MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

Durf te zweren dat Alley Cat er wederom uit gestemd was.

En hints lijken obvious ja als je het eenmaal weet. Maar goed, ik had niet op whami gestemd ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Als je burgemeester was, en een dubbele stem had. Dan lijkt mij dat de telling verkeerd is gegaan. En de burgemeester heeft ook beslissende stem staat bij de rollen. Just saying...

Nope, burgemeester zn stem telt alleen voor 2 bij een gelijk in aantal stemmen;)

Als je burgemeester was, en een dubbele stem had. Dan lijkt mij dat de telling verkeerd is gegaan. En de burgemeester heeft ook beslissende stem staat bij de rollen. Just saying...

Verder zie ik niet echt in waarom je denkt dat je hints over jezelf moet gaan verwerken in je posts. Je kan toch gewoon strategisch gebruik maken van je dubbele stem en verder normaal doen. Dat lijkt mij de kracht van de burgemeester.

+1

maar in het verhaal staat ook duidelijk dat whami te veel grootspraak heeft. Beetje jammer dit tho, maargoed.

volgens mij telt de dubbele stemming niet, als deze over de burgemeester gaat.

ben ik weer vergeten te stemmen enz, t*ring.. beloof dat het morgen beter gaat. denk er steeds niet aan.

Wanneer komt het nieuwe verhaal remi? (Ben niet ongeduldig hehe, just a question)

Vervolgens weer nacht tot 22:00u

zat fout wat betreft whami.. spijt me whaam dacht echt dat je de boel op lag te stoken.

goed verhaal weer unknown, benieuwd naar de volgende!

zat fout wat betreft whami.. spijt me whaam dacht echt dat je de boel op lag te stoken.

goed verhaal weer unknown, benieuwd naar de volgende!

Je moet spijt hebben voor de rest van de goede bewoners.

Als ik vannacht voer was voor de wolf. Stem dan Daniel20! Duidelijk een cult.
Mocht er vandaag weer een burger uitgaan en vanavond weer een gehangen zijn we verloren.

Find the right way slaat waarschijnlijk op het oplossen van de code, aangezien er ook verwezen wordt naar manieren waarop en dat er daarna niet meer over gesproken wordt. Ik stel nog steeds mijn oplossing voor

Find the right way slaat waarschijnlijk op het oplossen van de code, aangezien er ook verwezen wordt naar manieren waarop en dat er daarna niet meer over gesproken wordt. Ik stel nog steeds mijn oplossing voor

Dan had hij het anders gezegd, we hebben gewoon de ware manier niet gevonden.

Gaat lekker zeg, weer 2 good guys weg ???
De wolf heeft ook vrij spel nog vannacht.
Ben benieuwd, even afwachten nog.

Meest debiele burgemeester ooit. Zogenaamde hints van hem slaan ook nergens op.

Meest debiele burgemeester ooit. Zogenaamde hints van hem slaan ook nergens op.

Vind een paar toch best duidelijk hoor.
Maar durf te wedden dat niemand ook maar heeft gezocht naar zijn hints gezien iedereen hem voor een troll aanzag.
En zoeken naar hints die er niet zijn heeft niemand zin in.

Ik zag vannacht de culttrein voorbij rijden. Gelukkig kon ik nog net op tijd een foto maken

G7i3jLj.png

Ik dacht ook nog een kat in een steegje te zien die aan het huilen was al starend naar de opkomende volle maan, maar misschien beeldde ik me dat wel in.

Ik zag vannacht de culttrein voorbij rijden. Gelukkig kon ik nog net op tijd een foto maken

Ik dacht ook nog een kat in een steegje te zien die aan het huilen was al starend naar de opkomende volle maan, maar misschien beeldde ik me dat wel in.

Haha ;)

En inderdaad die kat heb ik ook gezien ja, alleen onvoldoende mensen geloven het.

G7i3jLj.png

Ik dacht ook z1000 en daniel20 en mogelijk Joey.

Terug
Naar boven