MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

het enige wat mij tegen houdt van Rob G is dat hij hoofdpersoon was in het eerste verhaal en dat ik het daarom raar zou vinden als hij cult is. voor de rest gaat mijn voorkeur uit naar z1000, maar dan stem ik gewoon weer op niemand zoals de vorige 2 nachten en Rob G lijkt mij na z1000 het meest verdacht EN het handigst om de rol te weten (met zekerheid)

Volgens mij dit:
1.Orgineel
2.Woopy - Daniel20
3.Quibus
4.Z1000 - Rob G
5.IMBAatwork - Daniel20
6.lloydatoni - Daniel20
7.NewIntheGame - Daniel20
8.Fitness Beginner
9.Buffalo Billy
11.Biobeast
12.JoeyC - Rob G
13.Rob P
14.Kimi2
16.Wieger24
17 Markrot - Alley Cat
18.Supersized
20Daniel20 - Rob G
21FeanFan23
22.Rob G - Daniel20
23Flippie22 - Daniel20
24 Alley Cat - Rob G
25.Kane
26.Jimbooo - z1000
28.Daster - Alley Cat

Ik verdenk er meerdere in dit lijstje. Ik denk dat we nu eindelijk goed op weg zijn.
Mijn stem gaat uit naar Rob G. Ik vind dat hij te erg zijn best doet om als brave burger over te komen, lijkt mij overduidelijk. Ik denk niet dat hij de wolf is maar zie hem wel aan voor leugenaar of cult. Aangezien ik zijn naam vaker voorbij zie komen in dit lijstje sluit ik mij hier bij aan, zodoende heeft mijn stem misschien nog nut.

het enige wat mij tegen houdt van Rob G is dat hij hoofdpersoon was in het eerste verhaal en dat ik het daarom raar zou vinden als hij cult is. voor de rest gaat mijn voorkeur uit naar z1000, maar dan stem ik gewoon weer op niemand zoals de vorige 2 nachten en Rob G lijkt mij na z1000 het meest verdacht EN het handigst om de rol te weten (met zekerheid)
We zijn toch al veels te veel goede personen kwijt. Rob G zijn dood betekent dat het zeker wordt dat Rob P, z1000, daniel20, joeyc en alleycat slecht zijn, maar het betekent tevens dat het spel over is doordat we goede mensen tekort komen. Als je echt op z1000 wilt stemmen wat ik betwijfel dan zie je toch ook wel dat hij duidelijk samenspeelt met de rest van de slechten die ik hier noem.

Eem rol als leugenaar past dan ook goed bij hem, ik blijf bij mijn keuze. Lees het morgen wel !

Ik verdenk er meerdere in dit lijstje. Ik denk dat we nu eindelijk goed op weg zijn.
Mijn stem gaat uit naar Rob G. Ik vind dat hij te erg zijn best doet om als brave burger over te komen, lijkt mij overduidelijk. Ik denk niet dat hij de wolf is maar zie hem wel aan voor leugenaar of cult. Aangezien ik zijn naam vaker voorbij zie komen in dit lijstje sluit ik mij hier bij aan, zodoende heeft mijn stem misschien nog nut.
De inactieve speler komt ook uit zijn grot hoor :roflol: Heb je een karmabericht gehad of ben je gewoon cult

jimbooo, het is te laat om nu nog op z1000 te gaan stemmen, niemand gaat mee veranderen met ons en ik zie Rob G liever hangen dan daniel20, heb nog altijd mijn twijfels bij daniel.
ik zit al 2 rondes op z1000 te stemmen en het is gewoon alsof ik lucht ben. cults weten de aandacht van hem veel te goed weg te trekken. als de burgers mij niet willen volgen, moet ik hen maar volgen (zolang ze niet duidelijk een burger eruit stemmen).

ik heb nog eens wat zitten staren naar die code: 'find the right way' met die tip dacht ik dat we in de verkeerde richting aan het denken waren, namelijk dat je het getal van achter naar voor moet lezen. de laatste 3 letters omgekeerd verwijzen naar een post van z1000, maar voor de rest kan ik niets linken aan hem.
voor de rest heb ik niets extra gevonden van hints uit die code.

o god, alsnog geen daniel20 eruit maar zoveel mensen op rob g, was is deze

Gasten, Daniel is evil! Dat moeten jullie nu toch wel door hebben?

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 19:35 ----------

Volgens mij dit:
1.Orgineel
2.Woopy - Daniel20
3.Quibus
4.Z1000 - Rob G
5.IMBAatwork - Daniel20
6.lloydatoni - Daniel20
7.NewIntheGame - Daniel20
8.Fitness Beginner
9.Buffalo Billy
11.Biobeast
12.JoeyC - Rob G
13.Rob P
14.Kimi2
16.Wieger24
17 Markrot - Alley Cat
18.Supersized
20Daniel20 - Rob G
21FeanFan23
22.Rob G - Daniel20
23Flippie22 - Daniel20
24 Alley Cat - Rob G
25.Kane
26.Jimbooo - z1000
28.Daster

Ik heb op Daniel gestemd

Die naar alley Cat plotseling.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 18:56 ----------

Trouwens, de heks zal toch wel gevraagd hebben of alley cat de wolf was met al dat gespeculeer

Die naar Alley Cat was omdat ik wist dat z1000 toch niet zou hangen. Hij was op dat moment voor mij al zeker schuldig. Ik probeerde op die manier nog Whami te redden, waarvan ik bijna zeker wist dat hij onschuldig was. De stem op z1000 zou sowieso verloren zijn. Whami redden was nog een reele mogelijkheid en ik had heel graag de rol van AlleyCat geweten, vandaar.

Even voor de duidelijkheid als daniel geshopte karma bericht laat zien dan heeft rob het origineel want er is karma verstuurd alleen de tekst id geshopt.
Dus laat ook even jou versie zirn rob dan is het makkelijker en eerlijker kiezen.
Wat een spel zeg....haha.

Ok, ik zal hiermee proberen mijn onschuld te bewijzen. Deze heb ik gemaakt met mijn telefoon van mijn beeldscherm. Knappe jongen die hier teksten in veranderd met photoshop:

2z7lw1s.jpg

En dit is wat Daniel20 er van gemaakt heeft:

96vxtx.jpg

Nou kiezen jullie maar wie er de boel loopt te belazeren. En vooral: moet dit normaal zijn in een spelletje WW, en komt dit het spel ten goede?

o god, alsnog geen daniel20 eruit maar zoveel mensen op rob g, was is deze

Ik weet het ook niet. Ik steek de BBQ aan en ga een biertje drinken. Check zo nog wel eens.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 19:45 ----------

Huidige stemmen:

Daniel20:

Newinthegame
illoydatoni
IMBAatwork
Whoopy
Rob G
Flippie22
Jimbooo
Biobeast
Orgineel

Rob G :

JoeyC
Rob P
AlleyCat
Daniel 20
z1000
Fitness beginner
Supersized

Laatst bewerkt:
Rob G aka meneer onzin. Durft nog steeds niet te reageren op mijn tegen argumenten en blijft met nieuwe onzin komen.
Nou ziet Rob G zijn verlies en gaat hij spontaan een foto plaatsen van zijn karma.
Nou nou wat een lef hoor.

Suus zag het in het begin goed, jij bent of de wolf of een cult.

Trouwens bbqse pik. No hate in real life:D

Gasten, Daniel is evil! Dat moeten jullie nu toch wel door hebben?

Ik heb op Daniel gestemd

Volgens mij is hij juist goed. wat jou slecht maakt.. mja, om nou in mn eentje op orgineel te gaan stemmen.. dan ben ik ook lucht. dus, mijn stem gaat naar rob G die toch vrijwel zeker evil moet zijn gezien zn eerdere stemmen, verhaal-hints en posts. Als we deze goed doen, en de wolf doet het vannacht ook goed, dan maken we nog een kans.

Lijkt me toch duidelijk bewijs dit.
Als je nu nog denkt dat Rob liegt over de karma, is het wel duidelijk aan welke kant je staat :roflol:

Rob G aka meneer onzin. Durft nog steeds niet te reageren op mijn tegen argumenten en blijft met nieuwe onzin komen.
Nou ziet Rob G zijn verlies en gaat hij spontaan een foto plaatsen van zijn karma.
Nou nou wat een lef hoor.

Suus zag het in het begin goed, jij bent of de wolf of een cult.

Trouwens bbqse pik. No hate in real life:D
Rob G rent in het eerste verhaal samen met sjors weg om te ontsnappen aan de wolf en nu is rob g de wolf :rolleyes: Erg veel moeite steken jullie er niet meer in cultjes

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 19:58 ----------

Volgens mij is hij juist goed. wat jou slecht maakt.. mja, om nou in mn eentje op orgineel te gaan stemmen.. dan ben ik ook lucht. dus, mijn stem gaat naar rob G die toch vrijwel zeker evil moet zijn gezien zn eerdere stemmen, verhaal-hints en posts. Als we deze goed doen, en de wolf doet het vannacht ook goed, dan maken we nog een kans.
dus toch een cult dacht het al vanaf het begin.

Hopelijk komen er nog wat inactieve goeden online want het lijkt erop dat de cults nu al in de meerderheid zijn als je de leugenaar ook nog meeneemt in de stemming.

Ok k change naar daniel.

In een eerdere post heb ik mijn vermoeden uitgesproken dat remi specifiek Alley cat probeerde te redden omdat hij misschien een hele belangrijke rol heeft, maar bij nader inzien klopt dit misschien niet. Die necromancer heeft remi namelijk al in het verhaal van dag 1 naar voren gebracht, nog voordat Alley eruit gestemd werd. Als remi het spel wou beschermen door de wolf in leven te houden, dan zou hij de necromancer niet al in het verhaal van dag 1 genoemd hebben. Ik denk dus dat remi Alleycat heeft gered simpelweg om de eerste dode te sparen, aangezien de eerste doden vaak door mindless stemmen valt, want niemand weet nog wat.

Toch denk ik dat Alleycat mogelijk wel een cult oid. kan zijn, omdat de hint nog wel zijn kant uit wijst.

Echter lijkt het nu te gaan tussen daniel20 en rob G. Ik heb het idee dat er een beetje een treintje op gang komt tegen rob, al zou het misschien net zo goed kunnen dat daniel20 juist door de cults is uitgekozen als target. Rob G hinkt ook op zijn laatste been. Ik heb het idee dat zijn wanhopige spel nog extra burgers onterecht er toe lokt om op hem mee te gaan. Daarom is het voor nu even daniel20.

okay, nu ben ik echt totaal mind****ed...

als die pic van Rob G echt is, wat haast niet anders kan, dan heeft daniel liggen shoppen. maar wat wilt daniel bereiken met zijn shop WETENDE DAT het gaat uitkomen omdat Rob G met deze foto voor de dag kan komen.

daarom groeit mijn vertrouwen in mijn theorie dat daniel en Rob G cultfags zijn die hier een toneeltje opvoeren. andere cults doen gretig mee met dit toneel want zo kunnen ze later zeggen dat zij verantwoordelijk waren voor de eliminatie van een cultist. win situatie voor 3/4 cults, 1 wordt opgeofferd.
nadeel is wel dat de cult die hier goed uitkomt opgegeten zal worden door de wolf aangezien hij dan door iedereen als burger gezien zal worden.

it's getting complicated :o

dus kan er iemand antwoorden op de vraag: waarom faket daniel foto's, wetende dat Rob G de echte gaat tonen aan iedereen.

Rob G rent in het eerste verhaal samen met sjors weg om te ontsnappen aan de wolf en nu is rob g de wolf :rolleyes: Erg veel moeite steken jullie er niet meer in cultjes

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 19:58 ----------

dus toch een cult dacht het al vanaf het begin.

Hopelijk komen er nog wat inactieve goeden online want het lijkt erop dat de cults nu al in de meerderheid zijn als je de leugenaar ook nog meeneemt in de stemming.

Wie zegt dat Rob G wegrent? Hij kan haar ook vermoorden en dat verhaal doorvertellen aan het dorp niet?
Of hij is de leugenaar, kan ook.

Vanavond zal alles duidelijk worden. Als Rob G een burger blijkt te zijn, dan zit ik er ernstig naast:(.
Maar dat samenspel met Biobeast, kan het haast niet anders dat Rob G een cultist is.

Terug
Naar boven