XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Alleycat is in ieder geval geen wolf. Ik vind dat we voor biobeast moeten gaan.

idd hij of jij, thats for sure :D kunnen niet beide GOOD zijn..

maar, om jou pret niet te bederven, en de dood van beide te bespoedigen (hij heeft jou stem al) stem ik dan nu ook op Alleycat

edit: net te vroeg gepost zie ik... rob P trekt nog wat extra aandacht. maar ja, kan maar op 1 stemmen helaas.

Hmm. Ik had Alleycat als leugenaar staan, maar nu twijfel ik.
Orgineel is de persoon die mensen tot leven wekt. Dezelfde persoon die in het eerste verhaal het dorp komt waarschuwen en die beweert dat hij zijn dorpsgenoten nog probeerde te redden. Lijkt me dus een goede rol te zijn. De enige reden waarom die imo dan de leugenaar opnieuw in het spel zou brengen, zou zijn omdat die de rol van Alleycat niet kende.
Daar ga ik van uit, maar ik ben toch wat voorzichtiger met Alleycat te beschuldigen nu. Ook omdat de personen die vermoedelijk cult zijn hem nu ook naar voor brengen.

Mijn stem voor deze ronde blijft waarschijnlijk wel bij Rob P of z1000.

Hmm. Ik had Alleycat als leugenaar staan, maar nu twijfel ik.
Orgineel is de persoon die mensen tot leven wekt. Dezelfde persoon die in het eerste verhaal het dorp komt waarschuwen en die beweert dat hij zijn dorpsgenoten nog probeerde te redden. Lijkt me dus een goede rol te zijn. De enige reden waarom die imo dan de leugenaar opnieuw in het spel zou brengen, zou zijn omdat die de rol van Alleycat niet kende.
Daar ga ik van uit, maar ik ben toch wat voorzichtiger met Alleycat te beschuldigen nu. Ook omdat de personen die vermoedelijk cult zijn hem nu ook naar voor brengen.

Mijn stem voor deze ronde blijft waarschijnlijk wel bij Rob P of z1000.

ik snap jou redenatie niet,

je dacht alleycat is leugenaar, nu wordt hij tot leven gewekt door iemand die volgens het verhaal een cult EN reincarnator zou zijn (dus slecht) en dan denk je ineens dat alleycat wel goed was.

je zegt dat je vermoedelijke cults alleycat gaan stemmen en je het daarom niet doet terwijl robp en z1000 in je lijst van cults voor biobeast gaan en ik in je lijst al op alleycat stond.

je begint jezelf aardig tegen te spreken. het is dat er nog niet veel aanleiding voor is maar anders zou ik toch zeker beginnen te twijfelen aan je geaardheid.

Ik weet inderdaad niet goed wat ik van orgineel moet denken. Goed of slecht. Uit het eerste verhaal zou ik afleiden dat hij aan de goede kant staat, maar die hint "een cultist" zegt dan weer het omgekeerde.
Sowieso zeg ik niet dat Alleycat voor mij nu goed is. Ik zeg dat ik voorzichtiger ben. Zeker als er nog anderen zijn om op te stemmen waar ik zekerder over ben.

De stemmen op alleycat vallen bij nazicht inderdaad mee. Hij wordt wel naar boven gebracht door z1000 die toch op biobeast stemt.

Wat zijn de argumenten tegen biobeast?

Ik weet inderdaad niet goed wat ik van orgineel moet denken. Goed of slecht. Uit het eerste verhaal zou ik afleiden dat hij aan de goede kant staat, maar die hint "een cultist" zegt dan weer het omgekeerde.
Sowieso zeg ik niet dat Alleycat voor mij nu goed is. Ik zeg dat ik voorzichtiger ben. Zeker als er nog anderen zijn om op te stemmen waar ik zekerder over ben.

De stemmen op alleycat vallen bij nazicht inderdaad mee. Hij wordt wel naar boven gebracht door z1000 die toch op biobeast stemt.

Wat zijn de argumenten tegen biobeast?

Daar ben ik dus ook wel benieuwd naar.

zie er eig niet 1

voor mij was dat op dag 1 (of 2 weet ff niet) dat hij ineens een plotwending gaf en tegelijk met RobG een stem op mij uitbracht, whami zat er toen nog in die ging daar ook in mee. leek verdacht veel op een culttreintje. maar omdat ik daar nog te weinig bewijs voor vindt stem ik nog niet op hem. denk ook eerder dat hij cult is dan wolf overigens. ik stem dan ook alleen op mensen waar ik een bijna zeker gevoel heb dat ze eruit moeten

wat de redenen bij andere is weet ik niet.

Ik ben zo naar school. Vanavond ben ik er weer

Stem voorlopig Rob P.
Heb liever voorlopig een 100% cult eruit dan een mogelijke wolf... en dan per ongeluk toch een burger wegstemmen.

Wel zou ik graag van Orgineel willen weten waarom hij in vredesnaam gelijk de 1e nacht Alleycat weer tot leven gewekt heeft.

Stem voorlopig Rob P.
Heb liever voorlopig een 100% cult eruit dan een mogelijke wolf... en dan per ongeluk toch een burger wegstemmen.

Wel zou ik graag van Orgineel willen weten waarom hij in vredesnaam gelijk de 1e nacht Alleycat weer tot leven gewekt heeft.

Denk niet dat hij dat gaat vertellen anders wordt mogelijk de rol van AlleyCat bekend.

zullen zien aan het eind van het spel, hoop dan ook dat de goede antwoorden op de hints enz vrij worden gegeven

zullen zien aan het eind van het spel, hoop dan ook dat de goede antwoorden op de hints enz vrij worden gegeven

Ja vooral dat laatste, ben al twee dagen bezig om die k*t code te ontcijferen.
Dacht ook dat Harry Potter plaatje door te hebben met daarboven de hint: the picture leads you to the witch.
Harry Potter werd gespeeld door Daniel Radcliffe -> Daniel20, maar door zijn gedrag toch weer vanaf gezien.

Ja vooral dat laatste, ben al twee dagen bezig om die k*t code te ontcijferen.
Dacht ook dat Harry Potter plaatje door te hebben met daarboven de hint: the picture leads you to the witch.
Harry Potter werd gespeeld door Daniel Radcliffe -> Daniel20, maar door zijn gedrag toch weer vanaf gezien.

code heb ik opgegeven :p plaatje kom ik ook geen wijs uit, denk ook niet dat daar een hint in zit. maar toch wel benieuwd want wel het gevoel dat ik een heleboel over het hoofd zie in de verhalen

Stem voorlopig Rob P.

Ik ben geen cult. Hints over mijn rol ga ik ook niet nog meer geven.

Ik blijf het houden op z1000 en ik ga niet naar RobP of iets wisselen. Ik had daniel20 goed en ik stemde daarvoor al op z1000 dus laten we aub op hem stemmen. Het is toch geen toeval dat iemand mij een wolf noemt en 't door mij en anderen al genoemde cultclubje gelijk als haaien op mij stemmen

voorlopige stemmen telling iemand?

voorlopige stemmen telling iemand?

Je bent dood...

Dodenlijst

10.Suus141 --> Burger(dood door de wolf)
15 Whami. --> Goede burgemeester (dood door stemmen
19Dutchlifter. --> Burger (uitgeschreven)
27 SubGenius --> Burger (Dood door wolf)
9.Buffalo Billy --> Cultist (uitgeschreven)
16.Wieger24 --> Burger (uitgeschreven)
21FeanFan23 -->burger (uitgeschreven)
20Daniel20 --> Cultist (dood door stemmen)
1.Orgineel --> Reïncarnist (dood door wolf)

Ik blijf het houden op z1000 en ik ga niet naar RobP of iets wisselen. Ik had daniel20 goed en ik stemde daarvoor al op z1000 dus laten we aub op hem stemmen. Het is toch geen toeval dat iemand mij een wolf noemt en 't door mij en anderen al genoemde cultclubje gelijk als haaien op mij stemmen

Ik verwacht dat je buiten de cults weinig of geen stemmen zult krijgen :) En eenmaal de cults dat doorhebben, zullen ze misschien ook hun stem nog veranderen :dunno:

Terug
Naar boven