Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
*Tsjoek tsjoek* De culttrein vertrekt naar Biobeast, iedereen instappen!! *Tsjoek tsjoek*
De pot verwijt de ketel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*Tsjoek tsjoek* De culttrein vertrekt naar Biobeast, iedereen instappen!! *Tsjoek tsjoek*
Alleycat is in ieder geval geen wolf. Ik vind dat we voor biobeast moeten gaan.
kunnen niet beide GOOD zijn..Hmm. Ik had Alleycat als leugenaar staan, maar nu twijfel ik.
Orgineel is de persoon die mensen tot leven wekt. Dezelfde persoon die in het eerste verhaal het dorp komt waarschuwen en die beweert dat hij zijn dorpsgenoten nog probeerde te redden. Lijkt me dus een goede rol te zijn. De enige reden waarom die imo dan de leugenaar opnieuw in het spel zou brengen, zou zijn omdat die de rol van Alleycat niet kende.
Daar ga ik van uit, maar ik ben toch wat voorzichtiger met Alleycat te beschuldigen nu. Ook omdat de personen die vermoedelijk cult zijn hem nu ook naar voor brengen.
Mijn stem voor deze ronde blijft waarschijnlijk wel bij Rob P of z1000.
Ik weet inderdaad niet goed wat ik van orgineel moet denken. Goed of slecht. Uit het eerste verhaal zou ik afleiden dat hij aan de goede kant staat, maar die hint "een cultist" zegt dan weer het omgekeerde.
Sowieso zeg ik niet dat Alleycat voor mij nu goed is. Ik zeg dat ik voorzichtiger ben. Zeker als er nog anderen zijn om op te stemmen waar ik zekerder over ben.
De stemmen op alleycat vallen bij nazicht inderdaad mee. Hij wordt wel naar boven gebracht door z1000 die toch op biobeast stemt.
Wat zijn de argumenten tegen biobeast?
Stem voorlopig Rob P.
Heb liever voorlopig een 100% cult eruit dan een mogelijke wolf... en dan per ongeluk toch een burger wegstemmen.
Wel zou ik graag van Orgineel willen weten waarom hij in vredesnaam gelijk de 1e nacht Alleycat weer tot leven gewekt heeft.
zullen zien aan het eind van het spel, hoop dan ook dat de goede antwoorden op de hints enz vrij worden gegeven
Ja vooral dat laatste, ben al twee dagen bezig om die k*t code te ontcijferen.
Dacht ook dat Harry Potter plaatje door te hebben met daarboven de hint: the picture leads you to the witch.
Harry Potter werd gespeeld door Daniel Radcliffe -> Daniel20, maar door zijn gedrag toch weer vanaf gezien.
plaatje kom ik ook geen wijs uit, denk ook niet dat daar een hint in zit. maar toch wel benieuwd want wel het gevoel dat ik een heleboel over het hoofd zie in de verhalenStem voorlopig Rob P.
Heb liever voorlopig een 100% cult eruit dan een mogelijke wolf... en dan per ongeluk toch een burger wegstemmen.
Wel zou ik graag van Orgineel willen weten waarom hij in vredesnaam gelijk de 1e nacht Alleycat weer tot leven gewekt heeft.
Denk niet dat hij dat gaat vertellen anders wordt mogelijk de rol van AlleyCat bekend.
Ik ben geen cult. Hints over mijn rol ga ik ook niet nog meer geven.

Ik blijf het houden op z1000 en ik ga niet naar RobP of iets wisselen. Ik had daniel20 goed en ik stemde daarvoor al op z1000 dus laten we aub op hem stemmen. Het is toch geen toeval dat iemand mij een wolf noemt en 't door mij en anderen al genoemde cultclubje gelijk als haaien op mij stemmen
En eenmaal de cults dat doorhebben, zullen ze misschien ook hun stem nog veranderen