Golderado
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 493
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Remi probeert zijn mindtricks al vroeg los te laten.
Die zal er nooit komen. Beter geeft Remi even aan dat dit een slechte grap was van hem. Rob G zou ziets namelijk nooit doen.
Ik kan aan de pixels zien dat dit een shop is. En ik heb best wel veel shops gezien in mijn tijd.

Ook nog echt de moeite doen om dit te gaan shoppen. Lol. Ik had nog wel een hoge dunk van de Remi. Jammer hoor.
Ik ben bereid mee te spelen met je spelletje. Als ik bewijs dat je liegt, en je weet vanzelfsprekend dat ik dat kan, dan schrijf je je uit voor dit potje en leg je je er eeuwig bij neer dat je faalt als speler zijnde. Mag je mooie laatste woordje schrijven of hoe ik je verslagen heb en dit spel je, al voor aanvang, te veel is geworden.
Tis lastig he, meerdere invloedrijke spelers in een spelletje waar jij je de koning voelt.
Are you in?
Nee ga niet akkoord ..
En weet niet waar die laatste zin op slaat?

Nee natuurlijk ga je niet akkoord. Ik snap het spelletje wel wat je probeerd te spelen Remi. Dus dat maakt niet uit. Het was een leuke poging. Maar je faalt. Youinsult my intelligence.
For the record: toch leuk dat je de tijd en moeite hebt gedaan om dat plaatje te maken![]()
Lol. Ben je nou echt zo dom dat je een Daniel20'je gaat flikken? Want dan post ik het nu maar moet je mans genoeg zijn om je verlies te nemen.
Voor andere zal ik dit zeggen: vergeet dit even, ik kom er later volgende week op terug. Maar ik kom er zeker op terug.
Game on.
Uhhuh. Beetje onwetende spelers proberen te beinvloeden.
Remi gaan we allemaal heel goed in de gaten moeten houden...
Onzin, wist alleen niet dat je zo snel op je pik getrapt zou zijn. Zal er volgende rekening mee houden.
Fraude is een serieuze zaak. Maar ik zal er rekening mee houden dat jij de regels niet zo nauw neemt.
Dit is verdacht.
Ik ben nu dronken en ga eens de rollen verdelen en pm's versturen![]()

Nee. Was van de kaart. Maar elke stem op mij had ik goed. Behalve spel van whami. Maar dat was voor niemand duidelijk dat spel.