- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Inderdaad.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Minder saai dan de burgers

Whami
Eigen executie proberen uit te stellen. En hij is erg verwarrend en druk. Denk eigenlijk niet dat hij slecht is.

Dat hoop ik ook. En je weet maar nooit. Wellicht komt er een een hint, of misschien vergeten mensen me gewoon als ik heel stilletjes weg kruip in een hoekje.
Hoop voor jou dat je er morgen niet uitvliegt als je ook werkelijk burger bent.
Leg ik toch uit, hij is de enige die misschien meer stemmen haalt dan ik.Flippie22 zei:
Bibi ik dood en doden kunnen niet praten
Have fun met burgers doden en verliezen. Dat laatste natuurlijk niet voor de evils.

Als ik dood ben, zag meer stemmen naar mij vliegen opt einde dus zal wel dood zijn. Zet dan bij mn dood als laatste woorden dat ze idioten zijn héStemming gesloten.. Stemmen worden geteld en een verhaal kan verwacht worden over een half uurtje
.Als ik dood ben, zag meer stemmen naar mij vliegen opt einde dus zal wel dood zijn. Zet dan bij mn dood als laatste woorden dat ze idioten zijn hé.
Als iemand al juiste stemmen telling kan neerpoten dan zeg ik mn rol en de hoop aan aanwijzingen er naar als blijkt dat ik dodo ben.Voor het verhaal er is mag je wel je theorieën hier neer gooien hoor. Zo lang het een helder verhaal is dan kunnen we er misschien nog wat mee.
Als iemand al juiste stemmen telling kan neerpoten dan zeg ik mn rol en de hoop aan aanwijzingen er naar als blijkt dat ik dodo ben.
Volgens mij staat het gelijk 9-9 kwa stemmen.
Heb ik dat goed?
still alive
Als iemand al juiste stemmen telling kan neerpoten dan zeg ik mn rol en de hoop aan aanwijzingen er naar als blijkt dat ik dodo ben.

still alive
![]()
tenzij de leugenaar Alley poepte maar er Whami op zn kak staat.
Als ik overleef kan ik niet de leugenaar zijn.

Awel als ik dood zou gaan mag ik extra op de tips er naar wijzen omdat zoals je zegt die ff later toch verschijnen.Rol vertelllen is een no no, bovendien, die weten we toch over een half uurtje![]()