XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Ik stem al vanaf dag 1 op Whami, dus vraag me af bij welke kudde ik hoor?

Whami was een rol die uit het spel moest.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 22:26 ----------

Hoelang mag je eigenlijk nog qouten / praten na executie?

"5. Mensen die dood zijn gegaan in het spel mogen NIET meer posten in dit topic, of op een of andere manier (PM/karma) contact hebben met de levende spelers over het spel. Dood is dood, en het is erg hinderlijk als een dode speler toch leuk denkt te zijn en mee te stemmen. Dit is NOT DONE."

Dus als die officieel dood is niet meer.

"5. Mensen die dood zijn gegaan in het spel mogen NIET meer posten in dit topic, of op een of andere manier (PM/karma) contact hebben met de levende spelers over het spel. Dood is dood, en het is erg hinderlijk als een dode speler toch leuk denkt te zijn en mee te stemmen. Dit is NOT DONE."

Dus als die officieel dood is niet meer.

Duidelijk idd. (had ik zelf ook wel kunnen bedenken :D)

ben benieuwd naar het verhaal

Ik ga nog 1 laatste post doen straks en dat is met alle tips naar mn rol die niemand door had... gaat ff duren want zijn er veel + moet vanaf p20 ze terug gaan zoeken.
Die tips quoten beinvloed het verdere verloop toch niet.

Ik ga nog 1 laatste post doen straks en dat is met alle tips naar mn rol die niemand door had... gaat ff duren want zijn er veel + moet vanaf p20 ze terug gaan zoeken.

Als jij dood bent, ik dacht dat je de sl*t was maarja.

Gaat er denk ongeveer zo uit zien.

:rolleyes:

Vraag me af of die hele kudde inactievelingen er ook uit geschreven gaat worden.

Vraag me af of die hele kudde inactievelingen er ook uit geschreven gaat worden.

+1 Hier zat ik ook aan te denken. Dadelijk zit er een 'belangrijke' rol tussen, wordt die weinig -niet- gebruikt.
maar remi zal hier vast wel wat mee doen

Zou mogelijk zijn, anders wel jammer

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.132
Bijgekomen van de verschrikkelijke nacht waarbij SUUS141 om het leven kwam weten de burgers dat zij actie moeten ondernemen.

Met vele vragen die rijzen over de dood en wederopstanding van Alley Cat besluiten de dorpsbewoners zich te richten op een code……

Wat zullen findwe doen met de code ? We kunnen aftrekken, optellen, delen, vermenigvuldigen, in groepjes verdelen en daarna optellen, aftrekken, delen of vermenigvuldigen.. Of zelfs beide? We kunnen er data van maken, de cijfers kunnen staan voor een letter…” Wat een reeks cijfers allemaal wel niet met je kan doen..” vraagt fitness beginer zich af.
Maar net zo snel als dat ze de dood van Suus141 zijn vergeten, gaan de dorpsbewoners weer op iets anders over. De code laten ze voor wat het is en al gauw hoor je :”Stem op Alley Cat, iemand die opstaat uit de dood kan niet goed zijn” …. “Hou je fking bek, stem op Whami die is gestoord…” the right way
Het kamp wordt al snel verdeelt in twee helften, waarbij het er niet rustig aan toe gaat… Ieder verwijten ze elk ander dat zij degene zijn die niet nadenken… En minstens 1 van hen heeft gelijk, want met 9 tegen 8 stemmen delft Whami het onderspit.and you will find a cultist
“ Ik ben Sherlock Holmes potverdomme” roept whami terwijl hij begeleidt wordt naar de galg…
Van de o zo stoere Whami is inmiddels vrij weinig over. Het arrogante gezichtje is vervangen door een ongelukkige uitdrukking en whami barst in huilen uit…

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor zijn dood houdt hij nog een toespraak :

“Toegegeven, ik lijdt een beetje aan grootheidswaanzin en heb soms geen flauw idee waar ik over praat… Ik heb de neiging om iedereen uit te maken voor cultist en waarna er 1 inderdaad cultist blijk te zijn dan zeg ik dat ik gelijk had en hoor je mij niet over al die keren dat ik het fout had.. Maar DIT KEER heb ik echt het beste voor met dit dorpje,

eerlijk waar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whami kijkt over de woedende menigte heen en krijgt de strop aangereikt…
Het is bedroevend eigenlijk, want Whami zal sterven met de gedachten dat het dorpje uiteindelijk ten onder zal gaan.

Whami is dood hij was "goede" burgemeester.

Dutchlifter is dood hij was burger (uitgeschreven)

Het is nacht tot 09.00 ik verwacht een pm van de wolf en eventueel de jager, meisje, heks en sl*t

Ook hebben de volgende mensen nog geen 1 keer gestemd:

Buffalo Billy, Wieger 24 & FeanFan 23 .. Mochten ze morgen weer inactief zijn en niet stemmen, dan worden ook zij uitgeschreven

:roflol: Whami was burgemeester, damn...dit belooft niet veel goeds.

nice verhaal verder, prima geschreven bro, repped.

Jezus gedraag je dan ook als een burgermeester.

Gaat niet lekker zo.. cults doen het goed. Lekker burgers tegen elkaar uitspelen.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 22:53 ----------

Jezus gedraag je dan ook als een burgermeester.

Jij bent gewoon een cult man.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 22:55 ----------

Whami heeft dus 1 keer een cult aangewezen. Wie heeft hij geprobeerd te laten hangen?

Was dat Z1000 niet?

Cool story Remi!

Waarom is nu dutchlifter uitgeschreven en de andere 3 morgen pas?

Rob g
Z1000
Biobeast.

Dit zijn er denk ik 3 van de 5

"find the right way and you will find a cultist"

Iemand enig idee naar wie of wat deze hit leid?

Terug
Naar boven