AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Whami probeert alleen maar de aandacht af te leiden van andere mensen die je er beter uit kan stemmen... Neem nou AlleyCat, sinds bekend is dat hij weer tot leven is gewekt probeert heel die culttrein de aandacht van hem af te leiden door of irritant te doen, foutieve hints te geven of rare argumenten te verzinnen om andere mensen verdacht te maken.

Alley gaat toch niet meer gehangen worden.

Haha wat als de wolf Suus heeft gedood omdat ik zei dat ik de wolf ben ga haar ging slapen?
Ik ben de wolf en ga vannacht bij Joey slapen ;););) :roflol: *test test*

Weinig intressants toegevoegd zie ik in al die tijd.
Wel grappig dat het weer tussen Whami en Alleycat gaat.

WTF Alleycat survived :rolleyes: Gaat nergens over

Hij heeft nog niet bepaald aannemelijk gemaakt waarom ie zou moeten blijven leven IMO

Alley Cat

Alley Cat

Ik vind het toch wel zonde als whami eruit gaat. Zorgt toch voor wat beweging. Je moet gewoon door zijn debiele gezwam heen kijken. Ik stem Iloydatoni

cult trein is weer bezig

Whami probeert alleen maar de aandacht af te leiden van andere mensen die je er beter uit kan stemmen... Neem nou AlleyCat, sinds bekend is dat hij weer tot leven is gewekt probeert heel die culttrein de aandacht van hem af te leiden door of irritant te doen, foutieve hints te geven of rare argumenten te verzinnen om andere mensen verdacht te maken.
Ik haalde de aandacht bij de eerste stemming al weg van hem :roflol: Als Alley burger is doden jullie hem morgen, als hij geen burger is laten jullie hem morgen leven. Alley voelde slecht aan, ook al liet ik mn stem op hem staan. heb dit ook al vaak gezegd + dan dat Remi zelf zegt dat men tips zocht die er niet waren... Grow a brain :rolleyes: (net als de meeste spelers hier, dus geen zorgen).

En nog niemand heeft door wat mijn rol terwijl er in het hele spel daar het meeste tips al zijn :rolleyes: moest men mn rol eeeeindelijk door hebben en me er dan uit stemden zou ik er meer respect voor hebben maar nu heb ik echt iets van: zijn ze werkelijk zo idioot dat ze mn rol nog niet hebben???

Mij er uit stemmen is dom, maar mn rol niet door hebben...kan je evengoed aap achter pc zetten en die gaat het zeker niet slechter doen:roflol:

Alley Cat

Omdat ik benieuwd ben wat het is.

Weinig intressants toegevoegd zie ik in al die tijd.
Wel grappig dat het weer tussen Whami en Alleycat gaat.
2 burgers hoogst waarschijnlijk. De cults lachen zich kapot. Als ze slim zijn, wat in dit spel betekend een gemiddeld IQ hebben dan stemt de helft van ze op mij en de andere helft op Alley.

Kijk naar het core stemgedrag, rare wissels enzo en rare verklaringen waarom. Denk na wat jij zou zeggen in zn plaats. Leerrijk! Zeker als daar later nieuwe tips bij komen.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 21:37 ----------

ik stem op een burger(/goede rol): Alleycat

Wie weet gaat hij dan dood ipv ik. Dan kan ik morgen nog een dag extra zeggen hoe dom iedereen wel niet is :roflol: (eer ze dan weer goede doden :roflol:)

Laatst bewerkt:
Ik haalde de aandacht bij de eerste stemming al weg van hem :roflol: Als Alley burger is doden jullie hem morgen, als hij geen burger is laten jullie hem morgen leven. Alley voelde slecht aan, ook al liet ik mn stem op hem staan. heb dit ook al vaak gezegd + dan dat Remi zelf zegt dat men tips zocht die er niet waren... Grow a brain :rolleyes: (net als de meeste spelers hier, dus geen zorgen).

En nog niemand heeft door wat mijn rol terwijl er in het hele spel daar het meeste tips al zijn :rolleyes: moest men mn rol eeeeindelijk door hebben en me er dan uit stemden zou ik er meer respect voor hebben maar nu heb ik echt iets van: zijn ze werkelijk zo idioot dat ze mn rol nog niet hebben???

Mij er uit stemmen is dom, maar mn rol niet door hebben...kan je evengoed aap achter pc zetten en die gaat het zeker niet slechter doen:roflol:

Zei je wat?

:trollface:

whami

Wat een k*t motivatie om te stemmen met de reden ik wil zijn rol weten...

Alleycat kan in mijn ogen enkel goed zijn, anders slaat die redding nergens op. Andere mogelijk is dat hij de wolf is maar dan zou wat er gebeurt is gisteren al helemaal nergens op slaan.

Terug
Naar boven