AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

leugenaar mocht geen PM contact hebben met de cults, dus cults konden nooit weten dat z1000 slecht was toch?

Ik vraag me af waarom de heks nog niet weet wie de wolf is?

In nacht 4, waarin orgineel gekilld wordt, staat er: culist wat neem ik aan cultist moet zijn. Was de reincarnator toch slecht? Wat heeft dat voor gevolgen voor alley cat?

Nieuwe pagina

Orgineel kon toch nooit weten wat alley cat's rol is?

Ik vraag me af waarom de heks nog niet weet wie de wolf is?

In nacht 4, waarin orgineel gekilld wordt, staat er: culist wat neem ik aan cultist moet zijn. Was de reincarnator toch slecht? Wat heeft dat voor gevolgen voor alley cat?

Ja of de fitnesschick.

Aangezien de cultisten allemaal weten wie de cultisten zijn en origineel dus AlleyCat heeft gereincarneerd lijkt het mij een logische conclusie dat Alleycat ook een cultist is. Zie namelijk geen reden waarom een cultist een burger oid zou reincarneren.

Klopt is aangepast.. Omdat voor mij 22.00 toch te laat bleek te zijn.

Mja ik vond het ook te laat. 21:00 uur was beter. Maarja, dit wist ik niet.

Het lijkt me niet onbelangrijk te kijken naar de spelers die in ronde 2 op whami gestemd hebben. In ronde 1 wisten de cults dat ze een foute speler toch weer tot leven zouden kunnen wekken. In ronde 2 zou dat voor AlleyCat erg lastig worden.

Deze mensen hebben toen op whami gestemt:

(z1000)
(daniel20)
(supersized)
(quibus)
(Whoopy)
(kane)
(JoeyC)
(Rob P)
(AlleyCat)

Dat was een belangrijke ronde. De karma trucjes maken dat wel duidelijk.

Wie hebben er toen op AlleyCat gestemt?

(Markrot)
(lloydatoni)
(jimbooo)
(IMBAatwork)
(Flippie22)
(Rob G)
(Daster)
(Whami)

Niet om mezelf wederom vrij te pleiten. Maar er wordt imo erg weinig gekeken naar bepaalde mensen in het bovenste rijtje. Vooral die knakker van Command & Conquer :p

Laatst bewerkt:

Het lijkt me niet onbelangrijk te kijken naar de spelers die in ronde 2 op whami gestemd hebben. In ronde 1 wisten de cults dat ze een foute speler toch weer tot leven zouden kunnen wekken. In ronde 2 zou dat voor AlleyCat erg lastig worden.

(z1000)
(daniel20)
(supersized)
(quibus)
(Whoopy)
(kane)
(JoeyC)
(Rob P)
(AlleyCat)

Wie hebben er toen op whami gestemt?

(Markrot)
(lloydatoni)
(jimbooo)
(IMBAatwork)
(Flippie22)
(Rob G)
(Daster)
(Whami)

Niet om mezelf wederom vrij te pleiten. Maar er wordt imo erg weinig gekeken naar bepaalde mensen in het bovenste rijtje. Vooral die knakker van Command & Conquer :p

Je bedoelt wie hebben er toen NIET op hem gestemd?

Maar hoe wist jij zo zeker dan dat Z1000 geen cult was door ineens op jezelf te stemmen? Ben dan wel benieuwd naar de hints waaruit je dit hebt opgemaakt.

Niet 100% maar ik was de enige die aandacht van hem wilde halen. Als hij cult was waren er wel meer geweest aangezien ze al cults kwijt zijn. Ik was enige die aandacht afleidde en ik weet van mezelf dat ik geen cult ben. Mja niet 100% waterdicht maar dat ie geen cult was was ik redelijk overtuigd van.

(z1000)
(daniel20)
(supersized)
(quibus)
(Whoopy)
(kane)
(JoeyC)
(Rob P)
(AlleyCat)

Wie hebben er toen op whami gestemt?

(Markrot)
(lloydatoni)
(jimbooo)
(IMBAatwork)
(Flippie22)
(Rob G)
(Daster)
(Whami)

Ik heb al eerder op je gestemd en had dit vandaag alweer bijna gedaan. Je was door de oog van de naald gekropen bij mij. De verhalen duiden keer op keer aan dat je cult bent, maar nog twijfel ik hier bij.
Ik meende dat jij de leugenaar was, omdat jij op daniel20 had gestemd. Ik volg je op de voet kerel!:cool:

Niet 100% maar ik was de enige die aandacht van hem wilde halen. Als hij cult was waren er wel meer geweest aangezien ze al cults kwijt zijn. Ik was enige die aandacht afleidde en ik weet van mezelf dat ik geen cult ben. Mja niet 100% waterdicht maar dat ie geen cult was was ik redelijk overtuigd van.

Aangezien nu is gebleken dat hij toch bij de slechte hoorde was dat dus blijkbaar een verkeerde keuze. Vertrouw het nog steeds helemaal niet!

^
idem orgineel en alley cat?

Origineel en alleycat wel.
In het verhaal staat achter de dood van Origineel "Cultist". Hij wist dus door zijn dubbelrol wie er allemaal cultisten waren. Hij reincarneerde dus AlleyCat omdat hij wist dat die ook een cultist was, zou namelijk niet weten waarom een cultist een goede zou reincarneren.

Ik ben ook wel eens leugenaar geweest, en wist toen wel wie de cults waren, en zij wisten wie ik was.

Als dat bij deze pot weer zo was heeft Z1000 het slecht gespeeld.

Ik vond de leugenaar een heerlijke rol, omdat je met de burgers mee kon lullen en gewoon op een van hen stemmen :)

(z1000)
(daniel20)
(supersized)
(quibus)
(Whoopy)
(kane)
(JoeyC)
(Rob P)
(AlleyCat)

Wie hebben er toen op AlleyCat gestemt?

(Markrot)
(lloydatoni)
(jimbooo)
(IMBAatwork)
(Flippie22)
(Rob G)
(Daster)
(Whami)

Heb whami niet bijgehouden maar wel de stemming tegen rob g / daniel20.
Als je de mensen die op rob g gestemd hebben vergelijkt met jouw lijstje zie je al duidelijke cults.

Ik vind kane wel erg verdacht als wolf nu.

Op Rob G gestemd (voor de foto van daniel20's fraude door rob g gepost was):
joey
daniel20
z1000
fitness
rob p
supersized
kimi2

Op daniel20 gestemd (voor de foto van daniel20's fraude door rob g gepost was):
flip
lloyd
new