Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Alleycat kan in mijn ogen enkel goed zijn, anders slaat die redding nergens op. Andere mogelijk is dat hij de wolf is maar dan zou wat er gebeurt is gisteren al helemaal nergens op slaan.

Waarom stem je dan op hem. ? srs CULTTTTTTTTTTTTT mother****ing CULTTTTTTTTTTTTT ben je

mensen die naar aley cat switche op het laatste moment.
Aley cat is niet voor niets weer tot leven gewekt. Hij is good.

Ik vraag mij echt af wat de verhouding cults/burgers is. Zo te zien 10 op 5 ofzo

Ja en jij hoort bij die 10 zeker...

Wat een k*t motivatie om te stemmen met de reden ik wil zijn rol weten...
Zo k*t is dat niet, door zn rol niet te weten komen zit het helemaal vast vandaag.

...en zelfs niemand kijkt meer naar de tips, laat staan dat ze zoeken op wie het zou kunnen slaan.
Hoeveel spelers hebben hen theorieën rond de tips gepost en er achter gezocht? 3-4?

Ze hebben het verstand niet om ze door te hebben dus stemmen ze maar op wat het het makkelijkst is om op te stemmen en dan onder het mom van domme reden omdat ze niet willen toegeven dat ze het helemaal niet weten.

Zo k*t is dat niet, door zn rol niet te weten komen zit het helemaal vast vandaag.

...en zelfs niemand kijkt meer naar de tips, laat staan dat ze zoeken op wie het zou kunnen slaan.
Hoeveel spelers hebben hen theorieën rond de tips gepost en er achter gezocht? 3-4?

Ze hebben het verstand niet om ze door te hebben dus stemmen ze maar op wat het het makkelijkst is om op te stemmen en dan onder het mom van domme reden omdat ze niet willen toegeven dat ze het helemaal niet weten.

Code is voor mij ook duidelijk, eveneens dat plaatje. Zit gewoon meer achter Alleycat...

Waarom stem je dan op hem. ? srs CULTTTTTTTTTTTTT mother****ing CULTTTTTTTTTTTTT ben je
Ik denk eerlijk gezegd dat niemand denkt dat ik cult ben. Het enige excuus dat ze kunnen vinden is "irritant" en enkelen die denken dat ik leugenaar zou kunnen zijn. Nu gaan zeker meer dit excuus gebruiken :roflol:

Ik irriburger nu dood en morgen Alleybuger dood of nu Alleyburger dood en morgen irriburger dood.
Verschil 0, buiten dat ik ze dan nog een dag kan zeggen hoe dom ze wel niet zijn om burger te doden en er dan weer een te doden :roflol:

ach boeiend. Niemand wilt meegaan met z1000 of joey. Zou me niets verbazen als zowel whami als alley goed is. Met alley komen we mss nog het een en ander te weten.

Alleycat kan in mijn ogen enkel goed zijn, anders slaat die redding nergens op. Andere mogelijk is dat hij de wolf is maar dan zou wat er gebeurt is gisteren al helemaal nergens op slaan.

Wie zegt er dat diegene die hem opnieuw laat leven zeker weet dat hij goed is?

Je maakt van jezelf gewoon een groot doelwit waar iedereen wil op stemmen. Kan je het iemand kwalijk nemen?

Kijk naar het verhaal er rond? En zie ook wat Remi zelf zei.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 21:50 ----------

Ik heb zelf niet rond plaatje na gedacht ik kijk nooit Harry Snotter dus kan ik niets mee.

Hmm okee, nouja omdat ik jouw rol niet vertrouw deel ik het ook nog niet :D

Je maakt van jezelf gewoon een groot doelwit waar iedereen wil op stemmen. Kan je het iemand kwalijk nemen?
Heb ik mss opzettelijk gedaan? Oorspronkelijk (dag 1, zaterdag - zondag wou ik er vanaf stappen omdat ik twijfels krijg) was dat zelfs mn strategie. En weet zelf ook al lang dat ik dit niet lang ga overleven dus ik probeer als een van de weinige naar de echte evils te zoeken nog snel.

Heb ik mss opzettelijk gedaan? Oorspronkelijk (dag 1, zaterdag - zondag wou ik er vanaf stappen omdat ik twijfels krijg) was dat zelfs mn strategie. En weet zelf ook al lang dat ik dit niet lang ga overleven dus ik probeer als een van de weinige naar de echte evils te zoeken nog snel.

leg mij eens kort en gebaseerd op de rede uit waarom je in dit spel er zo snel mogelijk uit zou willen vliegen

Whami

Eigen executie proberen uit te stellen. En hij is erg verwarrend en druk. Denk eigenlijk niet dat hij slecht is.

bedoel dus deze:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-13-new-beginning-339050/index36.html#post7732074

Wou na dood te gaan weer tot leven gewekt worden en underground verder spelen. Maar blijkbaar doet Remi het anders dan verwacht en zou ik nu in de schoenen van Alley gestaan hebben :P. Dus gefaald :P.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 21:58 ----------

Whami

Eigen executie proberen uit te stellen. En hij is erg verwarrend en druk. Denk eigenlijk niet dat hij slecht is.
:D
Hoop voor jou dat je er morgen niet uitvliegt als je ook werkelijk burger bent.

Terug
Naar boven