AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

zoals ik al zei: als jij eruit vliegt, gelijk welke rol, dat geeft mij meer informatie op het spel dan wanneer daniel eruit vliegt. jij stelt alleen de vraag: "wat als ik een goede rol heb", maar je zou ook moeten vragen: "wat als daniel een goede rol heeft" EN argumentatie waarom dat dan slechter is.

loos excuusje maar hoor.

wel leuk om te tonen dat ik door mijn stem te veranderen naar jou dat jouw eliminatie dichter komt. bij deze:

Rob G

sorry spelleider dat ik mijn stem moet veranderen, ben daar normaal niet zo fan van omdat het je meer werk geeft.

Het is jouw speelstijl.

daniel20

En ga mij nou niet in een culttrein plaatsen. Heb als een van de eerste gezegd dat ik op jou ga stemmen!

Vraag me alleen nog steeds die switch van RobG af

Wie heeft de meest actuele lijst van stemmen?
Ik heb het vandaag niet bijgehouden.

Karma voor de gene die het post

Staat er nog iets nuttigs in de vorige 15 pagina's? Behalve het vals spelen van die troll?

Door in een karma bericht te vragen om tegen iemand te stemmen, doe je niet echt iets anders dan wat je in dit topic doet. Een hoop flauw gedoe met al dan niet geshopte screenshots...
Kunnen we verder gaan?
Bullshit. Die karmaberichten zijn gestuurd naar nieuwe spelers en waarschijnlijk ook de inactieve spelers, die mensen zijn een stuk makkelijker te manipuleren om zo'n manier.

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 19:04 ----------

Staat er nog iets nuttigs in de vorige 15 pagina's? Behalve het vals spelen van die troll?
nee net gelezen

Nou ik ben squatten, lees traks wel weer verder.

Hoe denken jullie over inactieve spelers?
Er zijn er een hoop die 1 post per dag doen.

Ze vallen niet op. Maar kunnen net zo goed een cult of wolf zijn.

Even voor de duidelijkheid als daniel geshopte karma bericht laat zien dan heeft rob het origineel want er is karma verstuurd alleen de tekst id geshopt.
Dus laat ook even jou versie zirn rob dan is het makkelijker en eerlijker kiezen.
Wat een spel zeg....haha.

Hoe denken jullie over inactieve spelers?
Er zijn er een hoop die 1 post per dag doen.

Ze vallen niet op. Maar kunnen net zo goed een cult of wolf zijn.

Klopt. Grootte kans dat de wolf zo speelt. Als het goed is worden er vanavond een paar uitgeschreven.

@ jimboo, waarom antwoord je niet op mijn vraag maar wel op anderen... :(

Terug
Naar boven