- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt mij het verstandigst om op 1 van die 3 te stemmen.
Tenzij de heks of het meisje met een goede hint aankomen...
Volgens mij ben jij vervloekt, je ontbeert in ieder geval enig rationeel denkend vermogen.

Volgens mij ben jij vervloekt, je ontbeert in ieder geval enig rationeel denkend vermogen.
Ja dat blijkt wel uit het feit dat ik voor Daniel20 stemde als cult en hij het nog bleek te zijn ook...
Je waait iedere keer met de windjes mee man. Dus lul niet.
Beetje karma berichtjes verzenden offline.

Ik heb jou toch zeker zien zitten in de cult trein...
---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 10:05 ----------
Iedereen op laatste 2 pagina's heeft trouwens weer karma gehad, zonder ingame info![]()

Maar dan ziet hij een oud en vervallen huisje & de wolf besluit er naar binnen te gaan. Een culist
Orgineel is dood, hij was de "Reïncarnist"
oh boy.. er staat "een cultist" bij het oude vervallen huis en daar woont orgineel die ook reincarnist is. zou dat dan een cultist met dubbele rol zijn geweest? in dat geval ga ik ook voor alleycat (voor nu) Biobeast vindt ik ook nog steeds verdacht als wolf maar veel minder aanleidingen voor dan alleycat.
zit nog steeds in mijn hoofd met "niets is wat het lijkt" zou dat dan doelen op de dubbele rol van orgineel ofzo? dat de reincarnist niet goed was maar slecht