XXL Nutrition

Forumgame 17: Brosci en co

Remi is god

whami

• Topic Starter Topic Starter
whami

altijd in om op whami te stemmen, we hebben remi niet nodig om dat te beginnen, voor al het andere volgen we hem wel natuurlijk!

:roflol:

@Woopy, je kunt Thielen nog een pm sturen?

ik zou in het eerste verhaal de tweeling woopy en whami afmaken in een steegje

En daarna hun ingewanden op laten eten door een beestachtig grote hond.

Ik reken er toch op dat Woopy het iets orgineler aanpakt.

Wanneer komt het openingsverhaal...?
Kunnen we vast gaan beschuldigen :)

Als er in het eerste verhaal geen kills in steegjes plaatste vinden is dat breken met traditie mannen.

Statistisch gezien is het onmogelijk dat Rob G weer goed is..

Rob G

» Odds of being killed by space debris – 1 in 5 billion.
» Odds of being killed by poisoning – 1 in 86,000.
» Odds of being killed by freezing – 1 in 3 million.
» Odds of being killed by lightening – 1 in 2 million.
» Odds of being killed in a car crash – 1 in 5,000.
» Odds of being more than 4 times a burger in the weatherwolf game behind each other - 1 in 34 million

» Odds of being killed by space debris – 1 in 5 billion.
» Odds of being killed by poisoning – 1 in 86,000.
» Odds of being killed by freezing – 1 in 3 million.
» Odds of being killed by lightening – 1 in 2 million.
» Odds of being killed in a car crash – 1 in 5,000.
» Odds of being more than 4 times a burger in the weatherwolf game behind each other - 1 in 34 million

Logisch gezien kunnen we er vanuit gaan dat de excel sheet van Whami biased is aangezien jij volens mij de afgelopen zo veel potten cult bent geweest. Om die reden zal jij nu waarschijnlijk wederom cult zijn en doe je er goed aan mij niet weg te stemmen. Maar daar hebben we het nog wel even via pm over als het spelletje is begonnen.

Logisch gezien kunnen we er vanuit gaan dat de excel sheet van Whami biased is aangezien jij volens mij de afgelopen zo veel potten cult bent geweest. Om die reden zal jij nu waarschijnlijk wederom cult zijn en doe je er goed aan mij niet weg te stemmen. Maar daar hebben we het nog wel even via pm over als het spelletje is begonnen.

Dus ik kan jullie beide wegstemmen?
Als het mag van Remi dan:(

Rob G, zie het als een traditie als ik deze keer weer op je stem :)

Deze speler moeten we in de gaten houden

z1000 gaat sowieso op mij stemmen. Als hij dat niet doet weet je dat ik cult ben en hij burger is.

We zullen echter idd allemaal eerst moeten wachten op het JA woord van Remi. Maar we kunnen er vanuit gaan dat hij een hint ontcijferd, iedereen beveelt op hem te stemmen onder het motto 'je moet het zelf weten ik hoef je echt niet over te halen (but i would be very disappointed if you didn't), en vervolgens zelf op iemand anders stemt.

:roflol:

Terug
Naar boven