Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Nee precies, dat met dat lijstje verraad je niks.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat biobeast wel goed is. fitness en kimi2 is een beetje 50/50 goed/slecht
ja denk het ook maar kimi2 lijkt me ook en dat zouden wel erg veel cults worden.Fitness is evil dat mag duidelijk zijn ondertussen.
Fitness is evil dat mag duidelijk zijn ondertussen.
ja denk het ook maar kimi2 lijkt me ook en dat zouden wel erg veel cults worden.
we hebben rob p, joeyc, alley en supersized ook nog
+ de 4 evil doden z1000, daniel20, buffalo billy en orgineel
ja denk het ook maar kimi2 lijkt me ook en dat zouden wel erg veel cults worden.
we hebben rob p, joeyc, alley en supersized ook nog
+ de 4 evil doden z1000, daniel20, buffalo billy en orgineel

Als jullie mij nog steeds verdacht vinden zit je er epic naast net als met Z1000 waarvan jullie allemaal 1000% overtuigd waren dat het een cult was ( wat hij dus niet bleek te zijn).Warrige posts en gespartel?? Als jullie mij nog steeds verdacht vinden zit je er epic naast net als met Z1000 waarvan jullie allemaal 1000% overtuigd waren dat het een cult was ( wat hij dus niet bleek te zijn).
Kerel. Het feit dat je nog steeds doet alsof we fout waren om z1000 er uit te stemmen, zegt genoeg.
Stem vooral op mij. Kan je zien dat je er wederom gruwelijk naast zit. Zo gruwelijk zelf ernaast dat ik ga twijfelen dat jullie geen badguys zijn (woopy en flippie)
Dit komt mij bekend voor.
Situatie z1000: Nee jullie zitten er gruwelijk naast dat hij een cult is --> Leugenaar
Situatie Rob P: Nee jullie zitten er gruwelijk naast dat ik een cult ben --> Wolf?
Dit komt mij ook bekend voor:
Flippie: bllind als een paard -----) cult
Inactieven zijn doorgaans burgers iedereen weet dat. Het is wel duidelijk dat de badguys dit gaan verliezen. Ik verzoek jullie ook mij te stemmen. Mocht je z1000 stemmen mij dan morgen aub.