- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je burgemeester was, en een dubbele stem had. Dan lijkt mij dat de telling verkeerd is gegaan. En de burgemeester heeft ook beslissende stem staat bij de rollen. Just saying...

Als je burgemeester was, en een dubbele stem had. Dan lijkt mij dat de telling verkeerd is gegaan. En de burgemeester heeft ook beslissende stem staat bij de rollen. Just saying...
Verder zie ik niet echt in waarom je denkt dat je hints over jezelf moet gaan verwerken in je posts. Je kan toch gewoon strategisch gebruik maken van je dubbele stem en verder normaal doen. Dat lijkt mij de kracht van de burgemeester.
Nope, burgemeester zn stem telt alleen voor 2 bij een gelijk in aantal stemmen![]()
ben ik weer vergeten te stemmen enz, t*ring.. beloof dat het morgen beter gaat. denk er steeds niet aan.
Wanneer komt het nieuwe verhaal remi? (Ben niet ongeduldig hehe, just a question)
Vervolgens weer nacht tot 22:00u
Vergeet je stem niet te bolden, want dat vergat je gister ook
toen zat ik op men telefoon, is irritant haha volgende keer als ik toevallig op men telefoon zit doe ik wel
< NAAM > goed?
zat fout wat betreft whami.. spijt me whaam dacht echt dat je de boel op lag te stoken.
goed verhaal weer unknown, benieuwd naar de volgende!
Find the right way slaat waarschijnlijk op het oplossen van de code, aangezien er ook verwezen wordt naar manieren waarop en dat er daarna niet meer over gesproken wordt. Ik stel nog steeds mijn oplossing voor
Meest debiele burgemeester ooit. Zogenaamde hints van hem slaan ook nergens op.
Ik zag vannacht de culttrein voorbij rijden. Gelukkig kon ik nog net op tijd een foto maken
Ik dacht ook nog een kat in een steegje te zien die aan het huilen was al starend naar de opkomende volle maan, maar misschien beeldde ik me dat wel in.

Ik zag vannacht de culttrein voorbij rijden. Gelukkig kon ik nog net op tijd een foto maken
![]()
Ik dacht ook nog een kat in een steegje te zien die aan het huilen was al starend naar de opkomende volle maan, maar misschien beeldde ik me dat wel in.