Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

"Buffalo Billy zit rustig op z’n schommelstoel totdat hij vanuit zijn ooghoeken een boze menigte op hem af ziet stormen. Hij snelt naar binnen en barricadeert de deur met stoelen. Hij rent naar boven en uit de kast haalt hij het verstopte lijk van Whami en gooit die door het raam naar beneden."

Wtf billy... vieze necrofiel!

first i was like, ik had gelijk fuuu weer burger weg.

then i was like, ??? oh hij is cultist yeej

4 dooie, paar inactieve denk ik zo, namen iig nog niet gezien.

goed idee laten we nu iedereen die Rob G stemde eruit gaan stemmen :rolleyes:

ik geef overigens ook even toe dat ik fout zat voor wat betreft daniel, was dus toch cultist. brb ff mn lijstje aanpassen met verdenkingen.

Code:
tende dat zijn tijd erop zit, besluit hij nu eindelijk actie te ondernemen. Hij besluit te vechten voor zijn heer, zijn meester en bewapend zich met een speer en een mes.

Vechtend voor zijn heer.. Zou een hint kunnen zijn

Code:
tende dat zijn tijd erop zit, besluit hij nu eindelijk actie te ondernemen. Hij besluit te vechten voor zijn heer, zijn meester en bewapend zich met een speer en een mes.

Vechtend voor zijn heer.. Zou een hint kunnen zijn

Ja, namelijk dat hij een cultist was en de wolf zijn heer was :p

Wat zeveren jullie met dat ik baal van de dood van daniel? Ik schrok dat hij burgers was (buiten spoiler), dan had ik me behoorlijk dom gevoeld.

yes heb het goed :)

Orgineel zie ik niet aan voor de wolf.

Die is save imo.

Iemand al hints gevonden?

damn, mijn geheugen is echt te slecht voor dit spel. kan iemand niet even lijstjes voor me maken wie op wie heeft gestemt enzo? im off to bedski!

Ben het wel enigszins met Rob G eens over de wolf trouwens. Erg raar hoe de stemming van whami tegen alley verliep ivm met een bepaald persoon die pretendeert goed te zijn.

Wil morgen het liefst alley eruit om te zien wat hij is en waarom de cults hem al het hele spel proberen te beschermen.

Ben het wel enigszins met Rob G eens over de wolf trouwens. Erg raar hoe de stemming van whami tegen alley verliep ivm met een bepaald persoon die pretendeert goed te zijn.

Wil morgen het liefst alley eruit om te zien wat hij is en waarom de cults hem al het hele spel proberen te beschermen.

Zullen we rob p maar doen? Alley is gewoon een "domme" burger die niet weet wat hij doet.

Maar jij bent er natuurlijk ook een

z1000 leidt de mensen weer terug ?! en rob g staat bij het lijk :rolleyes:

ik stem alweer Rob G

Terug
Naar boven