Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Door alle commotie van de afgelopen paar dagen is iedereen erg moe. Een enkel trotseert zijn angst voor de wolf en slaapt die nacht niet. De nacht kruipt langzaam voorbij, maar van de wolf nog geen enkel teken. “Zou hij dan dood zijn?”, vraagt het geniepige meisje zich af. Ze sluipt, mogelijk nog sluwer dan de wolf door het dorp. Dan ziet ze zijn gedaante; een groot, harig wezen met bloeddoorlopen ogen eet hij de overblijfselen op van Orgineel. Terwijl dit tafereel zich voltrekt verstopt het meisje zich en blijft ze naar de gedaante kijken.

Ze stoot een pot om. De wolf draait zich om en kijkt haar recht in haar donkere ogen. Snel rent hij weg, waarop zij besluit naar huis te gaan. Ze wil immers niet het risico nemen zelf gepakt te worden.
Woedend en hongerig omdat hij gestoord werd tijdens zijn maaltijd gaat de wolf op zoek naar een nieuw prooi voor die nacht. Eenmaal bij een mooi hoekhuis aangekomen, besluit hij daar naar binnen te gaan. Maar wacht! Wat staat er bij de deur? Zijn dat niet de laarzen van de jager? Wie accepteert er nou de hulp van de jager, maar vraagt hem bij het binnenkomen om zijn laarzen uit te doen? De wolf ziet het al, dit is het huis van Rob G. Dan maar een paar huizen verderop.
De wolf klautert door een open raam naar binnen en gaat op zoek naar de slaapkamer.

Niet meteen wetende hoe hij dit moet aanpakken, wacht de wolf even met aanvallen. Maar door het weinige eten tot dit moment, maakt zijn maag een hard knorrend geluid. De man wordt wakker, draait zich om, en wandelt slaapdronken naar de badkamer om zijn blaas te legen. Geen moment heeft hij de wolf gezien. Deze ziet echter zijn kans schoon. Hij drukt zijn vlijmscherpe nagels op het strottenhoofd van Woopy. Deze hapt naar adem om een schreeuw uit te slaken en verkrijgt deze benodigde lucht middels zijn nieuwe luchtholte. Maar nog voor hij enig geluid kan maken behalve het opgorgelen van bloed is hij al dood. De wolf doet zich zo snel mogelijk tegoed aan de rug van Woopy. Enige tijd later hoort hij voetstappen. Half aangekleed komt de jager een paar deuren verderop naar buiten gerend. Nog voordat hij een glimp van de wolf op kan vangen, is deze al gevlucht naar de bossen die het dorp omringen.Deja Vu? It can lead you to the "Roddelaar"

Speciaal voor z1000 een soundtrack, no homo

Woopy is dood, hij was burger
Het is dag tot 21.00

Nou meisje, wat heb jij allemaal gezien?

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 10:09 ----------

Stem vooral op mij. Kan je zien dat je er wederom gruwelijk naast zit. Zo gruwelijk zelf ernaast dat ik ga twijfelen dat jullie geen badguys zijn (woopy en flippie)

Goh zit je er alweer naast! Wat toevallig!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: kane
  • Like
Zo, we kunnen verder : Rob P.

Of moeten een goede mogelijke wolf hebben.

Nvm

Laatst bewerkt:
Damn, ik heb het de wolf te makkelijk gemaakt om te gokken dat ik goed was veronderstel ik. Had het al zien aankomen. Bespaart me de moeite om verder te speculeren. Succes nog burgers!

• Like
Rip Woopy.

Snap de mensen trouwens niet die zomaar op Rob P stemmen. Ok het viel wel op toen hij z1000 mee aan het verdedigen was, maar als (mogelijke) cult had hij toch geen flauw idee wat Z's rol kon zijn. Kans dat Z leugenaar was was echt klein. Denk dat Rob P dan als cult gewoon eerder geneigd zou zijn geweest om mee met de burgers op Z te stemmen.

Damn, ik heb het de wolf te makkelijk gemaakt om te gokken dat ik goed was veronderstel ik. Had het al zien aankomen. Bespaart me de moeite om verder te speculeren. Succes nog burgers!

jammer want je overdacht je speculaties wel goed.

verder met stemmen dan maar voor vandaag, nog even lezen wat iedereen denkt, vandaag drukke dag dus zal tussendoor ergens mn stem moeten gooien.

• Like
Rip Woopy.

Snap de mensen trouwens niet die zomaar op Rob P stemmen. Ok het viel wel op toen hij z1000 mee aan het verdedigen was, maar als (mogelijke) cult had hij toch geen flauw idee wat Z's rol kon zijn. Kans dat Z leugenaar was was echt klein. Denk dat Rob P dan als cult gewoon eerder geneigd zou zijn geweest om mee met de burgers op Z te stemmen.

Dan moet je maar even teruglezen naar de situatie met Daniel20, dan wordt het wel duidelijk.

Mja heb die dag een beetje gemist. Maar toen kunnen jullie er al uit opmaken dat Rob P cult was?

Ja. Je had toen het karma bericht dat gefaked was en toen begon de hele cultgroep incl. Daniel20 op Rob G te stemmen. Echter tot Rob G met bewijs kwam en het duidelijk werd voor de cults dat ze hier niet onderuit konden komen gingen ze ineens op Daniel20 stemmen.
Vervolgens is die z1000 aan verdedigen die een leugenaar bleek te zijn. Woopy te beschuldigen dat hij een cult zou zijn, maar eigenlijk dus een burger was. En hij loopt te opzichtig met hints te strooien dat hij de mogelijke heks zou kunnen zijn.
Hiernaast verdedigd hij Alley, terwijl die gereincarneerd is door Origineel die een cult was.

Ja. Je had toen het karma bericht dat gefaked was en toen begon de hele cultgroep incl. Daniel20 op Rob G te stemmen. Echter tot Rob G met bewijs kwam en het duidelijk werd voor de cults dat ze hier niet onderuit konden komen gingen ze ineens op Daniel20 stemmen.
Vervolgens is die z1000 aan verdedigen die een leugenaar bleek te zijn. Woopy te beschuldigen dat hij een cult zou zijn, maar eigenlijk dus een burger was. En hij loopt te opzichtig met hints te strooien dat hij de mogelijke heks zou kunnen zijn.
Hiernaast verdedigd hij Alley, terwijl die gereincarneerd is door Origineel die een cult was.
Wie hoort daar dan nog bij volgens jou buiten Rob P? JoeyC,..?

En dat hij z1000 verdedigd is als cult dan toch helemaal raar. Ok z was evil, maar dat kon Rob P toch onmogelijk weten als cult.

Mja heb die dag een beetje gemist. Maar toen kunnen jullie er al uit opmaken dat Rob P cult was?

zie wel dat RobP continu erg hard blijft ontkennen. hij geeft hints die erg obvious zijn, maar ik denk eerder dat zijn rol verkeerd als slecht geinterpreteerd word?

twijfel momenteel over Rob P en alleycat. alleycat omdat die tot leven is gewekt door een achteraf slechte reincarnist.. hadden hem gelijk erna weer terug moeten sturen had denk ik meer opgeleverd.

En dat hij z1000 verdedigd is als cult dan toch helemaal raar. Ok z was evil, maar dat kon Rob P toch onmogelijk weten als cult.

Ja dat laatste klopt dat kon die niet weten. Maar als ongeveer 10 man de verdenkingen heeft dat hij slecht was, waarom dan nog verdedigen?

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 10:52 ----------

zie wel dat RobP continu erg hard blijft ontkennen. hij geeft hints die erg obvious zijn, maar ik denk eerder dat zijn rol verkeerd als slecht geinterpreteerd word?

twijfel momenteel over Rob P en alleycat. alleycat omdat die tot leven is gewekt door een achteraf slechte reincarnist.. hadden hem gelijk erna weer terug moeten sturen had denk ik meer opgeleverd.

Dat klopt. Hebben de cultisten goed weten te voorkomen door Whami eruit te stemmen.

Mja inderdaad, had beter zelf ook op Alley gestemd in ronde twee en die gekke whami maar even links laten liggen.

als jullie mij in die cultgroep zien... dan zit je wel fout met je conclusie flippie22 want ik zat op Rob G en ben op Rob G blijven zitten die dag, heb mijn stem op gisteren na nog niet gewijzigd. had overigens ook a op Rob G gestemd voordat het hele karma gezeik begon aangezien ik hem verdacht van het behoren aan de slechte kant. ben daar later op terug gekomen omdat ik zelf fout zat over daniel (dacht dat hij goed was en RobG slecht) over Rob G weet ik het nu niet meer

Mja, ik zet er ook een vraagteken bij hoor Joey of jij al dan niet in dat cultgroepje zit.

Maar even puur hypothetisch:

*Rob G= cultist
*epic battle met medecultist Daniel20, incl. photoshop en de hele mikmak
*weent wanneer hij het lijk vind van Daniel (zie verhaal)

=> Iedereen gaat er vanuit dat Rob G goed is. En kan derest van het spel heel geniepig invloed uitoefenen.

Mocht het kloppen, dan is het echt epic gespeeld natuurlijk. :D Er gaat trouwens ook geen 1 verhaal voorbij of Rob G z'n naam wordt niet genoemd.

Mja, vandaag moet de wolf er iig denk ik wel uit, anders is het een beetje gedane zaak. Dat wil zeggen dat de burgers eens rustig moeten nadenken over wie dit kan zijn. Daarbij niet te snel al je kaarten op tafel gooien zodat de cults dit weer kunnen twisten. Ik ga er even rustig naar kijken.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 11:04 ----------

Mja, ik zet er ook een vraagteken bij hoor Joey of jij al dan niet in dat cultgroepje zit.

Maar even puur hypothetisch:

*Rob G= cultist
*epic battle met medecultist Daniel20, incl. photoshop en de hele mikmak
*weent wanneer hij het lijk vind van Daniel (zie verhaal)

=> Iedereen gaat er vanuit dat Rob G goed is. En kan derest van het spel heel geniepig invloed uitoefenen.

Mocht het kloppen, dan is het echt epic gespeeld natuurlijk. :D Er gaat trouwens ook geen 1 verhaal voorbij of Rob G z'n naam wordt niet genoemd.

Voor mij is op dit moment Kane sowieso cult. JoeyC ook. Fitness Beginner idem.

• Like
Rip Woopy.

Moet je maar eens de dagen ervoor kijken.

Weet je soms niet meer wie je vannacht moet opeten?

Mja, vandaag moet de wolf er iig denk ik wel uit, anders is het een beetje gedane zaak. Dat wil zeggen dat de burgers eens rustig moeten nadenken over wie dit kan zijn. Daarbij niet te snel al je kaarten op tafel gooien zodat de cults dit weer kunnen twisten. Ik ga er even rustig naar kijken.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 11:04 ----------

Voor mij is op dit moment Kane sowieso cult. JoeyC ook. Fitness Beginner idem.

Kane verdenk ik nu ook meer.
Kane of Fitness beginner zouden best de wolf kunnen zijn.

Maar volgens mij zijn er nog meer burgers dan bad guys over, dus zo lang we elke dag een cult wegstemmen komen we er wel.
Vandaar dat ik gewoon Rob P gestemd heb.

Wie zijn volgens Jou sowieso niet de wolf?

volgens mij zijn steegkat en nieuw in het spel geen wolf. We moeten het elders zoeken.

Markrot is trouwens ook enorm ervaren en houdt zich rustig, dat is ook al verdacht.

Maar qua wolf heb ik echt geen idee op dit moment. Hij speelt het erg goed moet ik zeggen.

Terug
Naar boven