MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

WHAMI

Denk niet dat jij de wolf bent maar je verpest t wel een beetje, je zou wel eens een van de cults kunnen zijn..:D

lloydatoni is de cult uit de hint !!

als je de code intoetst op je (ouderwetse) telefoon in een sms zeg maar.

4 = I
5 = L
6 = O

enzovoort...

Damn im good.
Ok jager mij beschermen vannacht aub.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 14:32 ----------

Ik wijzig mijn stem ook naar Iloydatoni.

mijn naam is dus echt duidelijk lloydatoni met 2 l's afgeleid van lloyd

k zie dat er een culttreintje op begint te komen richting biobeast. vind zelf whami irritant maar schijnt een goede speler te zijn en ik zie hem niet in een slechte rol zitten en vind het raar dat alley niet dood mag. dus mijn stem gaat bij deze op

alleycat

ik wijzig mijn stem ook wel naar alleycat aangezien niemand meegaat met z1000.

morgen mag z1000 er wel uit

Het is duidelijk dat alleycat in het spel moest blijven, anders zouden ze hem niet tot leven wekken.
Maar Whami jongens, ben ik nou de enige die deze speler slecht vind?

Het is duidelijk dat alleycat in het spel moest blijven, anders zouden ze hem niet tot leven wekken.
Maar Whami jongens, ben ik nou de enige die deze speler slecht vind?
Dat is helemaal niet duidelijk. De persoon die alley tot leven gewekt heeft is ook gewoon een speler in dit spel. Hij kan ook gewoon een fout hebben gemaakt door een dode cult weer tot leven te wekken.

Gezien mijn stem nog op moeilijke naam staat, verander ik deze maar naar Alleycat.
Moet gewoon dood.
Kan de wolf niet zijn want in het verhaal heeft de wolf eerst iemand gedood, en daarna is hij pas weer tot leven gewekt.
Wil nu wel eens weten wat het is.

Oja een trein naar mij is duidelijk cult of slechte burgers. Mijn rol is al zeer duidelijk gehint in dit spel in een verhaal. 1+1=2

Terug
Naar boven