AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Als daniel20 geen cult is mag je mij morgen lekker hangen. Als het wel een cult is zou wat bescherming van de jager wel gewenst zijn.

Als hij geen cult is, ben jij er zeker een, maar denk dat we wel juist zitten.
En als hij geen cult is en jij wel, heb ik eerlijk gezegd geen idee op wie ik daarna moet stemmen :p

Nee kijk, ik zou anders altijd nog wel twijfel kunnen hebben. Dan zou je me misschien kunnen brainwashen. Maar na die photoshop actie weet ik gewoon 100% zeker dat je cult bent. Dus maak ik me geen enkele zorgen. Zelf je cult vriendjes zullen wel op je stemmen om niet te veel in de aandacht te komen.

betekend dat gelijk dat ik een cult moet zijn? Zijn nog wel meer rollen geloof ik.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 16:42 ----------

Als hij geen cult is, ben jij er zeker een, maar denk dat we wel juist zitten.
En als hij geen cult is en jij wel, heb ik eerlijk gezegd geen idee op wie ik daarna moet stemmen :p

Het is toch duidelijk toch Rob mij aan het uitspelen is tegen over jullie? Beetje jammer dit woopy, had wel verwacht dat jij beter inzicht had.

Als daniel20 geen cult is mag je mij morgen lekker hangen. Als het wel een cult is zou wat bescherming van de jager wel gewenst zijn.
Klinkt als een prima plan. Ben alleen een beetje bang dat je mij dan opeet en dat iedereen vervolgens deze 'afspraak' vergeet.

Ik ben offline 2 work, ik zie de stemming wel vanavond.

rob G staat nog steeds vast bij mij. Ben benieuwd hoeveel mensen hij nog overgehaald krijgt.

Cults + leugenaar spelen het goed dit jaar.

Wat ben jij voor slechte burger? eerst moet ik mijn onschuld bewijzen tegenover karma, en nu ga je een mede goede eruit stemmen? Damn nice, vanavond weer 1 á 2 burgers weg.

Aan de hand van het verschijnen van meerdere verschillende foto's laat ik dat allemaal achterwege. Ga nu uit van de vermoedens die ik eerder had en dat zijn dat de cults onder andere bestaan uit Z1000, JoeyC, Daniel20 en Rob P.

is er mss ergens een "nieuwste tellling"?

Volgens mij dit:
1.Orgineel
2.Woopy - Daniel20
3.Quibus
4.Z1000 - Rob G
5.IMBAatwork - Daniel20
6.lloydatoni - Daniel20
7.NewIntheGame - Daniel20
8.Fitness Beginner
9.Buffalo Billy
11.Biobeast
12.JoeyC - Rob G
13.Rob P
14.Kimi2
16.Wieger24
17 Markrot - Alley Cat
18.Supersized
20Daniel20 - Rob G
21FeanFan23
22.Rob G - Daniel20
23Flippie22 - Daniel20
24 Alley Cat - Rob G
25.Kane
26.Jimbooo - z1000
28.Daster

Haha smeerlap ik had ook op jou gestemd :trollface:

Haha smeerlap ik had ook op jou gestemd :trollface:
Volgens mij dit:
1.Orgineel
2.Woopy - Daniel20
3.Quibus
4.Z1000 - Rob G
5.IMBAatwork - Daniel20
6.lloydatoni - Daniel20
7.NewIntheGame - Daniel20
8.Fitness Beginner
9.Buffalo Billy
11.Biobeast
12.JoeyC - Rob G
13.Rob P
14.Kimi2
16.Wieger24
17 Markrot - Alley Cat
18.Supersized
20Daniel20 - Rob G
21FeanFan23
22.Rob G - Daniel20
23Flippie22 - Daniel20
24 Alley Cat - Rob G
25.Kane
26.Jimbooo - z1000
28.Daster - Alley Cat

Mooi, hoop dat we het zo houden dan is het vanavond duidelijk dat we Rob p en Z1000 ook kunnen hangen.

ik stem voor de 3de keer in dit spel op z1000.

hoofdreden is omdat ik hem op basis van mijn gevoel verdenk.

daarbij komt dat ik ook een lijstje heb van hoe de spelers zich onderling gedragen, dus wie aan de hand van de onderlinge discussies/posts goed of slecht kan zijn. z1000 eruit zou veel duidelijkheid brengen in dit spelletje.

dit is de eerste keer dat ik misschien mijn stem ga veranderen, als ik zie dat Rob G er op een of andere manier uit kan, wil ik mijn stem voor z1000 opgeven. Rob G zou velen onder ons veel inzicht kunnen geven op de rollen van anderen. op dat karma bericht wil ik me niet doodstaren. vind het sowieso maar iets gaar en wie zegt dat daniel en Rob G dit niet afgesproken hebben. de ene cult offert zich op zodat de andere de ultimate hero van de burgers wordt...

Jongens, zijn jullie nou echt zo blind? z1000 gaat er niet uit FB, daar heeft hij niet de stemmen voor.

De lijst die nu op mij stemt:

JoeyC
AlleyCat
Daniel 20
z1000

Als daar nog fitness beginner bij komt is het dus 5 - 6. En dan heeft Rob P zijn stem nog niet uitgebracht.

Jimbooo zit ook nog op z1000.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 18:30 ----------

ik stem voor de 3de keer in dit spel op z1000.

hoofdreden is omdat ik hem op basis van mijn gevoel verdenk.

daarbij komt dat ik ook een lijstje heb van hoe de spelers zich onderling gedragen, dus wie aan de hand van de onderlinge discussies/posts goed of slecht kan zijn. z1000 eruit zou veel duidelijkheid brengen in dit spelletje.

dit is de eerste keer dat ik misschien mijn stem ga veranderen, als ik zie dat Rob G er op een of andere manier uit kan, wil ik mijn stem voor z1000 opgeven. Rob G zou velen onder ons veel inzicht kunnen geven op de rollen van anderen. op dat karma bericht wil ik me niet doodstaren. vind het sowieso maar iets gaar en wie zegt dat daniel en Rob G dit niet afgesproken hebben. de ene cult offert zich op zodat de andere de ultimate hero van de burgers wordt...

Waarom zou je mij bouncen en niet Daniel20? Als wij dit doen om elkaar op te offeren zou het toch om het even zijn. Als Daniel cult blijkt te zijn, dan maakt dat een hoop duidelijk.

Als ik een goede rol blijk te hebben, wat ga je dan morgen doen? Helemaal als de wolf er nog een burger uit pakt vannacht. Dan is het spelletje gespeeld.

Laatst bewerkt:
daniel20

Ik heb ook nog steeds liever z1000 dan daniel20, maar ik heb al gezegd dat anders daniel20 mijn stem krijgt.

Waarom zou je mij bouncen en niet Daniel20? Als wij dit doen om elkaar op te offeren zou het toch om het even zijn. Als Daniel cult blijkt te zijn, dan maakt dat een hoop duidelijk.

Als ik een goede rol blijk te hebben, wat ga je dan morgen doen? Helemaal als de wolf er nog een burger uit pakt vannacht. Dan is het spelletje gespeeld.

zoals ik al zei: als jij eruit vliegt, gelijk welke rol, dat geeft mij meer informatie op het spel dan wanneer daniel eruit vliegt. jij stelt alleen de vraag: "wat als ik een goede rol heb", maar je zou ook moeten vragen: "wat als daniel een goede rol heeft" EN argumentatie waarom dat dan slechter is.

loos excuusje maar hoor.

wel leuk om te tonen dat ik door mijn stem te veranderen naar jou dat jouw eliminatie dichter komt. bij deze:

Rob G

sorry spelleider dat ik mijn stem moet veranderen, ben daar normaal niet zo fan van omdat het je meer werk geeft.

daniel20 vanwege eerder genoemde redenen

zoals ik al zei: als jij eruit vliegt, gelijk welke rol, dat geeft mij meer informatie op het spel dan wanneer daniel eruit vliegt. jij stelt alleen de vraag: "wat als ik een goede rol heb", maar je zou ook moeten vragen: "wat als daniel een goede rol heeft" EN argumentatie waarom dat dan slechter is.

loos excuusje maar hoor.

wel leuk om te tonen dat ik door mijn stem te veranderen naar jou dat jouw eliminatie dichter komt. bij deze:

Rob G

sorry spelleider dat ik mijn stem moet veranderen, ben daar normaal niet zo fan van omdat het je meer werk geeft.
Als jij goed bent heb je een enorme plaat voor je kop, al zal je wel bij de culttrein horen.

Rob G

Terug
Naar boven