Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Vanavond is het 21:00 uur toch voor de stemronde?

Vanavond is het 21:00 uur toch voor de stemronde?

Volgens mij gewoon weer 22:00.
maar ik ben werken op dit moment, ik stem alsnog op Whami, puur omdat ik hem niet vertrouw.

Ik zie vanavond wel wat je stemming is geweest, fijne avond.

Aangezien er een duidelijk cult treintje op gang komt nu alley weggestemd wordt kunnen we toch wel concluderen dat hij slecht is. Na alley het treintje wegstemmen en we hebben misschien al gewonnen :roflol:

Aangezien er een duidelijk cult treintje op gang komt nu alley weggestemd wordt kunnen we toch wel concluderen dat hij slecht is. Na alley het treintje wegstemmen en we hebben misschien al gewonnen :roflol:
Er is eerder een treintje om me er uit te stemmen. Terwijl die stemmen nog net zo goed nergens op gebaseerd zijn als gisteren, minder nog zelfs want het verhaaltje heeft duidelijk gemaakt dat die zogenaamde hint geen hint was. Denk dat de cults het op me voorzien hebben en de rest is te verdeeld/meegaand om het tegen te kunnen houden.

Whami krijgt stemmen omdat hij irritant en verwarrend is, niet omdat mensen mij willen redden. Als whami weg is en er geen andere ontwikkelingen komen stemt Daniel volgende ronde waarschijnlijk ook gewoon op mij.

Maar goed, ik mag kennelijk toch niet dood. Dus het geeft niet. :cool:

Alleypussy, wil zn rol weten want nu zit het vast.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 18:11 ----------

Er is eerder een treintje om me er uit te stemmen. Terwijl die stemmen nog net zo goed nergens op gebaseerd zijn als gisteren, minder nog zelfs want het verhaaltje heeft duidelijk gemaakt dat die zogenaamde hint geen hint was. Denk dat de cults het op me voorzien hebben en de rest is te verdeeld/meegaand om het tegen te kunnen houden.

Whami krijgt stemmen omdat hij irritant en verwarrend is, niet omdat mensen mij willen redden. Als whami weg is en er geen andere ontwikkelingen komen stemt Daniel volgende ronde waarschijnlijk ook gewoon op mij.

Maar goed, ik mag kennelijk toch niet dood. Dus het geeft niet. :cool:
Ik wil nu vooral je rol weten, want vervelend dat je gered wordt zonder je rol bekend wordt. Als je burger bent zou het niet zo erg geweest zijn dat je rol uit kwam. Dan moest je enkel bang zijn voor de wolf die je zou kunnen opeten. (je moet me bolden om op me te stemmen, don't forget!)

Laatst bewerkt:
iemand een tussenstand met stemmen?

Eindelijk thuis!! Nu even lezen.

Hebben jullie geen werk/school?

niet veel tijd om tips te zoeken en heb die cijfers na 15minuten ook maar opgegeven. straks alles nog eens goed doorlezen en stemmen.

vraag mij wel af waarom alley cat niet dood is?

Oja een trein naar mij is duidelijk cult of slechte burgers. Mijn rol is al zeer duidelijk gehint in dit spel in een verhaal. 1+1=2

Dit echt zo'n uitspraak van een cult! Waarom concentreer jij je niet op de code? Volgens mij ben jij goed in het oplossen van dit soort hints!

Dit echt zo'n uitspraak van een cult! Waarom concentreer jij je niet op de code? Volgens mij ben jij goed in het oplossen van dit soort hints!

Kep een optie gegeven die uitkwam op 1 persoon aka z1000. Die is echter puur toeval ofzo of 1 vd mogelijkheden, dat klopt, maar leidt in tegenstelling tot andere opties tot 1 persoon. Daarom dat mijn stem nog op z1000 staat.

En het is best duidelijk, alleen zag ik verschillende mensen t niet koppelen ;)

Kep een optie gegeven die uitkwam op 1 persoon aka z1000. Die is echter puur toeval ofzo of 1 vd mogelijkheden, dat klopt, maar leidt in tegenstelling tot andere opties tot 1 persoon. Daarom dat mijn stem nog op z1000 staat.

En het is best duidelijk, alleen zag ik verschillende mensen t niet koppelen ;)

welke optie?

Paar paginas terug. In de teksr staat dat een bepaalde code leidt naar een cultist. Ik tel de cijfers op die precies op 50 uitkomen en neem die post. Kep t geprobeer met postcount, aanmelding, tijd van.posten, lengte gewicht etc, maar als het in zoon hoek zou moeten zitten, dan is optellen de beste optie, want daar komt maar 1 persoon uit.

Hoe plausibel t is zou ik niet weten, maar ik vond z1000 al verdacht dus vandaar.

Paar paginas terug. In de teksr staat dat een bepaalde code leidt naar een cultist. Ik tel de cijfers op die precies op 50 uitkomen en neem die post. Kep t geprobeer met postcount, aanmelding, tijd van.posten, lengte gewicht etc, maar als het in zoon hoek zou moeten zitten, dan is optellen de beste optie, want daar komt maar 1 persoon uit.

Hoe plausibel t is zou ik niet weten, maar ik vond z1000 al verdacht dus vandaar.

Als ik het laatste cijfer - doe, kom ik op een post van jou!

De code is niet stats ofzo van iemand met elkaar vermenigvuldigt.
Ik d8 dat het leide naar thread: 458287 post nr 376 maar die bestaat niet. Dan heb ik achterstevoren enzo geprobeerd, kwam ik soms in thread terecht...maar die hadden <100 posts.
Door logica te volgen zonder een eventuele geheime code te kraken kom ik op 2 namen die enigszins gelijke logica vertonen als je de letters omzet naar cijfers: Joey en Kimi. Maar omdat de code dus niet gekraakt is kan het evengoed geen van beide zijn... Grootste samenhang met Joey.

Laatst bewerkt:
De beste speler is natuurlijk diegene die een hint naar zijn voordeel omdraait en hem vervolgens het beste kan "verkopen" aan een andere.

Bij alles wat er gezegd wordt "culttrein" roepen, is natuurlijk ook een optie. :rolleyes:

verder over de code, in het verhaal staat...
Lieve God...stay safe -> engels. Waarom staat de tekst voor de code ook in het Engels?
Dan d8 ik God -> bijbel -> code verwijst naar iets in bijbel. Dat leek niet te kloppen maar ik ken niets van de bijbel...

Harry Snotter pic? Weet je nog? Moet ook tip geweest zijn, mogelijk beide tip die slaat op zelfde persoon. Harry Flodder is ook in het Engels. Mss verband zoeken tussen Harry Fokker en de code? (ver gezocht?)

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 18:58 ----------

Mss kan wat ik zei iemand helpen de code te ontcijferen...tot dan Joey
Ik zal wel dood gaan vandaag, weerhoud me er niet van om als een van de enigen een cult te proberen doden :roflol:

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 18:59 ----------

Hey Suus, jammer dat je niet meer kan komen slapen
Wel goed dat ik gisteren niet bij je mocht komen slapen :eek:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven