XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

z1000, als je zo onschuldig bent. Waarom stem je nu nog op whami, denk je dat hij evil is?

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 21:02 ----------

Vanaf nu maakt iedereen die nog naar z1000 gaat zichzelf dus enorm verdacht. Best handig.

Hmmz, dat is niet mijn bedoeling. z1000 staat al sinds lang op mijn shitlist.

Iemand als whami kan je beter kwijt als rijk zijn. Voegt geen reet toe, ook al zou hij goed zijn.

z1000, als je zo onschuldig bent. Waarom stem je nu nog op whami, denk je dat hij evil is?

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 21:02 ----------

Hmmz, dat is niet mijn bedoeling. z1000 staat al sinds lang op mijn shitlist.

Heb ik toch duidelijk gemaakt bij mijn vote.
Weer een gezamelijke aanval van de cults op mij. Steeds de zelfde.

Zoals ik het een beetje begrijp is de voornaamste reden om op whami te stemmen dat hij irritant is.

En AlleyCat om te zien wat zijn rol is, met het idee dat of het spel gered is door Remi of dat de necrofiel noob en dom is.

Zoiets?
Het doel is vandaag er burger uit te stemmen en dan morgen weer 1 :roflol:

ik ga ook weer voor whami redene zijn al voldoende door andere genoemd. mijn standpunt van gisteren blijf ik overigens ook nog bij voor wat whami betreft
Looool hoe flauw, "reden door andere genoemd" :roflol: ja hoor. Reden is dat ik irritant ben en moest dit je reden zijn zou je zeggen "...omdat hij irritant is".
Goede kans dat die code ook naar joey wijst.

Dus iedereen: in mijn testament staat: als ik doodga en ik blijk goed, dood joey morgen.

Dus iedereen: in mijn testament staat: als ik doodga en ik blijk goed, dood joey morgen.

als whami morgen meisje o.i.d. is vind ik ook dat we joey eruit moeten stemmen. als whami iets anders is spelen we het spelletje verder alsof hij niet bestaan heeft

prolbem whaim? :D

Iemand als whami kan je beter kwijt als rijk zijn. Voegt geen reet toe, ook al zou hij goed zijn.
Heb al meer toegevoegd dan jij :roflol:
U jelly :trollface:
Je zou beter naar jezelf kijken, wat voegden de mensen toe die op iemand stemmen "omdat hij irritant is" :roflol: Je kunt evengoed zeggen: "ik ben te dom om de tips te onderzoeken en te snappen dus stem ik op iemand die er wel wat probeert uit te halen en heel populair is".
Veel domme spelers :roflol: wordt makkelijk spelletje voor evil side. Denk dat er ondertussen al zeker 10 hints naar mn rol staan waarvan 2 van Remi zelf.
Daarom dat ik zelf stemmen op mij lanceerde vandaag, want het leek eerst niet op gang te komen. Dit is de ultieme troll actie: mensen confronteren met hoe dom ze zelf zijn.

als whami morgen meisje o.i.d. is vind ik ook dat we joey eruit moeten stemmen. als whami iets anders is spelen we het spelletje verder alsof hij niet bestaan heeft

Zie ik er zo verwijfd uit? :roflol:

Maar ja, zo gaat het tegenwoordig, als je iets zegt goed of dom, je krijgt sowieso de oppositie op je dak :roflol:

Net thuis na een lange dag. Eerst maar eens 12 pagina's doorlezen :o

Zullen sowieso een stuk of 4 inactieve spelers uit vliegen na deze ronde verwacht ik zo.

En doen alsof dat ik nooit bestaan heb is hoe idioot als het maar zijn kan. Denk dat je uit de laatste 3 dagen het meest kunt leren uit het stemgedrag tov mij. Zeker de manier waarop...stemmen veranderen en andere opvallend rare manieren van stemmen veranderen, afzijdig houden, ... . Zoals die laatste rare verandering die ik aanhaalde. Als er dan later nog tips en nieuwe info bijkomen is het hééééél handig om dingen uit te leren.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 21:24 ----------

In PM afspreken daarvoor hé ;););) Niet iedereen moet dat weten

Whami probeert alleen maar de aandacht af te leiden van andere mensen die je er beter uit kan stemmen... Neem nou AlleyCat, sinds bekend is dat hij weer tot leven is gewekt probeert heel die culttrein de aandacht van hem af te leiden door of irritant te doen, foutieve hints te geven of rare argumenten te verzinnen om andere mensen verdacht te maken.

En doen alsof dat ik nooit bestaan heb is hoe idioot als het maar zijn kan. Denk dat je uit de laatste 3 dagen het meest kunt leren uit het stemgedrag tov mij. Zeker de manier waarop...stemmen veranderen en andere opvallend rare manieren van stemmen veranderen. Zoals die laatste rare verandering die ik aanhaalde. Als er dan later nog tips en nieuwe info bijkomen is het hééééél handig om dingen uit te leren.

tl;dr

Terug
Naar boven