XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

volgens mij zijn steegkat en nieuw in het spel geen wolf. We moeten het elders zoeken.

Markrot is trouwens ook enorm ervaren en houdt zich rustig, dat is ook al verdacht.

Maar qua wolf heb ik echt geen idee op dit moment. Hij speelt het erg goed moet ik zeggen.

vindt het vreemd dat je dat zegt, alleycat heeft best veel aanwijzingen en zal echt wel met een reden terug zijn gekomen. newinthegame heeft bijkbaar al eens eerder meegedaan dus zou moeten weten hoe hetwerkt. hij post heel de tijd alsof hij dit voor de eerste keer doet en laat weinig van zich horen, daarnaast was er ook een hint die naar hem zou leiden toch?

het lijkt mij alsof jij iemand aan het verdedigen bent. totdat ik er achter ben wie of wat je achterhoudt staat mijn stem op jou

Rob P

volgens mij zijn steegkat en nieuw in het spel geen wolf. We moeten het elders zoeken.

Markrot is trouwens ook enorm ervaren en houdt zich rustig, dat is ook al verdacht.

Maar qua wolf heb ik echt geen idee op dit moment. Hij speelt het erg goed moet ik zeggen.

Ik heb tot nu toe van jou alleen maar gehoord wie niet, maar bijna nog nooit wie wel. En van degene waarvan je zei dat ze het niet waren, bleken ze wel slecht te zijn.

AlleyCat is zeker evil denk ik.

Anders zouden de cults hem niet terug hebben gehaald. Ik denk echter niet dat hij de wolf is.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 11:48 ----------[/

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 11:51 ----------

Oh en wederom bedankt jager, goed bezig!

Laatst bewerkt:
Ik verzeker jullie dat alley en new geen wolf zijn. Maar ik zie dat dit mijn laatste dagje gaat zijn hier. Kijk vanavond nog wel of er nog verandering in is maar ga verder geen verdediging ophangen. Zie alleen dat niemand ook maar voor mij opkomt wat cults wel zouden doen aangezien ze er al wat kwijt zijn.

Aan alle goeden die op mij stemmen zeg ik alleen dat jullie er finaal naast zitten.

Heeft dat wijffie nou niet een leuke hint over de wolf gekregen?

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 11:54 ----------

Ik verzeker jullie dat alley en new geen wolf zijn. Maar ik zie dat dit mijn laatste dagje gaat zijn hier. Kijk vanavond nog wel of er nog verandering in is maar ga verder geen verdediging ophangen. Zie alleen dat niemand ook maar voor mij opkomt wat cults wel zouden doen aangezien ze er al wat kwijt zijn.

Aan alle goeden die op mij stemmen zeg ik alleen dat jullie er finaal naast zitten.

Als ik er inderdaad finaal naast blijk te zitten krijg je mijn oprechte excuses! Tot dan blijft mijn stem helaas voor jou op jou staan.

Ik herzie mijn mening. Ik wijk hierbij af van mijn beschuldiging naar Rob P.

Laatst bewerkt:
Hmm ik begrijp denk ik wel wat je bedoeld, maar dan begrijp ik nog bepaalde keuzes niet. Ik wacht de dag dan nog maar even af, maar trek wel alvast mijn stem terug.

Ik ook niet.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 12:19 ----------

Ik stem op Supersized.

Reden:

- Hij heeft op whami gestemd toen hij goed was in ronde 1 en zijn stem eigenlijk naar AlleyCat moest gaan;
- vervolgens heeft hij op mij gestemd toen hij eigenlijk op daniel moest stemmen;
- vervolgens heeft hij op z1000 gestemd, hij wist niet dat z evil was.
- hij is redelijk op de achtergrond en lijkt niet helemaal op de hoogte van wat er speelt, lijkt mij een gepaste wolf.

Ik ook niet.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 12:19 ----------

Ik stem op Supersized.

Reden:

- Hij heeft op whami gestemd toen hij goed was in ronde 1 en zijn stem eigenlijk naar AlleyCat moest gaan;
- vervolgens heeft hij op mij gestemd toen hij eigenlijk op daniel moest stemmen;
- vervolgens heeft hij op z1000 gestemd, hij wist niet dat z evil was.
- hij is redelijk op de achtergrond en lijkt niet helemaal op de hoogte van wat er speelt, lijkt mij een gepaste wolf.

Je gaat dus nu direct over op de keuze van wolf? Ik ga wel even teruglezen en kijken hoe goed ik mij erin kan vinden.

Overgebleven cults denk ik:

- AlleyCat
- Kane
- JoeyC
- Quibus
- Fitness Beginner

Zoiets.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 12:24 ----------

Je gaat dus nu direct over op de keuze van wolf? Ik ga wel even teruglezen en kijken hoe goed ik mij erin kan vinden.

Ja. Reden: ik heb geen zin meer om nog 4 dagen door te spelen :p (sorry Remi, spel is onwijs tof en goed georganiseerd maar kost veel tijd haha).

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 12:31 ----------

Cultisten zijn op dit moment een plannetje aan't smeden om de trein op gang te brengen :p

Direct voor de wolf gaan lijkt me goed plan. Waar is die sl*t die wat tips kan geven???

Supersized is verder nog nooit in de verdenking geweest en altijd door de in mijn ogen cults uit de stemrondes gehouden.

Ga je nu wachten tot er iemand uit je zogezegde cultlijstje mee op Supersized gaat stemmen, zodat je hem ook als good kan beschouwen?

Best gek dat ik mee in dat lijstje sta, terwijl ik als eerste me vragen ging stellen bij mensen die op Rob P gingen stemmen. Ik denk aan IMBA bijvoorbeeld. ;)

Ga je nu wachten tot er iemand uit je zogezegde cultlijstje mee op Supersized gaat stemmen, zodat je hem ook als good kan beschouwen?

Best gek dat ik mee in dat lijstje sta, terwijl ik als eerste me vragen ging stellen bij mensen die op Rob P gingen stemmen. Ik denk aan IMBA bijvoorbeeld. ;)

Jullie gaan niet op Supersized stemmen. En als dat wel gebeurd is het een handdoek in de ring actie :p

Mja benieuwd of je gelijk hebt.

Maar ik breng mijn stem zoals gewoonlijk pas iets voor de deadline uit.

Ik heb gister op rob p gestemd, ik blijf erbij dat hij er meer van weet en denk dus dat hij iig cult is, maar rob g denk ik dat hij goed is en die neemt het nu voor hem op.
Stem blijft dus op rob p en als die goed is morgen rob G.(de stem goed dus rob p slecht)

Vind het vreemd dat ik nu als cult gezien wordt, maar wel leuk dat eindelijk mijn naam eens genoemd is :)

Laatst bewerkt:
Haha, z1000 was dus inderdaad geen cultist.
Wat ik wel vaag vind is dat hij niet van zijn powers gebruik maakte. De reden dat ik hem eruit heb gestemd is namelijk omdat hij in eerdere rondes op burgers heeft gestemd. Met zijn powers had hij dit kunnen verhullen.

Mooi verhaal ook remi! Ik heb helaas geen tijd om naar hints te zoeken (en geen skill :p). Toch staan bij mij op dit moment bovenaan het cultlijstje Alleycat, Rob P en fitness beginner, vanwege hun stemgedrag. Zij stemden ook oa. op Rob G voordat hij zijn bewijs bekend maakte.

Rob P

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 14:07 ----------

Hier een lijstje van de stemmen voordat Rob G zijn proof postte, dus ook voordat enkele cults switchten (omdat hun situatie toch onhoudbaar was).
Rood is al uitgeschakeld.

Huidige stemmen:

Daniel20:

Newinthegame
illoydatoni
IMBAatwork
Whoopy
Rob G
Flippie22
Jimbooo
Biobeast
Orgineel

Rob G :

JoeyC
Rob P
AlleyCat
Daniel 20
z1000
Fitness beginner
Supersized

Zie dikgedrukt.

Supersized staat ook onderin dat lijstje :)

En hij stond er zelfs nog in na mijn spoof. In tegenstelling tot de cults kon hij niet overleggen en op mij gebleven.

Terug
Naar boven