Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Zie hem hier niet tussen staan:

1.Orgineel
2.Woopy
3.Quibus
4.Z1000
5.IMBAatwork
6.lloydatoni
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner
9.Buffalo Billy
10.Suus141
11.Biobeast
12.JoeyC
13.Rob P
14.Kimi2
15 Whami.
16.Wieger24
17 Markrot
18.Supersized
19Dutchlifter.
20Daniel20
21FeanFan23
22.Rob G
23Flippie22
24 Alley Cat
25.Kane
26.Jimbooo
27 SubGenius
28.Daster

post geedit/ was een kloontje.

Z1000 springt op de trein? Enkele mensen neigen naar Biobeast, zegt hij hem. Trek ik aandacht naar mij en krijg ik er wat mensen op, stemt hij op mij.
Populist. Enkelen verdachten hem al dag 1. Met die tip er bij met dat getal dat opgeteld naar zijn post verwijst (zou wel flauwe tip zijn als het echt op die manier geïnterpreteerd moet worden omdat het niet met zekerheid naar iemand verwijst in tegenstelling tot bv gsmtoetsen dat iemand zei).

Zeg niet dat ik hem echt verdenkt maar kan dus wel 3 argumenten contra maken.
Dus Z1000

Nee ik stem op jouw omdat je irritant bent. Je vraagt letterlijk stem op mij.
Al je verhalen zijn onzin. Je hobby is om de verhalen zo vaag mogelijk te maken.
Je vraagt er zelf om.

Nee ik stem op jouw omdat je irritant bent. Je vraagt letterlijk stem op mij.
Al je verhalen zijn onzin. Je hobby is om de verhalen zo vaag mogelijk te maken.
Je vraagt er zelf om.

haha, Whami weet zelf ook best dat dit de rede is, waarom ik vanaf dag 1 op hem stem.

Ik ga zo hard lachen als hij bv de wolf is :roflol:

heb je gelijk in :laugh:

maar ik verdenk hem nog steeds van een leugenaar te zijn

maar ik kan me ook achter z1000 zetten en whami in een groepje lekker met cultisten, burgers etc etc lekker te lynchen ofzo :D

Ik ben wel een goede wolf hé :sad:
Nee ik ga degene zijn die gaat lachen
Vraag me af hoeveel tips sommigen nodig hebben over mn rol om het door te hebben :roflol:

heb je gelijk in :laugh:

maar ik verdenk hem nog steeds van een leugenaar te zijn

maar ik kan me ook achter z1000 zetten en whami in een groepje lekker met cultisten, burgers etc etc lekker te lynchen ofzo :D

Als Whami de leugenaar is, kan die er beter helemaal uit gestemd worden.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 15:10 ----------

Vraag me af hoeveel tips sommigen nodig hebben over mn rol om het door te hebben :roflol:

Geef eens een opsomming van al je tips

Gaat ie weer hoor.:)
Je bent een veel te goede speler Whami, ik vind het raar dat niemand die tips over jou snapt.

Whami

Volgens mij krijg jij gewoon te weinig aandacht.

Pakt een emmer, vult deze met aandacht en smijt hem naar het hoofd van Whami.

beter had hij er gisteren al uit gegaan, had weer een hoop bullshit bespaard vandaag. hij heeft ook nog steeds niet verteld wat die code nou is terwijl hij wel claimde het te weten

beter had hij er gisteren al uit gegaan, had weer een hoop bullshit bespaard vandaag. hij heeft ook nog steeds niet verteld wat die code nou is terwijl hij wel claimde het te weten

Je denkt toch niet dat hij hem weet...

natuurlijk weet hij dat niet. Hij "probeert" goed te spelen, maar hij trollt maar wat raak.

Beter stemmen we hem er vandaag uit, zullen jullie zien dat het een stuk gezeik bespaard.

Ik stem z1000 verdenk hem al sinds gister van de rol leugenaar. Wil ook wel op alleycat meegaan als anderen meegaan.

Ik stem z1000 verdenk hem al sinds gister van de rol leugenaar. Wil ook wel op alleycat meegaan als anderen meegaan.

Mijn keuze blijft nog steeds op Alleycat, vind dat er teveel mensen hun best doen om de aandacht daar vanaf te halen.

Cult met whami ofzo?

Waarom ben ik nou weer de leugenaar?
Omdat ik een foutje heb gemaakt in een lijstje, die twee andere ook hebben gemaakt.

dit word weer een nek aan nek race tussen whami en alley cat zoals het er nu voor staat.

Naar mijn menig zijn dit de cults
Biobeast
Jimboo
Whami

Rob G is een twijfel geval. Of hij is een cult of hij is de dorps sl*t.

ik ben aan het lezen maar kan er gewoon niks van maken haha.. zal nog ff moeten meelezen voor ik ga stemmen.

Terug
Naar boven