- Waardering
- 138
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vorige ronde in nagedachtenis van suus en ook dit weer door de vele stemmen weer de zelfde stem van mij
Rob G

okay, nu ben ik echt totaal mind****ed...
als die pic van Rob G echt is, wat haast niet anders kan, dan heeft daniel liggen shoppen. maar wat wilt daniel bereiken met zijn shop WETENDE DAT het gaat uitkomen omdat Rob G met deze foto voor de dag kan komen.
daarom groeit mijn vertrouwen in mijn theorie dat daniel en Rob G cultfags zijn die hier een toneeltje opvoeren. andere cults doen gretig mee met dit toneel want zo kunnen ze later zeggen dat zij verantwoordelijk waren voor de eliminatie van een cultist. win situatie voor 3/4 cults, 1 wordt opgeofferd.
nadeel is wel dat de cult die hier goed uitkomt opgegeten zal worden door de wolf aangezien hij dan door iedereen als burger gezien zal worden.
it's getting complicated
dus kan er iemand antwoorden op de vraag: waarom faket daniel foto's, wetende dat Rob G de echte gaat tonen aan iedereen.
okay, nu ben ik echt totaal mind****ed...
als die pic van Rob G echt is, wat haast niet anders kan, dan heeft daniel liggen shoppen. maar wat wilt daniel bereiken met zijn shop WETENDE DAT het gaat uitkomen omdat Rob G met deze foto voor de dag kan komen.
daarom groeit mijn vertrouwen in mijn theorie dat daniel en Rob G cultfags zijn die hier een toneeltje opvoeren. andere cults doen gretig mee met dit toneel want zo kunnen ze later zeggen dat zij verantwoordelijk waren voor de eliminatie van een cultist. win situatie voor 3/4 cults, 1 wordt opgeofferd.
nadeel is wel dat de cult die hier goed uitkomt opgegeten zal worden door de wolf aangezien hij dan door iedereen als burger gezien zal worden.
it's getting complicated
dus kan er iemand antwoorden op de vraag: waarom faket daniel foto's, wetende dat Rob G de echte gaat tonen aan iedereen.
Is toch wel duidelijk mandus kan er iemand antwoorden op de vraag: waarom faket daniel foto's, wetende dat Rob G de echte gaat tonen aan iedereen.
Alleycat is slecht (waarschijnlijk leugenaar) en de cults wilden hem beschermen door whami eruit te stemmen. De stemmen gingen gelijk op dus speelde de cultjes vals door karmaberichten te sturen om mensen te manipuleren om op whami te stemmen. Nu is dus uitgekomen dat z1000 en daniel20 vals speelden dan kun je net zo goed nog een stap verder gaan door shit te gaan photoshoppen. Ik vind dit wel echt laag trouwens, Remi hou die doos eiwitrepen maar, de manier waarop er hier gespeeld wordt vind ik echt om te janken.Is toch wel duidelijk manAlleycat is slecht (waarschijnlijk leugenaar) en de cults wilden hem beschermen door whami eruit te stemmen. De stemmen gingen gelijk op dus speelde de cultjes vals door karmaberichten te sturen om mensen te manipuleren om op whami te stemmen. Nu is dus uitgekomen dat z1000 en daniel20 vals speelden dan kun je net zo goed nog een stap verder gaan door shit te gaan photoshoppen. Ik vind dit wel echt laag trouwens, Remi hou die doos eiwitrepen maar, de manier waarop er hier gespeeld wordt vind ik echt om te janken.
Is toch wel duidelijk manAlleycat is slecht (waarschijnlijk leugenaar) en de cults wilden hem beschermen door whami eruit te stemmen. De stemmen gingen gelijk op dus speelde de cultjes vals door karmaberichten te sturen om mensen te manipuleren om op whami te stemmen. Nu is dus uitgekomen dat z1000 en daniel20 vals speelden dan kun je net zo goed nog een stap verder gaan door shit te gaan photoshoppen. Ik vind dit wel echt laag trouwens, Remi hou die doos eiwitrepen maar, de manier waarop er hier gespeeld wordt vind ik echt om te janken.
En daarom wilde ik dus vanmiddag ook stoppen want ik vind dit ook niet tof. Anders had ik vandaag ook niet zo gek hoeven spelen. Rwmi en veel anderen steken er ****ing veel tijd in. Dus voor mij was het ook beetje af. Maar na al die beschuldigingen werd ik beetje karig.

Die naar Alley Cat was omdat ik wist dat z1000 toch niet zou hangen. Hij was op dat moment voor mij al zeker schuldig. Ik probeerde op die manier nog Whami te redden, waarvan ik bijna zeker wist dat hij onschuldig was. De stem op z1000 zou sowieso verloren zijn. Whami redden was nog een reele mogelijkheid en ik had heel graag de rol van AlleyCat geweten, vandaar.
Ok, ik zal hiermee proberen mijn onschuld te bewijzen. Deze heb ik gemaakt met mijn telefoon van mijn beeldscherm. Knappe jongen die hier teksten in veranderd met photoshop:
http://i40.tinypic.com/2z7lw1s.jpg
En dit is wat Daniel20 er van gemaakt heeft:
http://i42.tinypic.com/96vxtx.jpg
Nou kiezen jullie maar wie er de boel loopt te belazeren. En vooral: moet dit normaal zijn in een spelletje WW, en komt dit het spel ten goede?
Ik weet het ook niet. Ik steek de BBQ aan en ga een biertje drinken. Check zo nog wel eens.
---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 19:45 ----------
Huidige stemmen:
Daniel20:
Newinthegame
illoydatoni
IMBAatwork
Whoopy
Rob G
Flippie22
Jimbooo
Biobeast
Orgineel
Rob G :
JoeyC
Rob P
AlleyCat
Daniel 20
z1000
Fitness beginner
Supersized

Mijn stem wijzig ik naar Jimbooo.
Je huilt echt als een cult. Speelt niet op de feitjes. Maar gaat huilen om karma verhaal. Terwijl de meeste hier vals spelen. Zie Biobeast en Rob G. Als blijkt dat ze burgers zijn aan het einde van het spel. Dan hebben ze ook duidelijk vals gespeeld.
Ja mn lol is er nu ook af. Houd die doos maar Remi. Zo spelen is niet leuk![]()
ach kerel jij loopt zo zielig te doen door de regels te breken. Het is natuurlijk een spel maar Remi steekt hier ook ****ing veel tijd in en dan loop je niet alleen ons maar ook hem te naaien. Dat je zo reageert zegt al genoeg over jou stumperdMijn stem wijzig ik naar Jimbooo.
Je huilt echt als een cult. Speelt niet op de feitjes. Maar gaat huilen om karma verhaal. Terwijl de meeste hier vals spelen. Zie Biobeast en Rob G. Als blijkt dat ze burgers zijn aan het einde van het spel. Dan hebben ze ook duidelijk vals gespeeld.

ach kerel jij loopt zo zielig te doen door de regels te breken. Het is natuurlijk een spel maar Remi steekt hier ook ****ing veel tijd in en dan loop je niet alleen ons maar ook hem te naaien. Dat je zo reageert zegt al genoeg over jou stumperd