XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Ik zal je missen whami. We waren toch een beetje lotgenoten.

Goed gespeeld burgemeester...

ik dacht dat rob de burgemeester was door die dubbele 'leiden' in verhaal 1. zeker toen nog iemand dat dacht was ik er van overtuigd :p die cult hints zijn altijd in het engels, hier breek ik morgen mijn hoofd verder over

:roflol: Waarom, again? ik qoute iedereen, om vervolgens rollen te voorspelen :D

Waarom? Omdat als je van de "goede" kant bent en je denkt door te hebben dat iemand een burger is, je dit niet hoort te zeggen, oftewel je wil je mede-cults laten weten dat er iemand een burger is...

Of niet dan?

Waarom? Omdat als je van de "goede" kant bent en je denkt door te hebben dat iemand een burger is, je dit niet hoort te zeggen, oftewel je wil je mede-cults laten weten dat er iemand een burger is...

Of niet dan?

Dat zou ik kunnen doen inderdaad, maar wie zegt dat ik automatisch gelijk heb? Ik qoute de burgers, cultisten, heks/jager/wolf/leugenaar waarschijnlijk dagelijks.

Ik ben benieuwd naar het volgende verhaal.

Dat zou ik kunnen doen inderdaad, maar wie zegt dat ik automatisch gelijk heb? Ik qoute de burgers, cultisten, heks/jager/wolf/leugenaar waarschijnlijk dagelijks.

Ik ben benieuwd naar het volgende verhaal.

Dat is waar, maar het proberen wekt al vermoedens...

De sl*t en het wijffie staan er niet bij, ben jij die toevallig? ;)

Doe ik ineens precies hetzelfde:D

Mooi gepeeld toch van whami. Echt een kansmaker voor die doos repen.

:roflol:

Voila zoals beloofd, dit is lijstje van hoe dom jullie zijn:
Alles samen...kon niet meer obvious zijn...
Volgende stap was letterlijk zeggen dat ik burgemeester was en er uit vliegen voor rol te verraden.

Ik denk dat ik dit spel sowieso niet lang ga overleven :roflol:
:roflol:

Tip1: (deed ik bij iedere dode)
Ik draag deze op aan Sjors, minuut stilte graag:
#2 Unknown bij mn rol & counter rol van wolf is burgemeester
Er zijn hier zo veel idioten, dat het geen zin heeft tips te geven over je rol. In het vorige spel had niemand mn tips over mn rol door :roflol:
Daarom hou ik deze maal dan ook mijn rol onbekend. Ik ga geen tips geven dat ik de wolf ben.
#3 counter rol van wolf is burgemeester, ! bij mn naam, groen is goed.
Ok zal deze posten, maar ik denk dat het te obvious zou zijn dus dat het mss toch niet klopt en enkel om af leiden is.
1.Orgineel
2.Woopy
3.Quibus
4.Z1000
5.IMBAatwork
6.Illoydatoni
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner
9.Buffalo Billy
10.Suus141
11.Biobeast
12.JoeyC
13.Rob P
14.Kimi2
!5 Whami. Wolf
16.Wieger24
17 Markrot
18.Supersized
19Dutchlifter.
20Daniel20
21FeanFan23
22.Rob G
23Flippie22
24 Alley Cat
25.Kane
26.Jimbooo
27 SubGenius
28.Daster
Geen tip maar hier zaai ik twijfel rond de theorie dat man die tot leven kan wekken de burgemeester is
Klinkt goed, maar dan is die burgemeester toch te machtig? Zou hij zowel dubbele stem hebben én mensen terug levend kunnen maken. Iedereen zegt wel "mijn dorp" over het dorp waar hij uit komt. Maar het blijft opvallend :scratch:. Wie is die burgemeester dan? Normaal moeten we toch kiezen wie burgemeester is? Dus dat kan dan nu iedereen zijn???

"Met een nieuwe inwoner die de menigte aanvult zullen zij alles op alles zetten om de wolf te doden"
Is de burgemeester dan die nieuwe inwoner? Want die nieuwe inwoner is toch die man die zegt "mijn dorp blablabla"? En die nieuwe inwoner staat dan niet op de spelerslijst of wel???
#4 obvious:
Is de burgemeester corrupt of aan de goede kant?
Goede kans op beide aangezien we niet eens weten wie het is :P
Semi tip :roflol:

Jouw lijstje klopt niet.

Waarom is Whami eigenlijk met een uitroepteken geschreven in de lijst, ipv een 1? Foutje van Remi?
Of een hint:eyebrow: dat ik de wolf ben natuurlijk hé ;););)
...Whami is er daar één van...Hij roept de menigte bijeen en vertelt wat hij ziet
#7 "citizen", eigenlijk burgemeester maar wijst er op dat ik goed ben
The numbers : 06-03-2013 will lead you to a citizen
#8 Zeg het zelf nog eens. "gewist" na 10 minuten maar quote laten staan.
6+3+2+1+3=15
Rara wie is speler 15. Wolf eet me nu maar op:rolleyes:.
#9 Zie tip 1. nee ik gedraag me niet als burgemeester hoor.
Ik wil oproepen tot een zoektocht naar Alley zijn lijk...maar niet deze n8, het is niet verstandig in het donker te gaan zoeken.
nee niet zijn lijk maar hij zelf, want hij leeft nog idioten!
#10 Zie tip 1
#11 Dorp naam geven, ook taak burgemeester lijkt me
Wil 1 minuut stilte vragen voor Suus. En een minuut stilte voor onze mannelijkheid. Nu er geen vrouwen meer zijn in ons dorp zullen we elkaars konten moeten bonken. Daarom stel ik de dorpsnaam voor: alqdyb fy m'ekhrty.
Ik ga eens naar het mortuarium, laatste kans ooit om in dit vervloekte dorp tietjes te voelen
Staat ook vol dingen als deze maar te moeilijk om echt als tip te zien. Weer de dubbelzinnigheid van wolf<-> burgemeester met goed erbij.
Ik ben wel een goede wolf hé :sad:
Nee ik ga degene zijn die gaat lachen
Vraag me af hoeveel tips sommigen nodig hebben over mn rol om het door te hebben :roflol:
#12 -> politiek -> burgemeester, zeker in de context die ik er rond zeg.
Zie ik er zo verwijfd uit? :roflol:

Maar ja, zo gaat het tegenwoordig, als je iets zegt goed of dom, je krijgt sowieso de oppositie op je dak :roflol:

--------
Na stemtijd
Dan maak ik het héééééééél obvious...en nog niemand heeft het door:rolleyes:
:roflol: still alive :trollface:
tenzij de leugenaar Alley poepte maar er Whami op zn kak staat.
Als ik overleef kan ik niet de leugenaar zijn.
Alles bengelt aan de leugenaar zn kloten.
EEEEINDELIJK, IEMAND HEEFT HET DOOR!!! WAUW! Iemand met wat meer verstand dan een drol.

En mn laatste woorden voor mn dood waren (Remi is ze vergeten): Idioten! idioten! Idioten!

Laatst bewerkt:
:roflol: Multi qoute ala joopie :roflol:

Bye whami.

Als je burgemeester was, en een dubbele stem had. Dan lijkt mij dat de telling verkeerd is gegaan. En de burgemeester heeft ook beslissende stem staat bij de rollen. Just saying...

Verder zie ik niet echt in waarom je denkt dat je hints over jezelf moet gaan verwerken in je posts. Je kan toch gewoon strategisch gebruik maken van je dubbele stem en verder normaal doen. Dat lijkt mij de kracht van de burgemeester.

Terug
Naar boven