XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Omdat er weer een dag verloren is en er vannacht weer iemand opgegeten wordt door de wolf. Er blijven steeds minder mogelijkheden over voor goed dit nog te gaan winnen.

Maar hoe wist jij zo zeker dan dat Z1000 geen cult was door ineens op jezelf te stemmen? Ben dan wel benieuwd naar de hints waaruit je dit hebt opgemaakt.

geen 22:00 ???

Ok dan kan ik dus ook niet stemmen vandaag... ben pas net thuis

Alle inactieven zijn er uit. De leugenaar er uit lijkt me ook prima. Dus zeker geen verloren dag. Punt is dat we niet veel verder zijn qua kennis. Voor mij zijn op dit moment vooral de eerste 2 rondes van belang. AlleyCat had moeten hangen, klaar. Er zijn een aantal mensen die dat verhinderd hebben, of niet genoeg gedaan hebben om dat te laten gebeuren.

Er zijn een aantal mensen die consequent verkeerd stemmen. Daarbij komen mensen voorbij die nog niet zo veel in de aandacht staan. De cults waar ik nu aan denk zijn mensen die erg op de achtergrond zijn, weinig verdacht maar of heel dom, of heel evil spelen.

Dat z1000 zo makkelijk weg ging verbaasde mij ook. Vandaar mijn niet stem. Ik wist het vandaag echt niet.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 21:44 ----------

wat dus betekent dat rob g de sl*t is aangezien die lag te rampetampen met fitness beginer

De jager stond bij mij voor de deur weet je nog.

geen 22:00 ???

Ok dan kan ik dus ook niet stemmen vandaag... ben pas net thuis

Ja dit wist ik ook niet.

Beetje k*t dit want er zijn gewoon minder stemmen vandaag dus minder kennis. Denk dat de meeste mensen een 22:00 uur deadline hadden verwacht. Ik iig wel en zat dus juist te azen op het laatste uurtje voor info.

Ja dit wist ik ook niet.

Beetje k*t dit want er zijn gewoon minder stemmen vandaag dus minder kennis. Denk dat de meeste mensen een 22:00 uur deadline hadden verwacht. Ik iig wel en zat dus juist te azen op het laatste uurtje voor info.

De Regels
SPOILERS: VERBERG
1. Dag duurt vanaf 10:00 tot 21:00 's avonds. Gedurende die tijd kunnen dorpsbewoners overleggen en dienen zij stemmen uit te brengen op de voor hen meest verdachte persoon (of juist door de war te schoppen). Na 21:00 mag er niet meer gestemd worden en ik tel de stemmen. De stem die jij opgeeft die ik meetel is de persoon in de laatste ONGE-EDITE post voor 21.00 's avonds die je dikgedrukt hebt genoemd. Wanneer je een stem wilt wijzigen ben je dus geacht om in een nieuwe post een naam neer te zetten, om te voorkomen dat niemand ziet dat je switcht en om te telling voor mij duidelijker te maken. Na de telling zal ik de uitslag van de stemming met een verhaal bekendmaken. Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 21:47 ----------

Dat bedoel ik niet, hoe weet jij dat hij de leugenaar was? Er staat toch duidelijk: word door zijn burgervrienden geexcuteerd?

Dat staat er in het wit helemaal onderaan ;)

Laat maar ik zie het al.. Mind****ingggg!!!

Iemand al iets van hints gevonden in de tekst?

Meende dat het ook 22.00 was, volgens mij is dat later aangepast

De Regels
SPOILERS: VERBERG
1. Dag duurt vanaf 10:00 tot 21:00 's avonds. Gedurende die tijd kunnen dorpsbewoners overleggen en dienen zij stemmen uit te brengen op de voor hen meest verdachte persoon (of juist door de war te schoppen). Na 21:00 mag er niet meer gestemd worden en ik tel de stemmen. De stem die jij opgeeft die ik meetel is de persoon in de laatste ONGE-EDITE post voor 21.00 's avonds die je dikgedrukt hebt genoemd. Wanneer je een stem wilt wijzigen ben je dus geacht om in een nieuwe post een naam neer te zetten, om te voorkomen dat niemand ziet dat je switcht en om te telling voor mij duidelijker te maken. Na de telling zal ik de uitslag van de stemming met een verhaal bekendmaken. Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 21:47 ----------

Dat staat er in het wit helemaal onderaan ;)

Alle stemrondes hier voor waren om 22:00 uur.

kom nu ook het verhaal over wie de wolf deze nacht opgegeten heeft ook eerder?

Ik vraag me af waarom de heks nog niet weet wie de wolf is?

In nacht 4, waarin orgineel gekilld wordt, staat er: culist wat neem ik aan cultist moet zijn. Was de reincarnator toch slecht? Wat heeft dat voor gevolgen voor alley cat?

Terug
Naar boven