- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
z1000 leidt de mensen weer terug ?! en rob g staat bij het lijk
ik stem alweer Rob G
jij bent dood!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
z1000 leidt de mensen weer terug ?! en rob g staat bij het lijk
ik stem alweer Rob G
Jij blijkbaar ookZullen we rob p maar doen? Alley is gewoon een "domme" burger die niet weet wat hij doet.
Maar jij bent er natuurlijk ook een

Ben het wel enigszins met Rob G eens over de wolf trouwens. Erg raar hoe de stemming van whami tegen alley verliep ivm met een bepaald persoon die pretendeert goed te zijn.

AlleyCat zal de leugenaar zijn gok ik. Heb ik eerder vandaag al gezegd.
Maar Rob P mag er van mij ook uit, zal ook cultist zijn.
Is de vraag nog wie de wolf is.
Denk niet dat Alley leugenaar is, anders had hij wel op daniel gestemd (en met zijn powers dus op rob).
Imo kan Alley best wel een contender zijn voor de wolf.
Gister problemen met verbinding op me telefoon, had graag op daniel gestemd anyway die is er toch uit.
Ik stem wat ik nu denk, wellixht switch ik maar dan heb ik iig gestemd.
rob p

Als ik een hint uit de eerste dag moet geloven is hij dat niet. ik ga liever voor alley cat, iedereen is het er wel over eens dat hij slecht is. Vraag me echt af wat zijn rol is.Mocht ik de nacht niet overleven. Zet dan deze lijn door. Ik heb goede redenen voor deze overtuiging. Helaas kan ik morgen eerste deel van de dag iig niet spelen. Hoop dat er een beschermengeltje is deze nacht![]()
Heb gisteren laten zien door mijn stem op Daniel, toen na het posten van de screen hij duidelijk bad was, dat ik ook aan de goede kant sta. Mij eruit stemmen en jullie zijn verdoemd.
Crap ene dag te laat andere te vroeg, naja was ook meer voor safety, wil niet omdat ik niet stem er wederom een burger uitgaat.

Laten we of gelijk een poging op de wolf doen of op z1000. Ik stemde al op hem en anderen hadden twijfels, het moet nu toch wel redelijk duidelijk zijn dat hij cult is.