AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Fitness is evil dat mag duidelijk zijn ondertussen.
ja denk het ook maar kimi2 lijkt me ook en dat zouden wel erg veel cults worden.

we hebben rob p, joeyc, alley en supersized ook nog

+ de 4 evil doden z1000, daniel20, buffalo billy en orgineel

Heb geen tijd om de hele dag alles te checken. Ben sowieso wat minder op dbb. Daarom post ik wat weinig.

ja denk het ook maar kimi2 lijkt me ook en dat zouden wel erg veel cults worden.

we hebben rob p, joeyc, alley en supersized ook nog

+ de 4 evil doden z1000, daniel20, buffalo billy en orgineel

Ik moet zeggen dat ik van de overblijvers steeds minder zeker ben.
Rob P is voor mij nog steeds het meest verdacht. Vooral na de warrige posts en het hopeloze gespartel om er proberen voor te zorgen dat we zeker niet op z1000 zouden stemmen. Verder ook wat raar dat hij doet alsof hij niet snapt dat de wolf niet weet wie de cults zijn, terwijl hij al aan zoveel potjes actief heeft meegedaan. Ofwel hebben we dat laatste verkeerd geïnterpreteerd.
Over JoeyC en Alleycat vermoed ik dat ze slecht zijn, maar ik ben daar helemaal niet zeker van. Heb er weinig argumenten tegen. Van Alleycat dacht ik dat die de leugenaar zou zijn, maar dat is die dus niet. Is Alleycat dan per toeval zo verdacht geworden door gered te worden door Orgineel, die mogelijk de rol niet kende, of is er meer aan de hand?
Supersized maakt soms wat rare opmerkingen, maar is dat genoeg?
En dan zijn er fitness beginner en kimi nog. Beide ook grote twijfelgevallen voor mij.

Ik blijf voorlopig bij Rob P. Als die weg is of hij blijkt toch geen cult te zijn, weet ik het daarna niet goed meer :dunno:

Warrige posts en gespartel?? Zit meestal op mijn telefoon in dit topic en ben ook aan het werk dus soms kan ik niet heel uitgebreid reageren :o Als jullie mij nog steeds verdacht vinden zit je er epic naast net als met Z1000 waarvan jullie allemaal 1000% overtuigd waren dat het een cult was ( wat hij dus niet bleek te zijn).

Warrige posts en gespartel?? Als jullie mij nog steeds verdacht vinden zit je er epic naast net als met Z1000 waarvan jullie allemaal 1000% overtuigd waren dat het een cult was ( wat hij dus niet bleek te zijn).

We zaten wel goed dat die slecht was, dus zo epic zaten wij er niet naast.

Kerel. Het feit dat je nog steeds doet alsof we fout waren om z1000 er uit te stemmen, zegt genoeg.

JoeyC lijkt me ook cult. Of een poging tot de wolf en die houdt zich vaak afzijdig dus daar moet naar gekeken worden

Hoe zit t met quibus en ook Markrot, markrot is een goede speler

Stem vooral op mij. Kan je zien dat je er wederom gruwelijk naast zit. Zo gruwelijk zelf ernaast dat ik ga twijfelen dat jullie geen badguys zijn (woopy en flippie)

De mensen die warrig posten zijn imo vaker goed dan slecht. De cults communiceren en hebbem dus een plan van aanpak. Burgers weten het vaak simpelweg niet en vliegen alle kanten op. Er zijn best een aantal mensen die consequent dom/irritant stemmen. Daar kan je het beter zoeken.

Als je hier je vermoedens uit spreekt gaan ze daar simpelweg hun strategie op aanpassen. Je kunt als goodguy niet veel speculeren wanr daarmee verklein je de kans aanzienlijk de badguys er uit te pikken.

Stem vooral op mij. Kan je zien dat je er wederom gruwelijk naast zit. Zo gruwelijk zelf ernaast dat ik ga twijfelen dat jullie geen badguys zijn (woopy en flippie)

Dit komt mij bekend voor.

Situatie z1000: Nee jullie zitten er gruwelijk naast dat hij een cult is --> Leugenaar
Situatie Rob P: Nee jullie zitten er gruwelijk naast dat ik een cult ben --> Wolf?

Dit komt mij bekend voor.

Situatie z1000: Nee jullie zitten er gruwelijk naast dat hij een cult is --> Leugenaar
Situatie Rob P: Nee jullie zitten er gruwelijk naast dat ik een cult ben --> Wolf?

Dit komt mij ook bekend voor:

Flippie: bllind als een paard -----) cult

Verder is het lastig dat Remi eigenlijk het spel zo lang mogelijk wil rekken (dat is in principe goed natuurlijk). Maar als hij in de gaten heeft dat belangrijke spelers te verdacht worden zal hij daar zijn verhalen en hints op aanpassen. Nog een reden om als goodguy rustog af te wacjten en je verdenkingen eerst goed uit te werken zodat je in 1 dag met goede argumenten een badguy zwart kan maken en hem er uit kan laten stemmen.

C'mon Remi ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.899
Door alle commotie van de afgelopen paar dagen is iedereen erg moe. Een enkel trotseert zijn angst voor de wolf en slaapt die nacht niet. De nacht kruipt langzaam voorbij, maar van de wolf nog geen enkel teken. “Zou hij dan dood zijn?”, vraagt het geniepige meisje zich af. Ze sluipt, mogelijk nog sluwer dan de wolf door het dorp. Dan ziet ze zijn gedaante; een groot, harig wezen met bloeddoorlopen ogen eet hij de overblijfselen op van Orgineel. Terwijl dit tafereel zich voltrekt verstopt het meisje zich en blijft ze naar de gedaante kijken.

Ze stoot een pot om. De wolf draait zich om en kijkt haar recht in haar donkere ogen. Snel rent hij weg, waarop zij besluit naar huis te gaan. Ze wil immers niet het risico nemen zelf gepakt te worden.
Woedend en hongerig omdat hij gestoord werd tijdens zijn maaltijd gaat de wolf op zoek naar een nieuw prooi voor die nacht. Eenmaal bij een mooi hoekhuis aangekomen, besluit hij daar naar binnen te gaan. Maar wacht! Wat staat er bij de deur? Zijn dat niet de laarzen van de jager? Wie accepteert er nou de hulp van de jager, maar vraagt hem bij het binnenkomen om zijn laarzen uit te doen? De wolf ziet het al, dit is het huis van Rob G. Dan maar een paar huizen verderop.
De wolf klautert door een open raam naar binnen en gaat op zoek naar de slaapkamer.

Niet meteen wetende hoe hij dit moet aanpakken, wacht de wolf even met aanvallen. Maar door het weinige eten tot dit moment, maakt zijn maag een hard knorrend geluid. De man wordt wakker, draait zich om, en wandelt slaapdronken naar de badkamer om zijn blaas te legen. Geen moment heeft hij de wolf gezien. Deze ziet echter zijn kans schoon. Hij drukt zijn vlijmscherpe nagels op het strottenhoofd van Woopy. Deze hapt naar adem om een schreeuw uit te slaken en verkrijgt deze benodigde lucht middels zijn nieuwe luchtholte. Maar nog voor hij enig geluid kan maken behalve het opgorgelen van bloed is hij al dood. De wolf doet zich zo snel mogelijk tegoed aan de rug van Woopy. Enige tijd later hoort hij voetstappen. Half aangekleed komt de jager een paar deuren verderop naar buiten gerend. Nog voordat hij een glimp van de wolf op kan vangen, is deze al gevlucht naar de bossen die het dorp omringen.Deja Vu? It can lead you to the "Roddelaar"
http://www.youtube.com/watch?v=lObzfEipyOA
Speciaal voor z1000 een soundtrack, no homo

Woopy is dood, hij was burger
Het is dag tot 21.00

De t*ring. Klote Whoopy.

Terug
Naar boven