MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

AlleyCat zal de leugenaar zijn gok ik. Heb ik eerder vandaag al gezegd.
Maar Rob P mag er van mij ook uit, zal ook cultist zijn.
Is de vraag nog wie de wolf is.

Ben het wel enigszins met Rob G eens over de wolf trouwens. Erg raar hoe de stemming van whami tegen alley verliep ivm met een bepaald persoon die pretendeert goed te zijn.

Mocht ik de nacht niet overleven. Zet dan deze lijn door. Ik heb goede redenen voor deze overtuiging. Helaas kan ik morgen eerste deel van de dag iig niet spelen. Hoop dat er een beschermengeltje is deze nacht ;)

Wie heeft het lijstje van nog spelende mensen?

Snap er echt niets van :roflol: morgen in nuchtere toestand alles maar is nalezen. :D

AlleyCat zal de leugenaar zijn gok ik. Heb ik eerder vandaag al gezegd.
Maar Rob P mag er van mij ook uit, zal ook cultist zijn.
Is de vraag nog wie de wolf is.

Denk niet dat Alley leugenaar is, anders had hij wel op daniel gestemd (en met zijn powers dus op rob).
Imo kan Alley best wel een contender zijn voor de wolf.

Ik ben bang dat ik het niet overleef vannacht. In dat geval, stem dan op rob p en ga niet eigenwijs doen. gister wel duidelijk geworden dat hij een zekerheidje is.

Eerst maar afwachten wat er vannacht gebeurt is.
Tot nu toe voelt het alsof ik al mijn ledematen nog heb...

Gister problemen met verbinding op me telefoon, had graag op daniel gestemd anyway die is er toch uit.
Ik stem wat ik nu denk, wellixht switch ik maar dan heb ik iig gestemd.

rob p

Gister problemen met verbinding op me telefoon, had graag op daniel gestemd anyway die is er toch uit.
Ik stem wat ik nu denk, wellixht switch ik maar dan heb ik iig gestemd.

rob p

Kan eigenlijk nog niet he, het is nog nacht ;)

Heb gisteren laten zien door mijn stem op Daniel, toen na het posten van de screen hij duidelijk bad was, dat ik ook aan de goede kant sta. Mij eruit stemmen en jullie zijn verdoemd.

Mocht ik de nacht niet overleven. Zet dan deze lijn door. Ik heb goede redenen voor deze overtuiging. Helaas kan ik morgen eerste deel van de dag iig niet spelen. Hoop dat er een beschermengeltje is deze nacht ;)
Als ik een hint uit de eerste dag moet geloven is hij dat niet. ik ga liever voor alley cat, iedereen is het er wel over eens dat hij slecht is. Vraag me echt af wat zijn rol is.

Heb gisteren laten zien door mijn stem op Daniel, toen na het posten van de screen hij duidelijk bad was, dat ik ook aan de goede kant sta. Mij eruit stemmen en jullie zijn verdoemd.

Ja dat deden alle cults, omdat toen duidelijk was dat de cults er nooit meer onderuit zouden komen. Dus de cults wilden zich iets minder verdacht maken door op Daniel20 te gaan stemmen. Het is nu wel makkelijk te onderscheiden wie cult is en wie niet. Gewoon kijken naar wie zijn stem heeft veranderd van Rob G naar Daniel20 na het laatste screenshot van Rob G.

Kan eigenlijk nog niet he, het is nog nacht ;)
Crap ene dag te laat andere te vroeg, naja was ook meer voor safety, wil niet omdat ik niet stem er wederom een burger uitgaat.
Ik vind alley ook nog steeds erg verdacht, dus kom zeker nog even kijken straks :)

Laten we of gelijk een poging op de wolf doen of op z1000. Ik stemde al op hem en anderen hadden twijfels, het moet nu toch wel redelijk duidelijk zijn dat hij cult is.

Lijkt mij het verstandigst om op 1 van die 3 te stemmen.
Tenzij de heks of het meisje met een goede hint aankomen...

Terug
Naar boven