XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

De vorige ronde in nagedachtenis van suus en ook dit weer door de vele stemmen weer de zelfde stem van mij

Rob G

okay, nu ben ik echt totaal mind****ed...

als die pic van Rob G echt is, wat haast niet anders kan, dan heeft daniel liggen shoppen. maar wat wilt daniel bereiken met zijn shop WETENDE DAT het gaat uitkomen omdat Rob G met deze foto voor de dag kan komen.

daarom groeit mijn vertrouwen in mijn theorie dat daniel en Rob G cultfags zijn die hier een toneeltje opvoeren. andere cults doen gretig mee met dit toneel want zo kunnen ze later zeggen dat zij verantwoordelijk waren voor de eliminatie van een cultist. win situatie voor 3/4 cults, 1 wordt opgeofferd.
nadeel is wel dat de cult die hier goed uitkomt opgegeten zal worden door de wolf aangezien hij dan door iedereen als burger gezien zal worden.

it's getting complicated :o

dus kan er iemand antwoorden op de vraag: waarom faket daniel foto's, wetende dat Rob G de echte gaat tonen aan iedereen.

Het lijkt me heel sterk dat het beide cultisten zijn. Cultisten zijn echt niet bereid om een van hen op te offeren. Namelijk: dan kunnen mensen informatie vergaren uit eerdere stemrondes, en wie wie steunt in argumenten. En welke cultist zou zichzelf nou vrijwillig opofferen? Iedereen wil naast winnen ook overleven. Dat weet ik wel van de games waarin ik cultist was (in be4 treintje).

1 van de 2 is burger, of ook heel waarschijnlijk: beiden.

okay, nu ben ik echt totaal mind****ed...

als die pic van Rob G echt is, wat haast niet anders kan, dan heeft daniel liggen shoppen. maar wat wilt daniel bereiken met zijn shop WETENDE DAT het gaat uitkomen omdat Rob G met deze foto voor de dag kan komen.

daarom groeit mijn vertrouwen in mijn theorie dat daniel en Rob G cultfags zijn die hier een toneeltje opvoeren. andere cults doen gretig mee met dit toneel want zo kunnen ze later zeggen dat zij verantwoordelijk waren voor de eliminatie van een cultist. win situatie voor 3/4 cults, 1 wordt opgeofferd.
nadeel is wel dat de cult die hier goed uitkomt opgegeten zal worden door de wolf aangezien hij dan door iedereen als burger gezien zal worden.

it's getting complicated :o

dus kan er iemand antwoorden op de vraag: waarom faket daniel foto's, wetende dat Rob G de echte gaat tonen aan iedereen.

Jonge ik dacht er net pas aan dat hwt slim zou zijn om ipv een screenshot (daar zou toch discussie over komen) een foto met telefoon van scherm te maken.

Allereerst vind ik het vuil spel en een ieder die met mij heeft gespeeld weet dat ik het zo niet zou spelen.

Mijn theorie die ik eerder heb geplaatst lijkt bijna geheel te kloppen. Rob P wisselt ook niet want doet niet bolden. En anders wisselt hij toch weer terug. We zullen zien.

Is toch wel duidelijk man :rolleyes: Alleycat is slecht (waarschijnlijk leugenaar) en de cults wilden hem beschermen door whami eruit te stemmen. De stemmen gingen gelijk op dus speelde de cultjes vals door karmaberichten te sturen om mensen te manipuleren om op whami te stemmen. Nu is dus uitgekomen dat z1000 en daniel20 vals speelden dan kun je net zo goed nog een stap verder gaan door shit te gaan photoshoppen. Ik vind dit wel echt laag trouwens, Remi hou die doos eiwitrepen maar, de manier waarop er hier gespeeld wordt vind ik echt om te janken.

het is nog even voor het stemmen, dus kan me nog bedenken.

om te beginnen vind ik het ook heel vuil van daniel wat hij gedaan heeft, maar daar moet toch een reden voor zijn. als je een foto shopt, dan weet je toch gewoon dat de andere met tegenbewijs kan en gaat komen dat veel sterker is (prnt screen vs phone pic).

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 20:12 ----------

Is toch wel duidelijk man :rolleyes: Alleycat is slecht (waarschijnlijk leugenaar) en de cults wilden hem beschermen door whami eruit te stemmen. De stemmen gingen gelijk op dus speelde de cultjes vals door karmaberichten te sturen om mensen te manipuleren om op whami te stemmen. Nu is dus uitgekomen dat z1000 en daniel20 vals speelden dan kun je net zo goed nog een stap verder gaan door shit te gaan photoshoppen. Ik vind dit wel echt laag trouwens, Remi hou die doos eiwitrepen maar, de manier waarop er hier gespeeld wordt vind ik echt om te janken.

ja okay dat ze een stap verder gaan, maar je moet nu geen iq van 130 hebben om te weten dat een karmabericht shoppen uit gaat komen...

heb je goed punt rob G. en wat gebeurd is, is niet tof. toch denk ik wel dat jij niet pluis bent, daarom blijft mn stem op jouw.

echter, in de volgende ronde gaat mn stem op z1000, want die is wel heel duidelijk next in line.

En daarom wilde ik dus vanmiddag ook stoppen want ik vind dit ook niet tof. Anders had ik vandaag ook niet zo gek hoeven spelen. Rwmi en veel anderen steken er ****ing veel tijd in. Dus voor mij was het ook beetje af. Maar na al die beschuldigingen werd ik beetje karig.

En daarom wilde ik dus vanmiddag ook stoppen want ik vind dit ook niet tof. Anders had ik vandaag ook niet zo gek hoeven spelen. Rwmi en veel anderen steken er ****ing veel tijd in. Dus voor mij was het ook beetje af. Maar na al die beschuldigingen werd ik beetje karig.

Het is maar internet Rob, waar maak je druk om:roflol::roflol:

Die naar Alley Cat was omdat ik wist dat z1000 toch niet zou hangen. Hij was op dat moment voor mij al zeker schuldig. Ik probeerde op die manier nog Whami te redden, waarvan ik bijna zeker wist dat hij onschuldig was. De stem op z1000 zou sowieso verloren zijn. Whami redden was nog een reele mogelijkheid en ik had heel graag de rol van AlleyCat geweten, vandaar.

Ok, ik zal hiermee proberen mijn onschuld te bewijzen. Deze heb ik gemaakt met mijn telefoon van mijn beeldscherm. Knappe jongen die hier teksten in veranderd met photoshop:

http://i40.tinypic.com/2z7lw1s.jpg

En dit is wat Daniel20 er van gemaakt heeft:

http://i42.tinypic.com/96vxtx.jpg

Nou kiezen jullie maar wie er de boel loopt te belazeren. En vooral: moet dit normaal zijn in een spelletje WW, en komt dit het spel ten goede?

Ik weet het ook niet. Ik steek de BBQ aan en ga een biertje drinken. Check zo nog wel eens.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 19:45 ----------

Huidige stemmen:

Daniel20:

Newinthegame
illoydatoni
IMBAatwork
Whoopy
Rob G
Flippie22
Jimbooo
Biobeast
Orgineel

Rob G :

JoeyC
Rob P
AlleyCat
Daniel 20
z1000
Fitness beginner
Supersized

Zit jij nou karma berichten te sturen dat ze op mij moeten stemmen?

Nee iedereen moet wel kunnen zien dat daniel hier de boel loopt te belazeren.

]daniel20

Mijn stem wijzig ik naar Jimbooo.

Je huilt echt als een cult. Speelt niet op de feitjes. Maar gaat huilen om karma verhaal. Terwijl de meeste hier vals spelen. Zie Biobeast en Rob G. Als blijkt dat ze burgers zijn aan het einde van het spel. Dan hebben ze ook duidelijk vals gespeeld.
Ja mn lol is er nu ook af. Houd die doos maar Remi. Zo spelen is niet leuk:(:(:(:(:(:(

Je huilt echt als een cult. Speelt niet op de feitjes. Maar gaat huilen om karma verhaal. Terwijl de meeste hier vals spelen. Zie Biobeast en Rob G. Als blijkt dat ze burgers zijn aan het einde van het spel. Dan hebben ze ook duidelijk vals gespeeld.
Ja mn lol is er nu ook af. Houd die doos maar Remi. Zo spelen is niet leuk:(:(:(:(:(:(

Jullie gaan daniel opofferen?

ach kerel jij loopt zo zielig te doen door de regels te breken. Het is natuurlijk een spel maar Remi steekt hier ook ****ing veel tijd in en dan loop je niet alleen ons maar ook hem te naaien. Dat je zo reageert zegt al genoeg over jou stumperd

z1000 maak het niet erger dan het is. het liefst zou ik die karma shit vergeten en met 10anderen op jouw stemmen

:kiss:

Je mag alleen pm'en of karma berichten sturen met informatie over het weerwolfspel wanneer je met mensen in een roddelgroepje zit. Anders overtreedt je de regels.
Echter vind ik de overtreding niet zo heel heftig op zich, als het bericht alleen maar inhoudt 'stem op x'.

remi, kan je daniel niet gewoon bannen uit dit spel of deze stemronde niet laten doorgaan? er wordt teveel ge****t, zelfs zoveel dat ik niet meer op mijn gevoel stem

ach kerel jij loopt zo zielig te doen door de regels te breken. Het is natuurlijk een spel maar Remi steekt hier ook ****ing veel tijd in en dan loop je niet alleen ons maar ook hem te naaien. Dat je zo reageert zegt al genoeg over jou stumperd

Oke ik zal openheid van zaken geven.
Ja ik heb een karma berichtje gestuurd naar newinthegame.
Ik was niet op de hoogte van de regels. En ik zie eerlijk gezegd de regel nog niet staan.

Nou en wat is dar btw vals spelen aan? Als ik naar jouw stuur, stem op Suus.
Wtf is daar vals aan? Kan je daar iets uit herleiden? Ik niet hoor.

Maar goed, ik heb er ook geen zin meer in. Heel de dag loopt iedereen te huilen om een karma berichtje. Speel gewoon op hints en stemgedrag.

Het is maar internet en spelletje.

Zo iedereen op deze pagina heeft karma gekregen!

of daniel wordt geband uit dit topic

of deze stemronde telt niet

of ik wijzig mijn stem naar daniel 20

mijn stem op Rob G was gebaseerd op het idee dat daniel niet geshopt had, maar dat was dus wel het geval en dat is gewoon een stomme zet geweest die hem nu gaat wreken.

Terug
Naar boven