IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke nou mijn eerste stem gaat naar Suus141
Vertoont apart gedrag. Volle aanval op Rob G, wat ik niet helemaal begrijp.
Had ik wel verwacht, klopt bij wat ik denk over jouw rol

"Met een nieuwe inwoner die de menigte aanvult zullen zij alles op alles zetten om de wolf te doden" -> Newinthegame?![]()

Zeker een hint richting new. Enkel de vraag naar welke rol deze hint verwijst. De necromancer?![]()

Die mag deze n8 bij mij slapen hoor
, zoniet 
Zeker een hint richting new. Enkel de vraag naar welke rol deze hint verwijst. De necromancer?![]()
Is een gevaar, als er 1 cult in zit kan hij de anderen beïnvloeden zonder dat men het in deze thread door heeft.Quote uit de OP:
Kan iemand mij vertellen wat hier nou de meerwaarde van is? Er wordt toch de heletijd 'geroddeld' onderling, nietwaar?
Hmmm, ff nadenken waarom je zou veranderen naar mij.Moet ik nog weg ook. Hoop wel op tijd terug te zijn om getuige te zijn van mijn eigen executie. Dat maak je tenslotte niet dagelijks mee.
Stem maar op whami. Hij is nogal verwarrend. Wijzigt in tien minuten tijd twee keer zijn stem en zegt dingen te weten waar hij vervolgens niks mee doet.
Waarom niet

Of een hintJouw lijstje klopt niet.
Waarom is Whami eigenlijk met een uitroepteken geschreven in de lijst, ipv een 1? Foutje van Remi?
dat ik de wolf ben natuurlijk hé 

HeeeeyIk denk niet dat Whami de leugenaar is nee, dan zou hij wel wat minder zijn best doen op "zogenaamd op te vallen".
Hij overdrijft obv. wil gewoon aandacht die jongen. *inb4 geqoute door whami

waarom 'zeker' een hint richting new? Een nieuw(e) lid(leden) is niet mogelijk wil je zeggen?