AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Haha hij was de leugenaar! Dat betekent echter wel dat hij niet weet wie de cults zijn en de cults niet zeker wie hij was:roflol:

Wel toch? Of niet?

Godver man, nu dacht ik weer na het verhaaltje te lezen dat we een burger hadden, tot ik de witte tekst vond :roflol:

Dat betekent helaas dat ik de 2 hints die me vertelden dat Alleycat de leugenaar was, volledig verkeerd geïnterpreteerd had :o

Told ya.

Nu plz laten we cults eruit stemmen.

hopen dat de wolf ons werk opknapt en er dan een cult uitstemt :)

Als we een cult willen, moeten we iemand vinden die in het begin daniel20 verdedigde. Niet na die shitload aan gezeik, maar toen hij net ter sprake kwam

Daar gaat dus ook al jullie bs argumenten dat ik aandacht van z1000 wilde afleidien en mijzelf opofferen.

biobeast sprong na nacht 2 gelijk op z1000, met da argument van het optelsommetje en dan post 50.
waarschijnlijk heeft hij de getallen opgeteld, gecheckt dat het een post van een niet-cult is en is hij er direct voor gegaan.
ik zeg niets, maar dit maakt hem verdacht. kan natuurlijk ook gewoon burger zijn die NET ZOALS MIJ ook fout zat :(

tip: lees alle posts eens terug door nu je de rollen weet, brengt heel wat aan het licht

The ****, hoezo geen 22:00 uur? Ik heb niet eens gestemt. Daaamn. Oh u zo dienbare jager. Bescherm mij nog 1 maal en ik beloof morgen het spel te doorbreken en met een goede lead naar de wolf te komen, ipv zoeken naar valse cults.

Als ik bij de rollen kijk staat de leugenaar bij de EVIL kant dus is toch de juiste eruitgestemd.
Zodadelijk de wolf een cult morgen wij weer en klaar :)

biobeast sprong na nacht 2 gelijk op z1000, met da argument van het optelsommetje en dan post 50.
waarschijnlijk heeft hij de getallen opgeteld, gecheckt dat het een post van een niet-cult is en is hij er direct voor gegaan.
ik zeg niets, maar dit maakt hem verdacht. kan natuurlijk ook gewoon burger zijn die NET ZOALS MIJ ook fout zat :(

tip: lees alle posts eens terug door nu je de rollen weet, brengt heel wat aan het licht

de leugenaar staat gewoon aan de kant van de cults hoor.

Omdat er weer een dag verloren is en er vannacht weer iemand opgegeten wordt door de wolf. Er blijven steeds minder mogelijkheden over voor goed dit nog te gaan winnen.

Wat zit je nu te lullen. We hebben er nu een slechterik uitgestemd en vorige nacht ook. Lijkt me geen verloren dag.

Naja kijk hoeveel burgers er al uitzijn.. Vannacht ook de wolf weer een slachtoffer. En daarnaast zijn jullie voornemens mij eruit te gooien.

Zijn er ook nog inactieven die eruit gaan? Zijn vaak ook burgers.

Ook z1000 laat van zich horen “Vuile verraders, vooral jij Rob G… Homobitch” …z1000 barst in huilen uit… wetende dat hij er alles aan gedaan heeft om dit dorpje te redden van het kwaad.

Ze rennen naar het huis van Rob G en eenmaal daar aangekomen zien ze in de kelder een huilende Rob G en het lijk van Daniel20 welke doorboort is met glasscherven en spijkers.

2hints naar cults imo:

z1000 omdat hij zegt: laten we teruggaan en dus maar niet verder zoeken achter de wolf. beschermt de wolf

Rob G, tranen van verdriet, verdriet om een vriend, vriend is iemand met dezelfde rol, daniel was cult?

Ervan uitgaande dat Rob G bij de goede hoort kan ik hieruit opmaken dat er een verboden homoliefde in het dorp is. :roflol:

Wat kunnen we beter doen dan cults er uit stemmen ??? Op die manier is elke dag een verloren dag.

Terug
Naar boven