AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Whami heeft wel veel aandacht opgeeist.
Is vaak niet het beste wat je kan doen bij een nieuwe game.

Is het nou 9 of 10 uur stemmen?

je hebt tot 22:00 staat er in het verhaal

Oke nou mijn eerste stem gaat naar Suus141

Vertoont apart gedrag. Volle aanval op Rob G, wat ik niet helemaal begrijp.

Speculeren naar rollen kan, maar op dit moment is het daar nog veel te vroeg voor tho.

Ik stem om 21:59.

Whami vertrouw ik toch niet helemaal vooral om zijn plotselinge gedragsverandering.

Quote uit de OP:

Kan iemand mij vertellen wat hier nou de meerwaarde van is? Er wordt toch de heletijd 'geroddeld' onderling, nietwaar?
Is een gevaar, als er 1 cult in zit kan hij de anderen beïnvloeden zonder dat men het in deze thread door heeft.

Moet ik nog weg ook. Hoop wel op tijd terug te zijn om getuige te zijn van mijn eigen executie. Dat maak je tenslotte niet dagelijks mee.

Stem maar op whami. Hij is nogal verwarrend. Wijzigt in tien minuten tijd twee keer zijn stem en zegt dingen te weten waar hij vervolgens niks mee doet.
Hmmm, ff nadenken waarom je zou veranderen naar mij.
"omdat ik verwarrend ben"???
Denk dat een cult niet zo'n faalreden zou verzinnen om zn vel te redden.
En als hij cult zou zijn en stemmen op goede wil trekken, ben ik wel de ideale keuze omdat men nogal trigger happy is naar mij. Maar hij staat al te veel stemmen voor en moet het zelf toch beseffen?

Ondanks de hints die in het verhaal lijken te zitten naar hem heb ik een slecht gevoel naar hem te doden.
Objectief: Alley cat stemmen
Subjectief: doesn't feel right, somehow

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 19:21 ----------

Whami, lijkt me niet dat de wolf jou zal bezoeken.
Waarom niet :roflol:
Ik denk juist van wel, lijkt er op dat ik de stemming ga overleven... Maar de wolf...

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 19:21 ----------

Jouw lijstje klopt niet.

Waarom is Whami eigenlijk met een uitroepteken geschreven in de lijst, ipv een 1? Foutje van Remi?
Of een hint:eyebrow: dat ik de wolf ben natuurlijk hé ;););)

Altijd k*t de eerste ronde stemmen. Ik verlang naar het volgende verhaal. Mijn stem gaat naarlloydatoni

Hij heeft zich verdacht gemaakt door enkele posts. Ook omdat er heel misschien een hint over hem in het verhaal staat.

ik denk toch lloydatoni vanwege eigenbelang

:trollface:

Terug
Naar boven