Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hmm, als dat zo is dan klopt er denk ik geen zak van wat ik tot nu toe aan het doen ben... lijkt me stug tho dacht toch echt op de goede weg te zitten.
overigens die foto die je hebt gepost is nog wel te shoppen, wel moeilijker dat is true. als ik m zo zie heb ik geen vermoeden dat er mee geknoeid is
maarja nog steeds geen echte hints dat daniel cult is, denkbeeldigekarma voor degene die dat nog kan deliveren (buiten het gedoe van vanmiddag met karma, dat is geen reden tot cult imo waren er meer bij betrokken toch?)
---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 21:40 ----------
dank, heb dit wel voorbij zien komen, niet als hint gezien maar als awareness/uitdagen van spelers. zullen het zo weten. ik zit in spanning al te wachten, spannendste avond
De burgers raken verwikkeld in een oneindige strijd… Burger na burger vindt de dood en de dorpsbewoners die nog leven besluiten zich te ontdoen van dorpsbewoners die toch geen moer uitvoeren.. Zij belemmeren immers alleen maar de zoektocht naar de wolf.
“ Naar het huis van Buffalo Billy!” .
Buffalo Billy zit rustig op z’n schommelstoel totdat hij vanuit zijn ooghoeken een boze menigte op hem af ziet stormen. Hij snelt naar binnen en barricadeert de deur met stoelen. Hij rent naar boven en uit de kast haalt hij het verstopte lijk van Whami en gooit die door het raam naar beneden.
“Dit gebeurt er met jullie als jullie de strijd aangaan,,, jullie zullen allen vermoord worden”
“Geef je over” roept Alley Cat, maar Buffalo Billy blijft lekker waar die zit en gaat op zijn bed zitten… Wanhopige gedachten schieten door z’n hoofd.. ”Wat moet ik nu doen? Ze gaan me vermoorden”… Hetgeen waar Buffalo Billy juist al die tijd bang voor was, namelijk dood gaan, nadert snel… Wetende dat zijn tijd erop zit, besluit hij nu eindelijk actie te ondernemen. Hij besluit te vechten voor zijn heer, zijn meester en bewapend zich met een speer en een mes.
Schreeuwend komt hij naar buiten en er ontstaat al snel een grote chaos…Geschrokken van de weerstand die Buffalo Billy biedt staan zij naar hem te kijken. De dorpsbewoners zijn namelijk onbewapend en hadden nooit rekening gehouden dat Buffalo Billy strijden ten onder zou willen gaan.
Vol van de adrenaline rent Buffalo Billy de menigte de in .. Er ontstaat een gevecht waarbij Buffalo Billy raken klappen krijgt.. Maar dan schiet er een groot monster hem te hulp… Hij haalt uit met z’n klauwen naar Wieger24 en verbrijzeld daarmee de kaak van Wieger24… De overige dorpsbewoners kijken met verbazing toe hoe de wolf Wieger24 verminkt.. Hij trekt de ledematen van de Wieger24 af en gooit die in de lucht waarna de wolf het bos in vlucht..
“Achter hem aan” ..De dorpsbewoners rennen het bos in om de wolf te vermoorden… Het wordt al schemerig en enkele burgers beginnen angstig te worden ..”Laten we teruggaan” zegt z1000
De dorpelingen besluiten dat dat een verstandige keus is, wetende dat de wolf in het donker in het voordeel is…
Eenmaal terug in het dorp zien ze Buffalo Billy huilend op het dorpsplein, vragend om vergeving.. Maar de dorpsbewoners zijn niet zo vergevingsgezind meer, zij hebben genoeg leed gezien en raken er inmiddels aan gewend. Buffalo Billy wordt zonder te aarzelen naar strop geleidt en wordt geëxecuteerd.
Nadat de hartslag gecheckt is en Buffalo Billy officieel dood is, beginnen er dorpsbewoners feest te vieren…”Bier, bier voor iedereen” roept Z1000 maar Markrot merkt dat er 2 dorpsbewoners missen bij dat feest… “Waar is Rob G” . Ze rennen naar het huis van Rob G en eenmaal daar aangekomen zien ze in de kelder een huilende Rob G en het lijk van Daniel20 welke doorboort is met glasscherven en spijkers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wieger24 is dood, hij was burger
Feanfan23 is dood, hij was burger
Buffalo Billy is dood, hij was cultist
Daniel20 is dood hij was burger
Daniel20 is dood, hij was cultist
Het is nacht tot 09.00 ik verwacht een pm van de wolf en eventueel de jager, heks en meisje