpele burger, en vind ze rol niet leuk!

Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Alley Cat imo to easy. Hij geeft ook geen backfire. Denk eerlijk gezegd dat het een burger is.

Er zijn ook nog een hoop spelers stil.

Lul niet, leugenaar zou hij een leuke rol vinden. Hij is een simpele burger, en vind ze rol niet leuk!

Goed punt. Maar een gewone burger lijkt me ook weer wat anders. Remi maakt geen fouten, dus het zal vast iets betekenen.

edit: 1e pagina post is wel aangepast weer.

Ik weet ook niet op wie ik moet stemmen. Degene die op alley stemmen zijn wel verdacht omdat de verdenkingen op basis waarvan ze op alley nergens op gebaseerd zijn.

hmmm lastige keuze naar zoveel speculaties, heb nog steeds mijn verdenkingen bij Rob G.. mede door het verhaal dat Suus had dat hij iemand in de val heeft gelokt en cult zou zijn. dus ik neig vooral naar Rob G tenzij Suus een onzinverhaal heeft verteld. overigens vindt ik whami plots wel stil nu de focus bij hem vandaan is misschien dat hij nu stil blijft omdat hij niet meer het target is (en niet wil worden?). snap alleen nog niet helemaal waarom alleycat.. die hint zou wel erg vergezocht zijn. maar goed is eerste keer dat ik dit mee speel dus wie weet.

pfff confused???

komt wel goed mannen, nog 2.5uur, dan zullen we zien wie het eerste (voorlopige) slachtoffer is.

Terug
Naar boven