XXL Nutrition

Forumgame 17: Brosci en co

Laat die verhalen en rolverdeling maar lekker hangen Woopy. Denk dat we wel aan de slag kunnen.

*iedereen kijkt naar Remi*

Rob G is dood, hij was de gek.

Rob G is zoiezo de ventilator

We hebben nog twee leden nodig en dan kunnen we eraan beginnen:D

- De ventilator
In deze warme zomerdagen een vast onderdeel van de gym. Zo belangrijk dat ook hij stemrecht krijgt! Hij heeft verder geen speciale rol, maar als hij er uit gestemd wordt, kunnen de verhalen er wel wat heter aan toe gaan :D

Zullen we de ventilator er gewoon uit stemmen? Heb wel zin in hetere verhalen (no homo)

Hehe deze pot is nu al legendarisch.

Sommigen zullen wel veel meer kans maken dan anderen gezien hun kennis van de fitness. 90% van dit spel komt nooit in zo'n toko dus die zullen zich veel moeten inlezen :D

Topic Datum Gepost Door Opmerking
Forumgame 17: Brosci en... 13 July 2013 15:59 Rob G Ey Remi, zullen we de 1ste ronde z1000 eruit
stemmen?

Rob G is al weer begonnen met vals spelen hoor :rolleyes:

/me wacht op foto van robg's scherm

Ik geloof Remi gelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Geweldig hier al :D
Ben nu eventjes 10 minuten op de pc en dan weer de hele avond offline. Straks barbeque. Mocht het op tijd gedaan zijn, begin ik eventueel al met de rolverdeling, maar reken er niet op :) Openingsverhaal is al grotendeels klaar. Nog wat afwerken als de rolverdeling gedaan is en dan posten.

Geweldig hier al :D
Ben nu eventjes 10 minuten op de pc en dan weer de hele avond offline. Straks barbeque. Mocht het op tijd gedaan zijn, begin ik eventueel al met de rolverdeling, maar reken er niet op :) Openingsverhaal is al grotendeels klaar. Nog wat afwerken als de rolverdeling gedaan is en dan posten.

Super, can't wait!

Hihi spannend :D

Topic Datum Gepost Door Opmerking
Forumgame 17: Brosci en... 13 July 2013 15:59 Rob G Ey Remi, zullen we de 1ste ronde z1000 eruit
stemmen?

Rob G is al weer begonnen met vals spelen hoor :rolleyes:

Het idee was toch dat wij deze informatie aan Sjors zouden doorgeven zodat zij de stemming subtiel in gang kan zetten. Nou maar hopen sat jimbooo voor die tijd onze rollen niet verklapt.

even avatar aangepast, vanwege die enorme dikke reet van me waar genoeg spuiten in kunnen in de nabije toekomst alvast

Remi probeert zijn mindtricks al vroeg los te laten.

Terug
Naar boven