XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Ik zit net kane s posts te lezen en hypothetisch voor te stellen dat hij de wolf is, die berichten zouden dan best logisch zijn. Hmmm.. kane is ook ervaren in dit spel. De wolf is te goed om nieuw te zijn.

Stem blijft z1000 trouwens.

hoi wolf

Er wordt duidelijk een cult geofferd om verwarring te zaaien.

Als z1000 geen cult is, dan is mijn mind blown. Ik zit nog even door te zoeken en de hints te bekijken. Stem zal snel volgen.

Helaas vandaag hele dag weg geweest dus bijna geen tijd gehad mee te spelen.

De cults spelen dit zo goed damnn haha :roflol: jullie hebben mijn complimenten

Er wordt duidelijk een cult geofferd om verwarring te zaaien.

Als z1000 geen cult is, dan is mijn mind blown. Ik zit nog even door te zoeken en de hints te bekijken. Stem zal snel volgen.

Helaas vandaag hele dag weg geweest dus bijna geen tijd gehad mee te spelen.

Rob, ik zweer op alles dat ik geen cult ben. Als ik lieg, krijg je op lowlands een pils.Srs

Wat hebben we nu gehad:

10.Suus141 --> Burger(dood door de wolf)
15 Whami. --> Goede burgemeester (dood door stemmen
19Dutchlifter. --> Burger (uitgeschreven)
27 SubGenius --> Burger (Dood door wolf)
9.Buffalo Billy --> Cultist (uitgeschreven)
16.Wieger24 --> Burger (uitgeschreven)
21FeanFan23 -->burger (uitgeschreven)
20Daniel20 --> Cultist (dood door stemmen)
1.Orgineel --> Reïncarnist (dood door wolf)

Orgineel was ook cult, dat blijkt uit de tekst, toch?

Dan hebben we al 3 cults. 28 spelers. Hoeveel cults zullen er zijn? 6 cults, 1 leugenaar en 1 wolf oid? Of nog meer cults?

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 20:09 ----------

Rob, ik zweer op alles dat ik geen cult ben. Als ik lieg, krijg je op lowlands een pils.Srs

Jonge, als wij op lowlands staan in de bravo, en jij voelt ineens een voet in je knieholte trappen dan weet je sowieso van wie hij komt. De shit is aan baas! :D

Ik zit net kane s posts te lezen en hypothetisch voor te stellen dat hij de wolf is, die berichten zouden dan best logisch zijn. Hmmm.. kane is ook ervaren in dit spel. De wolf is te goed om nieuw te zijn.

Stem blijft z1000 trouwens.
Zal het maar als een compliment beschouwen. :D

Maar hoe maak jij na drie nachten er al uit op dat de wolf een ervaren speler is? Kan toch gewoon iemand zijn die er at random iemand uitpikt, en gewoon geluk heeft? Maar wel goed dat er tenminste al iemand achter de wolf zoekt, nu de cults toch zo goed als duidelijk zijn. Met hoeveel ze zijn vraag ik mij ook af. Was dit gekend in de vorige potjes?

Wat hebben we nu gehad:

10.Suus141 --> Burger(dood door de wolf)
15 Whami. --> Goede burgemeester (dood door stemmen
19Dutchlifter. --> Burger (uitgeschreven)
27 SubGenius --> Burger (Dood door wolf)
9.Buffalo Billy --> Cultist (uitgeschreven)
16.Wieger24 --> Burger (uitgeschreven)
21FeanFan23 -->burger (uitgeschreven)
20Daniel20 --> Cultist (dood door stemmen)
1.Orgineel --> Reïncarnist (dood door wolf)

Orgineel was ook cult, dat blijkt uit de tekst, toch?

Dan hebben we al 3 cults. 28 spelers. Hoeveel cults zullen er zijn? 6 cults, 1 leugenaar en 1 wolf oid? Of nog meer cults?

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 20:09 ----------

Jonge, als wij op lowlands staan in de bravo, en jij voelt ineens een voet in je knieholte trappen dan weet je sowieso van wie hij komt. De shit is aan baas! :D

Yolo, ik heb mijn bewaker Rob P bij me:o:o:o

Remi die ****it hints van jou zijn niet te doen ouwe trekzak :D Er is uit de verhalen nog vrij weinig naar voren gekomen. De cijfers die naar z1000 zouden leiden. En de cijfers die naar Whami zouden leiden. Verder is er nog niet zo veel ontcijferd wel?

Remi die ****it hints van jou zijn niet te doen ouwe trekzak :D Er is uit de verhalen nog vrij weinig naar voren gekomen. De cijfers die naar z1000 zouden leiden. En de cijfers die naar Whami zouden leiden. Verder is er nog niet zo veel ontcijferd wel?

Haha nee elke keer als ik dacht ze door te hebben zat ik er naast...

• Like
Waarderingen: kane
Z1000

Ik heb werkelijk geen idee, maar hij gaat er op zeker uit en ik vind dat ik moet stemmen (en ik moet nu gaan trainen). Was er gisteren erg van overtuigd dan Daniel en Z1000 geen cult waren, dus toen Daniel wel een cult bleek te zijn ben ik de draad totaal kwijtgeraakt.

• Like
Waarderingen: kane
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.795
Stemming gesloten, verhaal staat er om 20.15/20.20

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.797
Met inmiddels 2 dode cultisten zijn de burgers op de goede weg het dorpje te “zuiveren” helaas valt dat aantal in het niet bij het aantal gestorven burgers.
Wetende dat de burgers nog een hoop te wachten staat beginnen ze toch met goede moed aan de stemming. Al gauw wordt Z1000 z’n naam genoemd… Hij is tenslotte degene die de stemming met Daniel20 met hand en tand probeerde te tegen te houden…
En ook ditmaal verzet z1000 zich stevig tegen zijn executie.
“Ik ben 100% geen cultist” maar dat antwoord houdt helaas geen stand.. De dorpelingen geloven z1000 niet en nemen hem mee naar het dorpsplein. Er is echter één dorpsbewoner die wel gelooft in de onschuld van Z1000, namelijk Rob P. “Jullie gaan allemaal naar de hel vuile kle**lijers, jullie stemmen nu een burger weg”

Ook z1000 laat van zich horen “Vuile verraders, vooral jij Rob G… Homobitch” …z1000 barst in huilen uit… wetende dat hij er alles aan gedaan heeft om dit dorpje te redden van het kwaad.
Hij wist namelijk echt niet dat Daniel20 cultist was en ook wist hij niet dat de burgers op wie hij stemde ook echt burgers waren. Z1000 deed alles wat hij kon om de cultisten te vinden en de wolf te vermoorden, maar helaas mocht dat niet baten…

Z1000 wordt door zijn eigen burgervrienden geëxecuteerd.

http://www.youtube.com/watch?v=MqoANESQ4cQ
z1000 is geëxecuteerd, hij was de leugenaar

Ik verwacht een pm van de wolf en eventueel het meisje, heks en jager

nvm zie hierboven

Haha hij was de leugenaar! Dat betekent echter wel dat hij niet weet wie de cults zijn en de cults niet zeker wie hij was:roflol:

Met inmiddels 2 dode cultisten zijn de burgers op de goede weg het dorpje te “zuiveren” helaas valt dat aantal in het niet bij het aantal gestorven burgers.
Wetende dat de burgers nog een hoop te wachten staat beginnen ze toch met goede moed aan de stemming. Al gauw wordt Z1000 z’n naam genoemd… Hij is tenslotte degene die de stemming met Daniel20 met hand en tand probeerde te tegen te houden…
En ook ditmaal verzet z1000 zich stevig tegen zijn executie.
“Ik ben 100% geen cultist” maar dat antwoord houdt helaas geen stand.. De dorpelingen geloven z1000 niet en nemen hem mee naar het dorpsplein. Er is echter één dorpsbewoner die wel gelooft in de onschuld van Z1000, namelijk Rob P. “Jullie gaan allemaal naar de hel vuile kle**lijers, jullie stemmen nu een burger weg”

Ook z1000 laat van zich horen “Vuile verraders, vooral jij Rob G… Homobitch” …z1000 barst in huilen uit… wetende dat hij er alles aan gedaan heeft om dit dorpje te redden van het kwaad.
Hij wist namelijk echt niet dat Daniel20 cultist was en ook wist hij niet dat de burgers op wie hij stemde ook echt burgers waren. Z1000 deed alles wat hij kon om de cultisten te vinden en de wolf te vermoorden, maar helaas mocht dat niet baten…

Z1000 wordt door zijn eigen burgervrienden geëxecuteerd.

http://www.youtube.com/watch?v=MqoANESQ4cQ
z1000 is geëxecuteerd, hij was de leugenaar

Ik verwacht een pm van de wolf en eventueel het meisje, heks en jager

Goed nummer uit gekozen haha. Vandaag nog geluisterd. :D

Maar het bewijs is er, ik was geen cult:D

Terug
Naar boven