- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Iedereen stemt op Whami. Moest perse van Unknown dus iedereen volgde uit angst.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou in het eerste verhaal de tweeling woopy en whami afmaken in een steegje

Statistisch gezien is het onmogelijk dat Rob G weer goed is..
Rob G
» Odds of being killed by space debris – 1 in 5 billion.
» Odds of being killed by poisoning – 1 in 86,000.
» Odds of being killed by freezing – 1 in 3 million.
» Odds of being killed by lightening – 1 in 2 million.
» Odds of being killed in a car crash – 1 in 5,000.
» Odds of being more than 4 times a burger in the weatherwolf game behind each other - 1 in 34 million
Logisch gezien kunnen we er vanuit gaan dat de excel sheet van Whami biased is aangezien jij volens mij de afgelopen zo veel potten cult bent geweest. Om die reden zal jij nu waarschijnlijk wederom cult zijn en doe je er goed aan mij niet weg te stemmen. Maar daar hebben we het nog wel even via pm over als het spelletje is begonnen.

Deze speler moeten we in de gaten houdenLogisch gezien kunnen we er vanuit gaan dat de excel sheet van Whami biased is aangezien jij volens mij de afgelopen zo veel potten cult bent geweest. Om die reden zal jij nu waarschijnlijk wederom cult zijn en doe je er goed aan mij niet weg te stemmen. Maar daar hebben we het nog wel even via pm over als het spelletje is begonnen.
Logisch gezien kunnen we er vanuit gaan dat de excel sheet van Whami biased is aangezien jij volens mij de afgelopen zo veel potten cult bent geweest. Om die reden zal jij nu waarschijnlijk wederom cult zijn en doe je er goed aan mij niet weg te stemmen. Maar daar hebben we het nog wel even via pm over als het spelletje is begonnen.