AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Flippie22

Ben wel benieuwd naar het verhaal.
Mij maakt niet uit, maar meest verstandige lijkt me op een cult stemmen.
Rop P en Z1000 zijn in mijn ogen 100% cult.

ik wacht eerst nog even op het verhaal voor ik conclusies trek, vind alleycat ook nog wel een mooi target

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.628
Verhaal staat er met 15 min ong.

Volgens mij ben jij vervloekt, je ontbeert in ieder geval enig rationeel denkend vermogen.

Ik heb jou toch zeker zien zitten in de cult trein...

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 10:05 ----------

Iedereen op laatste 2 pagina's heeft trouwens weer karma gehad, zonder ingame info ;)

Ik heb jou toch zeker zien zitten in de cult trein...

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 10:05 ----------

Iedereen op laatste 2 pagina's heeft trouwens weer karma gehad, zonder ingame info ;)

Ik heb wel meer gekregen op de laatste 2 pagina's :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.633
Het was een mooie avond, voor zowel de cultisten als de burgers.
Er zijn tenslotte 2 burgers vermoord en 2 cuktisten en nu wachten de cultisten met spanning af want hun meester is weer op pad.
Het monster sluipt door de straten en heeft enorme honger. Hij loopt langs de het huis van fitness beginer en hoort een luidt gekreun. Het is de sl*t, die een bezoekje langsbrengt. Ook de wolf heeft gevoelens en hij besluit de pret niet te bederven…
Voor het huis van Rob G ziet de wolf de jager staan. De jager is bewapend met een hoop messen dus ook Rob G lijkt hem geen slimme keus. Maar dan ziet hij een oud en vervallen huisje & de wolf besluit er naar binnen te gaan. Een culist:):D;):mad:
Het is het huis van de “nieuwe” inwoner… De man die Alley Cat tot leven gewekt schijn te hebben.
De wolf ziet de man in zijn bed en buigt over hem heen… Kwijl druipt langs zijn tanden op het gezicht waarna de man wakker schrikt.. De man staat oog in oog met de wolf die hij zo lang vreesde, maar toont geen angst.. Hij had het tenslotte al verwacht dat hij deze nacht zal sterven. En zo gebeurt het dat de man die levens geeft, beroofd wordt van zijn eigen leven

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Orgineel is dood, hij was de "Reïncarnist"

Het is dag tot 21.00

Ik heb zo'n idee dat. Biobeast de wolf is

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 10:16 ----------

Godver k*t wolf !!!!

Dat biobeast een wolf is begint bij mij ook steeds meer naar biven te komen.

oh boy.. er staat "een cultist" bij het oude vervallen huis en daar woont orgineel die ook reincarnist is. zou dat dan een cultist met dubbele rol zijn geweest? in dat geval ga ik ook voor alleycat (voor nu) Biobeast vindt ik ook nog steeds verdacht als wolf maar veel minder aanleidingen voor dan alleycat.

zit nog steeds in mijn hoofd met "niets is wat het lijkt" zou dat dan doelen op de dubbele rol van orgineel ofzo? dat de reincarnist niet goed was maar slecht

Alleycat is in ieder geval geen wolf. Ik vind dat we voor biobeast moeten gaan.

Idd Biobeast is een wolf. Ik stem op hem. Kan haast niet anders dat hij de wolf is.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 10:27 ----------

oh boy.. er staat "een cultist" bij het oude vervallen huis en daar woont orgineel die ook reincarnist is. zou dat dan een cultist met dubbele rol zijn geweest? in dat geval ga ik ook voor alleycat (voor nu) Biobeast vindt ik ook nog steeds verdacht als wolf maar veel minder aanleidingen voor dan alleycat.

zit nog steeds in mijn hoofd met "niets is wat het lijkt" zou dat dan doelen op de dubbele rol van orgineel ofzo? dat de reincarnist niet goed was maar slecht

Orgineel heeft niet voor niets Alley Cat weer tot leven gebracht he.

*Tsjoek tsjoek* De culttrein vertrekt naar Biobeast, iedereen instappen!! *Tsjoek tsjoek*

Terug
Naar boven